Skip to content
Buzzstore logo

buzzstore.cz portál

buzzstore, portál, zpravodajství, krimi, aktuálně, zprávy, dnes, novinky, žurnalistika, aktuality, sport, region, public relations, PR content, novinky

  • Sport
  • Auto-moto
  • Obchod
  • Energetika
  • Kultura
  • Zdravotnictví
  • Cestovní ruch
  • Lifestyle
  • Zprávy
  • Bydlení a reality
  • Kontakt
  • Home
  • Tipsport spojuje Ester a Pastu v nové kampani Síň slávy sázkařů
  • Sport

Tipsport spojuje Ester a Pastu v nové kampani Síň slávy sázkařů

Sázková společnost Tipsport spouští novou image kampaň, která vůbec poprvé spojuje dvě největší české sportovní ikony – Ester Ledeckou a Davida Pastrňáka.

Praha 28. července 2025 (PROTEXT) – Sázková společnost Tipsport spouští novou image kampaň, která vůbec poprvé spojuje dvě největší české sportovní ikony – Ester Ledeckou a Davida Pastrňáka.

Spoty vznikaly v prostředí galerie Mánes, kde se mezi unikátními artefakty ze sázkařského prostředí odehrávalo vůbec první osobní setkání obou sportovců. „Už při natáčení před čtyřmi lety jsem se těšila, jak si s Davidem potřesu rukou. Ale natáčeli jsme každý zvlášť. Až teď to konečně přišlo,“ komentovala Ester Ledecká.

„Nová sportovní sezóna se rozjíždí na plné obrátky a naše hvězdy drží palce všem sportovním i sázkařským hrdinům. S ohledem na časové možnosti hlavních protagonistů jsme finalizovali novou image komunikaci značky Tipsport až po nasazení produktových spotů v rámci mistrovství světa v ledním hokeji. Kampaň startujeme začátkem srpna,“ informuje vedoucí marketingové komunikace Tipsportu Michal Kramer.

Lyžařka a snowboardistka Ester Ledecká i hokejista David Pastrňák patří jakožto nejúspěšnější čeští sportovci současnosti mezi dlouholeté ambasadory značky Tipsport a v kampaních sázkovky se objevují pravidelně.

Kampaň vznikla ve spolupráci s agenturou Jinej Gang pod vedením Ondřeje Hübla, Viktora Říhy, Tomáše Vápeníka a Adama Rovného. Produkci zajistila Woobetz, režii si vzali na starost Tomáš Brožek a Jindra Malík (Mugshots), kameru obstaral Tomáš Kotas. O zvuk se postarala Kabelovna, postprodukci zajistila Imagine a výkonným producentem byl Aleš Plíva. Fotil Miro Minarových.

„Sportovci mají své síně slávy – legendy, příběhy, emoce. My jsme si řekli, že si vlastní síň slávy zaslouží i tipéři a sázkaři, protože oni jsou ti, kdo do toho dávají srdce, napětí, odvahu a erudici. Chtěli jsme jim vzdát hold a udělat z kampaně něco, co ocení jedinečná komunita sázkařů na Tipsportu. Byla to skvělá spolupráce, která nás bavila od začátku do konce,“ říká Ondřej Hübl z agentury Jinej Gang.

Kampaň Síň slávy sázkařů je nasazena napříč televizními a digitálními kanály a slibuje nejen silné vizuální zpracování, ale i emoce, které spojují sportovní úspěchy s vášní českých fanoušků.

TV spot a „film o filmu“ si můžete prohlédnout i stáhnout tady, kampaňové vizuály a fotografie z natáčení jsou tady.

 

 

 

Post navigation

Previous Léto nejlíp chutná v McDonald’s, přijď zkusit letní limitky
Next Oceněný projekt STENEO ukazuje, že dekarbonizace může být přínosem pro místní obyvatele

Související články

Firma TCL získala na veletrhu IFA 2025 ocenění za klimatizaci FreshIN 3.0 s inovativní úsporou energie díky umělé inteligenci
  • Sport

Firma TCL získala na veletrhu IFA 2025 ocenění za klimatizaci FreshIN 3.0 s inovativní úsporou energie díky umělé inteligenci

VIDEOSTREAM PROTEXT ZDARMA: Vyhlášení výsledků Architekt roku a Architekt obci
  • Sport

VIDEOSTREAM PROTEXT ZDARMA: Vyhlášení výsledků Architekt roku a Architekt obci

IROP rozdělil dvě třetiny prostředků. Zbývá 40 miliard Kč
  • Sport

IROP rozdělil dvě třetiny prostředků. Zbývá 40 miliard Kč

Nedávné příspěvky

  • ROBE Lighting představilo nejnovější technologie na Expo 2025 během ROBE DAY
  • Jan Révai otevírá Zakázané zóny: TV Spektrum natáčí nový původní seriál, premiérové díly už v listopadu
  • Kolmar Korea prosazuje „čistou krásu” díky průlomovým řešením v oblasti ekologických obalů a výzkumu a vývoje
  • Přelomové zjištění v kauze Mostecké uhelné. Vrchní soud čeká složité rozhodování
  • Živě: Ekonomická debata „Rozhodne volby peněženka?“

Kategorie

  • Auto-moto, doprava a stroje
  • Chemický a farmaceutický průmysl
  • Článek
  • Energetika a suroviny
  • Finance a ekonomika
  • IT a telekomunikace
  • Kultura
  • Média, společnost a životní styl
  • Obchod, marketing
  • Politika, veřejná správa a soudy
  • Potraviny, gastronomie
  • Služby, cestovní ruch
  • Sport
  • Stavebnictví, bydlení a reality
  • Uncategorized
  • Věda, vzdělávání a školství
  • Zdravotnictví
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl
Copyright © buzzstore.cz | redakce@buzzstore.cz | Jakékoli užití obsahu serveru včetně publikování nebo jiného šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno. | DarkNews by AF themes.