Skip to content
Buzzstore logo

buzzstore.cz portál

buzzstore, portál, zpravodajství, krimi, aktuálně, zprávy, dnes, novinky, žurnalistika, aktuality, sport, region, public relations, PR content, novinky

  • Sport
  • Auto-moto
  • Obchod
  • Energetika
  • Kultura
  • Zdravotnictví
  • Cestovní ruch
  • Lifestyle
  • Zprávy
  • Bydlení a reality
  • Kontakt
  • Home
  • TUMI PŘEDSTAVUJE NOVÝ MODEL 19 DEGREE LITE S KAMPANÍ „NEKOMPROMISNĚ LEHKÉ”
  • Služby, cestovní ruch

TUMI PŘEDSTAVUJE NOVÝ MODEL 19 DEGREE LITE S KAMPANÍ „NEKOMPROMISNĚ LEHKÉ”

Značka spouští první částí kampaně o několika kapitolách na oslavu dosud nejlehčí kolekce zavazadel TUMI

New York (USA) 1. dubna 2025 (PROTEXT/PRNewswire) – Značka spouští první částí kampaně o několika kapitolách na oslavu dosud nejlehčí kolekce zavazadel TUMI

Mezinárodní cestovní a lifestylová značka TUMI dnes představuje 19 Degree Lite, nejnovější – a nejlehčí – přírůstek do světa 19 Degree. Na oslavu zcela nové kolekce v první kapitole kampaně vystupuje módní podnikatelka a kreativní pracovnice Xenia Adontsová, která vyrostla v Německu. Druhá kapitola s globálním ambasadorem Lando Norrisem bude následovat ještě letos na jaře.

Kolekce 19 Degree Lite představuje novou podobu zavazadel pro lehčí cestování – ikona značky TUMI byla od základu přebudována pomocí převratných lehkých materiálů a detailů. Každý prvek – od vysoce odolné konstrukce Tegris® až po jedinečné prvky, jako je teleskopická rukojeť z hořčíku s nízkou hustotou – byl zvažován, testován a vybírán pro lehčí cesty. Celosvětově rozmanitá kolekce zahrnuje čtyři velikosti dostupné ve třech základních barvách: růžové, titanově šedé a grafitové černé. Dále tu jsou dvě sezónní barvy: jantarová a kobaltová.

Pro představení kolekce využila společnost TUMI Xenii Adontsovou pro svou vůbec první globální kampaň značky. Tato kampaň, kterou režíroval Keane Pearce Shaw a fotografovala Emma Summertonová, vyjadřuje pocit lehkosti, který s sebou přináší nošení kolekce 19 Degree Lite. Kampaň sleduje Xenii, jak cestuje spěchem a shonem hlavním městem Mexika se svým modelem 19 Degree Lite po boku. Společně procházejí rušnými ulicemi s plynulostí pohybu, jež zdůrazňuje volnost a lehkost, kterou dokáže poskytnout pouze značka 19 Degree Lite.

“19 Degree Lite se zrodilo z našeho hlubokého porozumění tomu, jak zákazníci společnosti TUMI cestují, a z naší vášně ke zdokonalování jejich cestování,” řekl kreativní ředitel Victor Sanz. “Každá součást byla pečlivě zvážena, otestována a vybrána pro lehčí cesty, aniž došlo ke snížení kvality nebo výkonu. Výsledkem tohoto pečlivého designu je výjimečně lehká kolekce, která našim zákazníkům umožňuje pohybovat se po světě s ještě větší lehkostí.”

Cena zcela nové kolekce se pohybuje od 795 do 995 dolarů. Kolekce 19 Degree Lite je k dostání v prodejnách TUMI po celém světě a na stránkách TUMI.COM. Sledujte exkluzivní obsah ze zákulisí kampaně na sociálních kanálech @TUMITravel.

O společnosti TUMI

Od roku 1975 vytváří společnost TUMI prvotřídní luxusní potřeby pro práci, cestování a výkon, které jsou navrženy tak, aby vylepšovaly, zjednodušovaly a zkrášlovaly všechny aspekty života na cestách. Spojujeme bezchybnou funkčnost s duchem vynalézavosti a jsme odhodláni umožnit cestování jako celoživotního partnera průbojných a tvůrčích lidí, kteří jdou za svými vášněmi. Více informací o společnosti TUMI najdete na stránkách TUMI.com a na Instagramu, TikToku, Facebooku a YouTube.

TUMI a logo TUMI jsou registrované ochranné známky společnosti Tumi, Inc. © 2025 Tumi, Inc.

Kontakty pro média TUMI

Jerad Hulse – jerad.hulse@tumi.com

 

 

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2641309/TUMI_Xenia_Adonts_with_4_Wheeled_Carry_On.jpg 

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2642134/09_04_TUMI_SS25_LANDO_OnTalent_19DLiteIntlCOBlkGrpht_1000_V3_FINAL_RGB_300_1920x1080_copy.jpg 

Logo – https://mma.prnewswire.com/media/2423872/TUMI_BLACK_Logo.jpg

 

 

Continue Reading

Previous: XJTLU a Baidu AI zakládají společný podnik
Next: Tvůrce figurek Blokees oficiálně oznamuje zahájení druhé sezóny 3. ročníku tvůrčí soutěže pod heslem Vyrůst ze zárodečného stadia

Související články

Expozice Pilsner Urquell:The Original Beer Experience oslavila 2 roky!
  • Služby, cestovní ruch

Expozice Pilsner Urquell:The Original Beer Experience oslavila 2 roky!

Jazz Open Ostrava 2025: Electro Deluxe a další hvězdy!
  • Služby, cestovní ruch

Jazz Open Ostrava 2025: Electro Deluxe a další hvězdy!

Aquapalace Praha zahajuje Karibské léto VŠEMI SMYSLY
  • Služby, cestovní ruch

Aquapalace Praha zahajuje Karibské léto VŠEMI SMYSLY

Nedávné příspěvky

  • Brno bude po tři dny centrem inovací pro chytrá města
  • 79 % zaměstnanců v potravinářství pere oděvy doma. Hygiena selhává
  • NDC Partnership představuje nový plán na ztrojnásobení obnovitelných zdrojů
  • SPP spouští letní mediální kampaň a nabídne i soutěž o energie na celý rok zdarma
  • Živě: TK strany PRO k právním krokům souvisejícím tzv. bitcoinovou kauzou

Kategorie

  • Auto-moto, doprava a stroje
  • Chemický a farmaceutický průmysl
  • Článek
  • Energetika a suroviny
  • Finance a ekonomika
  • IT a telekomunikace
  • Kultura
  • Média, společnost a životní styl
  • Obchod, marketing
  • Politika, veřejná správa a soudy
  • Potraviny, gastronomie
  • Služby, cestovní ruch
  • Sport
  • Stavebnictví, bydlení a reality
  • Uncategorized
  • Věda, vzdělávání a školství
  • Zdravotnictví
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl
Copyright © buzzstore.cz | redakce@buzzstore.cz | Jakékoli užití obsahu serveru včetně publikování nebo jiného šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno. | DarkNews by AF themes.