Jakarta (Indonésie) 10. prosince 2024 (PROTEXT/PRNewswire) – Společnost Telkomsel nadále posiluje své postavení předního poskytovatele digitálních telekomunikačních služeb masivním a kontinuálním rozšiřováním své sítě 5G (Hyper 5G) v oblasti Velké Jakarty (Jabodetabek). S podporou společnosti Huawei se tato iniciativa koná s cílem přivítat vánoční svátky a oslavy Nového roku 2024/2025 a zajistit, aby si společnost během tohoto výjimečného období užila nejlepší digitální zážitky.
Špičkové pokrytí Hyper 5G společnosti Telkomsel nyní zahrnuje několik klíčových tras v Jakartě a jejím okolí, od letiště Soekarno-Hatta přes letiště Halim Perdanakusuma, v plánovaných oblastech Pantai Indah Kapuk 1 a 2, až po obchodní a vládní centra, sahající od čtvrti Pondok Indah po Národní památník (Monas). V blízké budoucnosti plánuje společnost Telkomsel postupně, strategicky a systematicky rozšiřovat svou síť 5G do dalších významných lokalit v Indonésii.
Technologie 5G společnosti Telkomsel přináší až čtyřikrát vyšší rychlost internetu než 4G, poskytuje vyšší spolehlivost, možnost připojení většího počtu zařízení a nízkou latenci pro podporu nových technologií a inovací.
Od svého komerčního spuštění v roce 2021 se síť Hyper 5G společnosti Telkomsel stala nejrozsáhlejší a nejpokročilejší sítí v Indonésii s více než 1400 základnovými vysílači 5G (BTS), rozmístěnými v 56 městech a regionech. Tato síť je hnací silou pokroku a podporuje digitální transformaci země.
Technologický ředitel společnosti Telkomsel Indra Mardiatna uvedl: „Tento region, který je epicentrem ekonomické aktivity, správy věcí veřejných a barometrem národního pokroku, se vyznačuje značným pokrytím chytrými telefony 5G, vysokým počtem účastníků mezinárodního roamingu, rostoucím počtem uživatelů 4G/LTE a rostoucí poptávkou po vysokorychlostních datech. Díky síti Hyper 5G poskytujeme nejen ultrarychlé připojení a nízkou latenci, ale sloužíme také jako katalyzátor digitální transformace a otevíráme příležitosti pro pokrok ve všech aspektech života. Usilujeme o dosažení vize Zlaté Indonésie 2045.”
Hyper AI pro lepší propojení, služby a řešení
Společnost Telkomsel také integruje komplexní přístup Hyper AI založený na umělé inteligenci (AI) s cílem zlepšit efektivitu a kvalitu služeb. Tato technologie zajišťuje rychlejší reakce na narušení sítě a umožňuje automatizovanou správu sítě skrze rámec autonomní sítě.
„Prostřednictvím technologie Hyper AI poskytuje Telkomsel optimální kvalitu služeb v různých situacích. Zajišťuje tak nejlepší zákaznické zážitky kdykoli a kdekoli, včetně přeplněných míst během oslav Nového roku a strategických lokalit Hyper 5G,” dodal Indra.
Nízká latence technologie Hyper 5G dále podporuje přístup Hyper AI, například při zavádění virtuální asistenční služby pro péči o zákazníky společnosti Telkomsel, založené na umělé inteligenci. Interní virtuální asistent Veronika (B2C) a virtuální správce účtů Ted (B2B), integrované s operačním centrem služeb AI, umožňují rychle a efektivně reagovat na potřeby zákazníků a poskytovat inovativní a špičkové služby v éře 5G.
Optimalizace digitálních zákaznických zkušeností během výjimečných okamžiků
Během oslav Nového roku očekává Telkomsel nárůst datového provozu o 14,8 %, přičemž celkový objem přenesených dat by měl dosáhnout 1981 petabajtů. K zajištění pohodlí zákazníků při přístupu k digitálním službám byla provedena komplexní optimalizace infrastruktury pro sítě 4G/LTE i 5G, podpořená důkladným testováním sítě na klíčových trasách a strategických místech.
„Jako přední poskytovatel digitálních telekomunikačních služeb se společnost Telkomsel zavázala šířit do společnosti optimismus a pozitivní energii. Optimalizací připravenosti připojení, služeb a inovativních řešení se Telkomsel snaží zajistit, aby si každý zákazník užil vánoční a novoroční chvíle příjemně, s pohodou a radostí,” uzavírá Indra.
Další informace najdete na stránkách Hyper 5G a Telkomsel Siaga NARU.
Na základě analýzy dat Speedtest Intelligence® společnosti Ookla® o mediánu rychlosti stahování 5G a latenci mobilních sítí 5G s více servery v Indonésii za 1. až 2. čtvrtletí 2024 byla společnost Telkomsel uznána za nejlepší v kategoriích „Nejrychlejší stahování mobilních sítí 5G v Indonésii” a „Nejlepší odezva mobilních sítí 5G v Indonésii”. Toto uznání dále upevňuje postavení společnosti Telkomsel jako vedoucího poskytovatele sítě 5G s nejvyšší rychlostí stahování a nejnižší odezvou v zemi, jenž nabízí nejlepší zážitky zákazníkům v celé Indonésii.
O společnosti Telkomsel
Společnost Telkomsel je předním poskytovatelem digitálních telekomunikačních služeb v regionu. Umožňuje Indonésanům dosáhnout lepšího dneška a vynikajícího zítřka tím, že poskytuje inovativní a špičkové připojení, služby a řešení pro každého, každou domácnost a každý podnik, aby dosáhli více. V souladu s rozhodným úsilím Indonésie o digitalizaci země hraje společnost Telkomsel klíčovou roli jako největší poskytovatel konvergentních služeb, důsledně rozšiřuje pokrytí sítě 4G, vyvíjí technologii 5G a zavádí nejnovější technologie pevného širokopásmového připojení s cílem zvýšit kvalitu zákaznických služeb. Kromě toho společnost Telkomsel rozvíjí své portfolio digitálních služeb, které zahrnuje digitální životní styl, digitální reklamu, digitální podniková řešení a internet věcí. Společnost Telkomsel byla založena před 29 lety. Funguje s podporou více než 269.000 BTS a obsluhuje více než 158,4 milionu mobilních zákazníků a více než 9,4 milionu zákazníků pevného širokopásmového připojení (IndiHome-B2C) po celé zemi. V rámci snahy o udržitelnou firemní činnost společnost Telkomsel rovněž dodržuje zásady udržitelného investování (ESG), aby vytvářela pozitivní efekt na firemní ekosystém.
Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2576095/Hyper_AI_Enhanced_Connectivity_Services_Solutions.jpg
KONTAKT: Telkomsel: Saki H. Bramono, náměstek pro korporátní komunikaci a společenskou odpovědnost Telkomsel, e-mail: mediarelations@telkomsel.co.id