Skip to content
Buzzstore logo

buzzstore.cz portál

buzzstore, portál, zpravodajství, krimi, aktuálně, zprávy, dnes, novinky, žurnalistika, aktuality, sport, region, public relations, PR content, novinky

  • Sport
  • Auto-moto
  • Obchod
  • Energetika
  • Kultura
  • Zdravotnictví
  • Cestovní ruch
  • Lifestyle
  • Zprávy
  • Bydlení a reality
  • Kontakt
  • Home
  • RevitaLash® Cosmetics oznamuje dosažení nového milníku v podobě více než 9 milionů dolarů věnovaných na boj proti rakovině prsu
  • Zdravotnictví

RevitaLash® Cosmetics oznamuje dosažení nového milníku v podobě více než 9 milionů dolarů věnovaných na boj proti rakovině prsu

Společnost RevitaLash® Cosmetics (dále jen "RevitaLash"), celosvětově uznávaná pro své inovativní produkty na zkrášlování řas, obočí a vlasů, prohlubuje svůj závazek boje proti rakovině prsu v rámci „Měsíce boje proti rakovině prsu" i po něm. Společnost aktuálně dosáhla milníku více než 9 milionů dolarů podobě peněžních prostředků, produktů a podpory darované a investované do výzkumu rakoviny a iniciativ spojených s péčí o pacienty od roku 2008.

Ventura (Kalifornie) 2. října 2024 (PROTEXT/PRNewswire) – Společnost RevitaLash® Cosmetics (dále jen “RevitaLash”), celosvětově uznávaná pro své inovativní produkty na zkrášlování řas, obočí a vlasů, prohlubuje svůj závazek boje proti rakovině prsu v rámci „Měsíce boje proti rakovině prsu” i po něm. Společnost aktuálně dosáhla milníku více než 9 milionů dolarů podobě peněžních prostředků, produktů a podpory darované a investované do výzkumu rakoviny a iniciativ spojených s péčí o pacienty od roku 2008.

Už od svého založení se společnost RevitaLash Cosmetics hrdě hlásí k odkazu své zesnulé spoluzakladatelky Gayle Brinkenhoffové, která statečně a s grácií sobě vlastní bojovala s rakovinou prsu.

V souladu se svým trvalým závazkem Eternally Pink® pokračuje společnost RevitaLash Cosmetics ve svém celoročním filantropickém poslání a věnuje část výtěžku z každého prodaného produktu na přímé financování přelomového výzkumu a zpřístupnění životně důležité péče více pacientům.

Značka celosvětově přispívá na terapeutické služby pro pacienty s rakovinou, vzdělávání sester, posilování benefičních programů a zásadní granty podporující špičkový výzkum ve spolupráci s klíčovými organizacemi, jako jsou City of Hope, Brigham and Women’s Hospital, Future Dreams UK a další.

V letošním roce se společnosti RevitaLash Cosmetics podařilo postupnou realizací každoroční iniciativy Global Pink ušetřit 30 % výrobních nákladů a tyto úspory opětovně investovat do svého globálního rozpočtu na dary, což představuje skutečnou a materiálně hmatatelnou podporu. Kromě toho značka pokračuje spolu s mezinárodními partnery ve své iniciativě “365”. V letošním roce se již téměř 10 mezinárodních distributorů značky spojilo s místními organizacemi, které se věnují tematice rakoviny prsu, a upevnilo tak partnerství s institucemi, jako je například Institute Rafael v Paříži, nabízející komplexní péči pacientkám a jejich rodinám po prodělané rakovině. Značku také již druhý rok po sobě ocenil Bílý dům za její neochvějné úsilí o lepší léčbu a přístup k onkologické zdravotní péči v subsaharských oblastech Afriky.

“Jsme nesmírně pyšní na to, že jsme dosáhli milníku více než 9 milionů dolarů věnovaných na boj s rakovinou prsu,” prohlásila Dariel Sidneyová, viceprezidentka pro globální filantropii a nejstarší dcera Gayle Brinkenhoffové. “Za vše vděčíme našim zákazníkům, jejichž nákupy nám umožňují pokračovat ve financování iniciativ, které mění životy – společně přinášíme změnu do životů těch, kteří se potýkají s těžkou diagnózou, a přibližujeme svět k nalezení léku.”

Závazek společnosti RevitaLash Cosmetic “Eternally Pink” je celoroční iniciativou. Tento významný a trvalý závazek připomíná ikonická růžová stužka na každém produktu. Toto odhodlání značky posiluje její roli filantropického lídra v kosmetickém průmyslu a pomáhá jí neochvějně plnit její poslání pomáhat pacientům a těm, kteří přežili, jakož i financovat výzkum zaměřený na léčbu.

Další informace o iniciativách společnosti RevitaLash Cosmetics zaměřených na boj s rakovinou prsu nebo informace o tom, jak svým nákupem podpoříte tento účel, najdete na adrese www.revitalash.com/pages/eternally-pink.

O společnosti RevitaLash® Cosmetics

Společnost RevitaLash Cosmetics je světovou jedničkou ve vývoji pokročilých produktů pro zkrášlení řas, obočí a vlasů. Kolekce, která byla založena v roce 2006, zahrnuje oceňované sérum na řasy RevitaLash Advanced Eyelash Conditioner a sérum na obočí RevitaBrow Advanced Eyebrow Conditioner a lze ji zakoupit v ordinacích lékařů, lázních, salonech a specializovaných prodejnách v 70 zemích světa. Společnost RevitaLash Cosmetics podporuje neziskové iniciativy zaměřené na boj proti rakovině prsu a část zisků věnuje na výzkumné a vzdělávací projekty. O komunitu bojující s rakovinou prsu tak pečuje nejen v říjnu, kdy si tuto nemoc připomínáme, ale celoročně. Další informace najdete na www.revitalash.com.

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2520068/RevitaLash_Cosmetics_Eternally_Pink.jpg 

KONTAKT: Sophie Birnbaum, sbirnbaum@behrmanpr.com

 

 

 

Continue Reading

Previous: Brno: vánoční město uprostřed Evropy
Next: Společnost Huawei spouští inteligentní síť Xinghe na podporu digitální a inteligentní Evropy

Související články

Průzkum BioLife: Dvě třetiny Čechů jsou ochotné darovat krevní plazmu
  • Zdravotnictví

Průzkum BioLife: Dvě třetiny Čechů jsou ochotné darovat krevní plazmu

Alamar Biosciences, Alzheimer’s Disease Data Initiative a Gates Ventures uzavírají globální partnerství pro pokrok v translačním výzkumu Alzheimerovy choroby
  • Zdravotnictví

Alamar Biosciences, Alzheimer’s Disease Data Initiative a Gates Ventures uzavírají globální partnerství pro pokrok v translačním výzkumu Alzheimerovy choroby

Oči na dovolené v bezpečí: Sedm tipů, jak předejít letním potížím se zrakem
  • Zdravotnictví

Oči na dovolené v bezpečí: Sedm tipů, jak předejít letním potížím se zrakem

Nedávné příspěvky

  • V Ostravě se odehraje industriální Inferno. Hrdinou je ocelář z Třince
  • GLOBSEC 2025 končí v Praze s jasnou výzvou k multilaterální akci a evropskému vedení
  • TRITON IT navrhuje konkrétní postup, jak splnit nařízení o přístupnosti e-shopů
  • Průzkum BioLife: Dvě třetiny Čechů jsou ochotné darovat krevní plazmu
  • Nadace Vantage Foundation a organizace Habbit Factory dávají prostřednictvím kreativního sebevědomí hlas mladým lidem

Kategorie

  • Auto-moto, doprava a stroje
  • Chemický a farmaceutický průmysl
  • Článek
  • Energetika a suroviny
  • Finance a ekonomika
  • IT a telekomunikace
  • Kultura
  • Média, společnost a životní styl
  • Obchod, marketing
  • Politika, veřejná správa a soudy
  • Potraviny, gastronomie
  • Služby, cestovní ruch
  • Sport
  • Stavebnictví, bydlení a reality
  • Uncategorized
  • Věda, vzdělávání a školství
  • Zdravotnictví
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl
Copyright © buzzstore.cz | redakce@buzzstore.cz | Jakékoli užití obsahu serveru včetně publikování nebo jiného šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno. | DarkNews by AF themes.