Skip to content
Buzzstore logo

buzzstore.cz portál

buzzstore, portál, zpravodajství, krimi, aktuálně, zprávy, dnes, novinky, žurnalistika, aktuality, sport, region, public relations, PR content, novinky

  • Sport
  • Auto-moto
  • Obchod
  • Energetika
  • Kultura
  • Zdravotnictví
  • Cestovní ruch
  • Lifestyle
  • Zprávy
  • Bydlení a reality
  • Kontakt
  • Home
  • Nadace Vantage se spojila s organizací Metta Home, aby společně podpořily rozvoj mládeže v Thajsku
  • Média, společnost a životní styl

Nadace Vantage se spojila s organizací Metta Home, aby společně podpořily rozvoj mládeže v Thajsku

Nadace Vantage se stala partnerem thajského útulku Metta Home pro ohrožené děti ve věku 14 až 21 let a darovala mu základní potřeby, včetně barev na vymalování domu a sportovního oblečení, s cílem podpořit fyzickou a emocionální pohodu dětí a zlepšit jejich životní prostředí.

Bangkok 27. září 2024 (PROTEXT/PRNewswire) – Nadace Vantage se stala partnerem thajského útulku Metta Home pro ohrožené děti ve věku 14 až 21 let a darovala mu základní potřeby, včetně barev na vymalování domu a sportovního oblečení, s cílem podpořit fyzickou a emocionální pohodu dětí a zlepšit jejich životní prostředí.

Organizace Metta Home spadající pod thajské Oddělení pro sledování a ochranu mladistvých poskytuje klíčové služby zaměřené na ochranu práv a blaha mládeže. Tento azylový dům nabízí komplexní podporu, včetně péče o duševní a fyzické zdraví či poradenství na poli vzdělávání i odborné přípravy. Prostřednictvím specializovaného týmu zdravotních sester, psychologů, sociálních pracovníků a akademických pracovníků zprostředkovává Metta Home mladým lidem nástroje, jež potřebují k úspěšnému začlenění do společnosti.

„Vždy jsme se zaměřovali na zvyšování kvality péče poskytované dětem skrze terapeutické intervence a psychickou rehabilitaci, přičemž jsme dbali rovněž na jejich fyzické zdraví, a to včetně výživy, spánku a celkové pohody,” prohlásil Pakorn Romruen, vedoucí Domova pro mladistvé s dohledem, Metta Home.

„Barva darovaná nadací Vantage pomůže rozjasnit obytné prostory, aby byly pro děti přívětivější a pohodlnější, zatímco sportovní oblečení podpoří fyzickou aktivitu, týmovou spolupráci, pocit štěstí a sebedůvěru mládeže,” uvedl.

Toto partnerství spojuje hlavní zaměření organizace Metta Home s posláním nadace Vantage řešit neviditelné problémy sociální imobility. Steven Xie, výkonný ředitel nadace Vantage, řekl: „Partnerství s organizací Metta Home je odrazem našeho závazku vytvářet pro tyto děti lepší budoucnost, pomáhat jim vést plnohodnotný život a zajistit jim podporu, kterou potřebují pro svůj osobní rozvoj.”

Organizace Metta Home je známá svými úspěšnými příběhy, které změnily životy celé řadě mladých lidí a dovedly je ke stabilnímu zaměstnání i osobnímu štěstí. Holistický přístup organizace pokračuje i poté, co mladí lidé opustí brány centra, a zajišťuje jim trvalou podporu na jejich cestě k opětovnému začlenění do společnosti.

Zájemci o podporu organizace Metta Home najdou další informace na oficiálních webových stránkách Oddělení pro sledování a ochranu mladistvých nebo na jejich sociálních sítích.

O nadaci Vantage Foundation

Nezávislá charitativní organizace Vantage Foundation byla založena v roce 2023 v technologickém centru společnosti McLaren ve Velké Británii. Nadace spolupracuje s charitativními organizacemi po celém světě, včetně organizací The iREDE Foundation v Nigérii, Teach For Malaysia v Malajsii a Instituto Claret v Brazílii.

Další informace naleznete na adrese www.vantage.foundation

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2516189/Hero_Image.jpg

Logo – https://mma.prnewswire.com/media/2299654/Vantage_Foundation_Logo.jpg 

KONTAKT: Steven Xie, výkonný ředitel nadace Vantage Foundation, steven.xie@vantage.foundation

 

Continue Reading

Previous: Jak zkrotit přírodu a propojit odlehlé komunity: Nový seriál na Discovery představuje inovativní technologická řešení
Next: XCMG a Shell uzavírají strategické partnerství s cílem zvýšit efektivitu strojů pomocí specializovaných údržbových olejů

Související články

„Vlastni ten okamžik” – společnost Hisense představuje novou kampaň na oslavu svého sponzorství Mistrovství světa klubů FIFA 2025™
  • Média, společnost a životní styl

„Vlastni ten okamžik” – společnost Hisense představuje novou kampaň na oslavu svého sponzorství Mistrovství světa klubů FIFA 2025™

Společnost UNIQ představuje řadu Lyden – základní vybavení pro každodenní cesty
  • Média, společnost a životní styl

Společnost UNIQ představuje řadu Lyden – základní vybavení pro každodenní cesty

Osmý ročník Novinářského fóra otevře debatu o svobodě, bezpečí i budoucnosti žurnalistiky v digitální éře
  • Média, společnost a životní styl

Osmý ročník Novinářského fóra otevře debatu o svobodě, bezpečí i budoucnosti žurnalistiky v digitální éře

Nedávné příspěvky

  • PsíBufet vstupuje do Česka. Evropský lídr v čerstvém krmivu pro psy nabídne předplatné vařené stravy na míru
  • Vyshyvanka Day 2025 v Holešovické tržnici již tento čtvrtek: festival přátelství, ukrajinské kultury a gastronomie
  • Robotizace zemědělství: Japonsko je vzorem i inspirací
  • EVE Energy zazářila na veletrhu The smarter E Europe s inovativními produkty pro skladování energie a řešeními pro ekologičtější budoucnost podle všestranného scénáře
  • Shanghai Electric osvětluje Intersolar Europe 2025 a celou řadou inovativních energetických řešení podporuje globální energetickou transformaci

Kategorie

  • Auto-moto, doprava a stroje
  • Chemický a farmaceutický průmysl
  • Článek
  • Energetika a suroviny
  • Finance a ekonomika
  • IT a telekomunikace
  • Kultura
  • Média, společnost a životní styl
  • Obchod, marketing
  • Politika, veřejná správa a soudy
  • Potraviny, gastronomie
  • Služby, cestovní ruch
  • Sport
  • Stavebnictví, bydlení a reality
  • Uncategorized
  • Věda, vzdělávání a školství
  • Zdravotnictví
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl
Copyright © buzzstore.cz | redakce@buzzstore.cz | Jakékoli užití obsahu serveru včetně publikování nebo jiného šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno. | DarkNews by AF themes.