Skip to content
Buzzstore logo

buzzstore.cz portál

buzzstore, portál, zpravodajství, krimi, aktuálně, zprávy, dnes, novinky, žurnalistika, aktuality, sport, region, public relations, PR content, novinky

  • Sport
  • Auto-moto
  • Obchod
  • Energetika
  • Kultura
  • Zdravotnictví
  • Cestovní ruch
  • Lifestyle
  • Zprávy
  • Bydlení a reality
  • Kontakt
  • Home
  • Minit Bohemia roste: Po 25 letech v Česku se chce významně prosadit i na retail trhu
  • Potraviny, gastronomie

Minit Bohemia roste: Po 25 letech v Česku se chce významně prosadit i na retail trhu

Společnost Minit Bohemia má za sebou úspěšné roky. Mezi lety 2022-2024 meziročně zvyšovala obrat průměrně o 40 % a v trendu chce pokračovat i v letošním jubilejním roce, kdy slaví 25 let na českém trhu. Vedle tradičních pekárniček s plněným pečivem nyní výrazně expanduje do supermarketových řetězců.

Praha 22. dubna 2025 (PROTEXT) – Společnost Minit Bohemia má za sebou úspěšné roky. Mezi lety 2022-2024 meziročně zvyšovala obrat průměrně o 40 % a v trendu chce pokračovat i v letošním jubilejním roce, kdy slaví 25 let na českém trhu. Vedle tradičních pekárniček s plněným pečivem nyní výrazně expanduje do supermarketových řetězců.

Už čtvrt století si Češi mohou zpestřit cestu do práce, do školy nebo odpolední procházku oblíbenými minitkami. Tedy plněným sladkým a slaným pečivem, které se prodává na váhu v pekárničkách na nádražích, v metru a na dalších frekventovaných místech.

„Za těch 25 let je pro nás největší úspěch, že firma dává smysl na českém trhu a má stálé zákazníky. V roce 2000 jsme začínali rozjíždět franšízový prodej našeho plněného pečiva v minit pekárničkách, kterých je dnes po celém Česku více než 150. Toto je stále klíčová část našeho byznysu, která nám dodává jistotu a stabilitu. Ale posledních deset let se zaměřujeme i na retail, který dnes už tvoří 70 procent prodaného objemu,“ vysvětluje Zoltán Ambrovics, jednatel Minit Bohemia.

Novou éru firma odstartovala v roce 2020, kdy představila ve svém portfoliu prémiový unikát v kategorii mraženého pečiva: kváskovou linii OSKAR a Kvasko přímo z kamenné pece. Tyto chleby lze dnes zakoupit v řadě retailových řetězců. I díky tomu za poslední dva roky Minit Bohemia téměř zdvojnásobila svůj obrat, ze 350 milionů v roce 2022 na 680 milionů korun v roce 2024.

„Jsme plně připraveni ve skokovém růstu pokračovat. Jak z hlediska lidských zdrojů, tak technologií nebo logistiky. Zásadně se rozroste také právě naše nabídka mraženého pečiva pro supermarketové řetězce,“ říká Zoltán Ambrovics a jako příklad uvádí veganskou, chlebovou a pinsa linii.

Na své tradiční franšízové Minit pekárničky ale firma nezapomíná. Čeká je re-design a rozšíření nabídky. „Češi si drobné plněné pečivo zamilovali. Pizzová a vanilková příchuť jsou už legendární, ty jsou populární opravdu od prvních dnů až doteď. V poslední době se k nim přidává náplň hot dog a ze sladkých čokoládová, to jsou také stálice,“ poodhaluje firemní tajemství Zoltán Ambrovics.

Přestože minitky vypadají už 25 let stejně, jejich kvalita je dávno jinde. Suroviny jsou každým rokem kvalitnější a zdravější. Není to jen díky pečlivému výběru dodavatelů, ale také technologickému pokroku.

 

O Minit Bohemia

MINIT Bakery je rodinná firma, která se během dvou generací stala jedním z největších výrobců a prodejců mražených pekařských výrobků ve střední Evropě. V České republice působí pod značkou MINIT Bohemia. Společnost nabízí široký sortiment slaného i sladkého pečiva. Její pekárničky Minit, které nabízejí vedle plněného pečiva i kávu či nápoje, znají zákazníci především z nádraží, stanic metra a dalších frekventovaných míst. Firma je významným dodavatelem do supermarketů a gastronomických provozů se svou kváskovou linií chlebů OSKAR, Kvasko a dalšími produkty. Více na www.minitbakery.cz.

 

 

 

Continue Reading

Previous: Společnost RAJA: Patronem Dne Země již potřetí v řadě
Next: Nadace Tipsport pomáhá realizovat projekty zaměřené na ochranu klimatu

Související články

Tesco vstupuje do grilovací sezóny s širokou nabídkou. Vybere si každý
  • Potraviny, gastronomie

Tesco vstupuje do grilovací sezóny s širokou nabídkou. Vybere si každý

Tesco rozšiřuje nabídku o řemeslná piva z lokálních pivovarů
  • Potraviny, gastronomie

Tesco rozšiřuje nabídku o řemeslná piva z lokálních pivovarů

Česká značka Samurai Shot má nového spoluvlastníka! Václav Tomanec kupuje majoritní podíl
  • Potraviny, gastronomie

Česká značka Samurai Shot má nového spoluvlastníka! Václav Tomanec kupuje majoritní podíl

Nedávné příspěvky

  • Jak regulovat AI i nové technologie a nebrzdit inovace? Den ÚNMZ a ČAS hledal odpovědi
  • Významný průlom. Společnost Hinen získala certifikaci TÜV NORD a nastavila nová měřítka kvality v oblasti obnovitelných zdrojů energie
  • Společnost BioFlag představuje na veletrhu Vitafoods Europe 2025 inovativní probiotická řešení
  • Produkt E.ON Rovnováha nabídne zákazníkům pravidelnou odměnu v rámci flexibility pro domácnosti s fotovoltaikou
  • Omezení odkladů a zrušení přípravných tříd dokoná destrukci českého školství

Kategorie

  • Auto-moto, doprava a stroje
  • Chemický a farmaceutický průmysl
  • Článek
  • Energetika a suroviny
  • Finance a ekonomika
  • IT a telekomunikace
  • Kultura
  • Média, společnost a životní styl
  • Obchod, marketing
  • Politika, veřejná správa a soudy
  • Potraviny, gastronomie
  • Služby, cestovní ruch
  • Sport
  • Stavebnictví, bydlení a reality
  • Uncategorized
  • Věda, vzdělávání a školství
  • Zdravotnictví
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl
Copyright © buzzstore.cz | redakce@buzzstore.cz | Jakékoli užití obsahu serveru včetně publikování nebo jiného šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno. | DarkNews by AF themes.