Skip to content
Buzzstore logo

buzzstore.cz portál

buzzstore, portál, zpravodajství, krimi, aktuálně, zprávy, dnes, novinky, žurnalistika, aktuality, sport, region, public relations, PR content, novinky

  • Sport
  • Auto-moto
  • Obchod
  • Energetika
  • Kultura
  • Zdravotnictví
  • Cestovní ruch
  • Lifestyle
  • Zprávy
  • Bydlení a reality
  • Kontakt
  • Home
  • Gu Binbin z firmy Meizu na veletrhu MWC25: Meizu se vrací na globální trh s ekosystémem Flyme, který využívá umělou inteligenci
  • Obchod, marketing

Gu Binbin z firmy Meizu na veletrhu MWC25: Meizu se vrací na globální trh s ekosystémem Flyme, který využívá umělou inteligenci

Společnost Meizu se na veletrhu MWC v Barceloně vrátila na globální trh. Během exkluzivního rozhovoru hovořil Gu Binbin, výkonný ředitel zahraničního obchodu firmy Meizu, o globální strategii značky, ekosystému „chytrých telefonů + rozšířené reality (technologie XR) + chytrých aut" a lokalizačních operacích.

Barcelona (Španělsko) 6. března 2025 (PROTEXT/PRNewswire) – Společnost Meizu se na veletrhu MWC v Barceloně vrátila na globální trh. Během exkluzivního rozhovoru hovořil Gu Binbin, výkonný ředitel zahraničního obchodu firmy Meizu, o globální strategii značky, ekosystému „chytrých telefonů + rozšířené reality (technologie XR) + chytrých aut” a lokalizačních operacích.

Vzhledem k tomu, že společnost Meizu si v posledních letech získala velkou základnu fanoušků v Číně i ve světě, vzbudilo oznámení o jejím návratu na globální trh širokou pozornost. První otázkou, kterou pan Gu Binbin bude muset zodpovědět, je, jakou strategii firma zvolí v rámci snahy o globalizaci a jak si vybere správný trh.

„Naše globalizační strategie je založena na dvou pilířích: poptávce na trhu a technologických inovacích,” uvedl pan Gu Binbin ke strategii a přístupu společnosti Meizu.

„Naše společnost působí ve více než 30 zemích a regionech v asijsko-pacifických zemích, Latinské Americe, na Středním východě, ve střední Asii a v Evropě. Každý trh vyžaduje řešení šitá na míru, a proto uplatňujeme přístup ‚globální vize, lokální realizace’.” Tento přístup zajišťuje, že marketing, výzkum a vývoj i zákaznická podpora rezonují s jedinečnou dynamikou každého trhu, což je základ lokalizační strategie společnosti Meizu. V blízké budoucnosti bude společnost Meizu prohlubovat přítomnost na těchto trzích a zároveň zkoumat nové příležitosti.

Gu Binbin zmínil, že strategie, které nyní zavádí a jež Meizu odlišují od konkurentů, jsou ekosystém „chytrých telefonů + rozšířené reality (technologie XR) + chytrých aut” a strategie „Kompletní přechod na umělou inteligenci”. Podle filozofie společnosti Meizu jsou chytré telefony, rozšířená realita a chytrá auta důležitou součástí digitálního života budoucnosti. I když každá z nich slouží k odlišným účelům, mohou být technicky propojené.

Základem je operační systém Flyme, který dokáže hladce propojit chytré telefony, brýle pro rozšířenou realitu a automobily, a přináší tak spotřebitelům ucelenější a inteligentnější zážitek. Spotřebitelé mohou například nastavovat navigační trasy prostřednictvím mobilních telefonů a synchronizovat informace s centrálními ovládacími obrazovkami brýlí pro rozšířenou realitu a obrazovkami automobilů. Brýle pro rozšířenou realitu mohou překládat/tlumočit během schůzek a synchronizovat zápis ze schůzky do mobilního telefonu a počítače v reálném čase. Chytré auto může zase automaticky naplánovat nejlepší trasu podle rozvrhu spotřebitelů. Tato víceúrovňová spolupráce nejen zvyšuje efektivitu práce spotřebitelů, ale také zlepšuje využití a hodnotu produktu.

V loňském roce představila společnost Meizu strategii „Kompletní přechod na umělou inteligenci”, v rámci níž je umělá inteligence základní součástí vývoje všech produktů. S umělou inteligencí vybudovala společnost Meizu konvergentní ekosystém pro vícero užití a díky tomu poskytuje uživatelům řadu inteligentních funkcí. Například v mobilních telefonech vylepšuje umělá inteligence funkce, jako je pořizování fotografií, hlasový asistent a personalizovaná doporučení. Brýle pro rozšířenou realitu mají díky umělé inteligenci inovativní funkce, jako je překlad/tlumočení v reálném čase, navigace a konferenční asistent. V chytrých automobilech poskytuje systém Flyme Auto řízený umělou inteligencí uživatelům chytřejší zážitek z jízdy.

Zavádění technologie Flyme Auto urychluje spolupráce se skupinou Geely. Flyme Auto je jedním z nejrozšířenějších operačních systémů pro inteligentní kokpit v Číně, který je nainstalován ve více než 500.000 vozidlech.

Jedná se o jeden z nejrychleji se rozvíjejících operačních systémů pro chytré kokpity. V lednu 2025 přesáhl objem prodeje chytrých vozů s tímto systémem 132 000 kusů, čímž se Flyme Auto stal nejužívanějším systémem svého typu. Aby se firma Meizu dostala na globální trh, propojila se se společností Geely. V současné době využívá tento systém 22 modelů společností Geely, LYNK & CO a dalších značek. Systém Flyme Auto se nyní vyváží na Blízký východ, do východní Evropy, asijsko-pacifických zemí a dalších regionů a přináší tisícům spotřebitelů zcela nové inteligentní zážitky.

Za zmínku stojí, že Meizu je značka chytrých telefonů skupiny DreamSmart Group, která nabízí ekologické produkty s umělou inteligencí ve třech produktových oblastech: chytré telefony, rozšířená realita a chytrá auta. Díky technologickým zkušenostem v mnoha odvětvích je společnost DreamSmart uznávána jako lídr v oblasti inteligentních ekosystémů.

Do budoucna se společnost Meizu bude pevně držet strategie „Kompletní přechod na umělou inteligenci”. Bude se snažit své produkty nabízet globálně, investovat do vývoje produktů a dále expandovat, aby milovníkům technologií po celém světě přinesla lepší, plně ekologické produkty.

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2634544/image_1.jpg

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2634545/Image_2.jpg

Kontakt: Krystal Wei, jingjing.wei@dreamsmart.com

 

Continue Reading

Previous: Startuje “Netflix na čtyřech kolech”. Bolt Plus nabídne cashback až 15 % a rozvoz jídla zdarma
Next: Huawei představuje architekturu zařízení pro napájení lokalit příští generace a pokyny pro výstavbu datových center s umělou inteligencí

Související články

TRITON IT navrhuje konkrétní postup, jak splnit nařízení o přístupnosti e-shopů
  • Obchod, marketing

TRITON IT navrhuje konkrétní postup, jak splnit nařízení o přístupnosti e-shopů

G42 zakládá společnost G42 Europe & UK
  • Obchod, marketing

G42 zakládá společnost G42 Europe & UK

Budoucnost plateb bez karet se jmenuje Mo.one. Česká odpověď na globální výzvu v oblasti plateb
  • Obchod, marketing

Budoucnost plateb bez karet se jmenuje Mo.one. Česká odpověď na globální výzvu v oblasti plateb

Nedávné příspěvky

  • V Ostravě se odehraje industriální Inferno. Hrdinou je ocelář z Třince
  • GLOBSEC 2025 končí v Praze s jasnou výzvou k multilaterální akci a evropskému vedení
  • TRITON IT navrhuje konkrétní postup, jak splnit nařízení o přístupnosti e-shopů
  • Průzkum BioLife: Dvě třetiny Čechů jsou ochotné darovat krevní plazmu
  • Nadace Vantage Foundation a organizace Habbit Factory dávají prostřednictvím kreativního sebevědomí hlas mladým lidem

Kategorie

  • Auto-moto, doprava a stroje
  • Chemický a farmaceutický průmysl
  • Článek
  • Energetika a suroviny
  • Finance a ekonomika
  • IT a telekomunikace
  • Kultura
  • Média, společnost a životní styl
  • Obchod, marketing
  • Politika, veřejná správa a soudy
  • Potraviny, gastronomie
  • Služby, cestovní ruch
  • Sport
  • Stavebnictví, bydlení a reality
  • Uncategorized
  • Věda, vzdělávání a školství
  • Zdravotnictví
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl
Copyright © buzzstore.cz | redakce@buzzstore.cz | Jakékoli užití obsahu serveru včetně publikování nebo jiného šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno. | DarkNews by AF themes.