Skip to content
Buzzstore logo

buzzstore.cz portál

buzzstore, portál, zpravodajství, krimi, aktuálně, zprávy, dnes, novinky, žurnalistika, aktuality, sport, region, public relations, PR content, novinky

  • Sport
  • Auto-moto
  • Obchod
  • Energetika
  • Kultura
  • Zdravotnictví
  • Cestovní ruch
  • Lifestyle
  • Zprávy
  • Bydlení a reality
  • Kontakt
  • Home
  • Gorenje prodlužuje dlouhodobé partnerství s EHF Champions League a nově podporuje i ženskou soutěž
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl

Gorenje prodlužuje dlouhodobé partnerství s EHF Champions League a nově podporuje i ženskou soutěž

Gorenje, přední evropský výrobce domácích spotřebičů a součást skupiny Hisense Europe, oznamuje prodloužení svého dlouholetého partnerství s elitní evropskou házenkářskou soutěží Machineseeker EHF Champions League. Novinkou je, že se Gorenje poprvé stává i sezónním partnerem v soutěži EHF Champions League Women. Oznámení proběhlo během finálového turnaje TruckScout24 EHF FINAL4 v Kolíně nad Rýnem.

Praha 17. června 2025 (PROTEXT) – Gorenje, přední evropský výrobce domácích spotřebičů a součást skupiny Hisense Europe, oznamuje prodloužení svého dlouholetého partnerství s elitní evropskou házenkářskou soutěží Machineseeker EHF Champions League. Novinkou je, že se Gorenje poprvé stává i sezónním partnerem v soutěži EHF Champions League Women. Oznámení proběhlo během finálového turnaje TruckScout24 EHF FINAL4 v Kolíně nad Rýnem.

Cesta k oficiálnímu partnerství

Partnerství s evropskou házenkářskou federací začalo už v roce 2017 na regionální úrovni. Od té doby Gorenje svou roli jen neustále posilovalo. V roce 2022 se pak značka stala prémiovým partnerem mužské soutěže a nyní získává oficiální partnerský status jak pro mužskou, tak pro ženskou EHF Champions League.

Rostoucí zájem o ženské sporty

Značka Gorenje bude tedy viditelná ve všech arénách a zapojí se i do marketingových aktivit v obou soutěžích. Koneckonců Gorenje představuje reklamního partnera pro turnaje EHF FINAL4 Women 2024 a 2025, a tak svým nynějším krokem jedině potvrzuje rostoucí podporu na poli ženského sportu.

Kreativní přístup k fanouškům

Gorenje se profiluje jako kreativní a angažovaný partner nejen v arénách, ale rovněž v digitálním prostoru. Ať už se jednalo o populární online sérii Breakfast for Champions během pandemie, nebo nedávné kampaně jako Young Players to Watch či Top 5 Goals. Fanoušci si značku Gorenje spojují také s nezapomenutelnými aktivacemi, k jakým patří například obří sušička, pračková diskotéka nebo kuchyň s personalizovanými emoji maskami.

Jak si cení spolupráce partneři

David Szlezak, výkonný ředitel EHF Marketing, uvedl: Máme velkou radost z prodloužení spolupráce s naším dlouhodobým partnerem Gorenje. Je skvělým úspěchem, že Gorenje navíc rozšiřuje svou podporu i na ženskou soutěž. Potvrzuje to naši společnou ambici dále rozvíjet obě klubové ligy.“

Alenka Potočnik Anžič, marketingová ředitelka Hisense Europe, k tomu dodává: „Partnerství s nejprestižnějšími klubovými soutěžemi – nyní i v ženské házené – přenáší naši sponzorskou vizi do reality. Gorenje dlouhodobě podporuje evropskou házenou a tato nová kapitola je jasným důkazem našeho závazku.“

Hanson Han, generální ředitel Hisense Europe a prezident divize Gorenje, Hisense Group Holdings, ještě doplňuje: „Sponzorství sportu je strategickou investicí, která posiluje značku a podporuje růst podnikání. Toto partnerství nám umožňuje spojit se s našimi spotřebiteli a současně naplňovat náš závazek – poskytovat spolehlivé, udržitelné a kvalitní domácí spotřebiče.“

 

Zdroj: www.gorenje.cz

 

fotografie: Jozo Cabraja / kolektiff

ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

 

Continue Reading

Previous: Huawei a SchneiTec spouštějí první grid-forming projekt pro skladování energie s certifikací TÜV SÜD na světě
Next: České pojištění pomáhá modernizovat zdravotnictví – nový přístroj pomáhá i dětem

Související články

79 % zaměstnanců v potravinářství pere oděvy doma. Hygiena selhává
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl

79 % zaměstnanců v potravinářství pere oděvy doma. Hygiena selhává

Vyšší budovy důvěru v dřevo nezajistí. Skutečný potenciál mají dřevostavby do čtyř pater
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl

Vyšší budovy důvěru v dřevo nezajistí. Skutečný potenciál mají dřevostavby do čtyř pater

Nová výrobní hala společnosti Prakab: Investice do budoucnosti výroby i energetické efektivity
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl

Nová výrobní hala společnosti Prakab: Investice do budoucnosti výroby i energetické efektivity

Nedávné příspěvky

  • Premiéra Tesco na Rock for People: prodejna vzbudila obrovské nadšení u návštěvníků i na sociálních sítích
  • Skupina SATPO kromě rezidenčního bydlení nabízí i stavební pozemky v Praze
  • Ulice Brodecká v obci Luštěnice bude na rok uzavřena
  • České pojištění pomáhá modernizovat zdravotnictví – nový přístroj pomáhá i dětem
  • Gorenje prodlužuje dlouhodobé partnerství s EHF Champions League a nově podporuje i ženskou soutěž

Kategorie

  • Auto-moto, doprava a stroje
  • Chemický a farmaceutický průmysl
  • Článek
  • Energetika a suroviny
  • Finance a ekonomika
  • IT a telekomunikace
  • Kultura
  • Média, společnost a životní styl
  • Obchod, marketing
  • Politika, veřejná správa a soudy
  • Potraviny, gastronomie
  • Služby, cestovní ruch
  • Sport
  • Stavebnictví, bydlení a reality
  • Uncategorized
  • Věda, vzdělávání a školství
  • Zdravotnictví
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl
Copyright © buzzstore.cz | redakce@buzzstore.cz | Jakékoli užití obsahu serveru včetně publikování nebo jiného šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno. | DarkNews by AF themes.