
Praha 7. dubna 2025 (PROTEXT) – Přední český e-shop s interiérovým vybavením designovynabytek.cz se nově představuje jako momenti.cz. On-line prodejce prémiového nábytku, osvětlení a bytových doplňků pro dům i zahradu tím zdůrazňuje svou jedinečnost, eleganci a kosmopolitnost. Firma s ročním obratem přes čtvrt miliardy korun má ambice růst i za hranicemi Česka.
Přední on-line prodejce prémiového nábytku, osvětlení a bytových doplňků pro dům i zahradu tím zdůrazňuje svou jedinečnost, eleganci a kosmopolitnost. Podle zakladatele e-shopu Petra Mudry nová identita lépe odráží snahu přiblížit se zákazníkům, pro které domov není jen obyčejný prostor, ale především místo plné výjimečných a důležitých životních okamžiků.
„Naším cílem bylo vytvořit výraznou, moderní a jedinečnou značku, která poroste a bude odrážet potřeby i představy zákazníků o jejich domově. Momenti se má stát symbolem stylového, kvalitního a designového bydlení,“ vysvětluje Petr Mudra. Nový název má navíc usnadnit expanzi na zahraniční trhy.
E-shop v novém kabátě
Změna je viditelná zejména na samotném e-shopu. Zákazníci si na něm mohou vybírat z desítek tisíc produktů od více než stovky světových značek designového nábytku a interiérového vybavení, včetně Zuiver, Micadoni, Nardi. Momenti.cz ponechá zákaznické účty z designovynabytek.cz včetně přihlašovacích údajů, veškerých nastavení a historie objednávek beze změny.
Zákazníci si mohou nejžádanější zboží z e-shopu prohlédnout a vyzkoušet ve dvou showroomech v Plzni a Praze. Třetí nejnověji otevřená prodejna v pražském Karlíně je věnována výhradně španělské prémiové značce nábytku Kave Home, která je typická svou jemnou barevnou škálou a přírodními materiály. „K dispozici jsou zde i vzorníky látek a materiálů nebo služby profesionálního designéra, který pomůže s návrhem interiéru pokoje, bytu, domu či většího projektu na míru,“ říká Petr Mudra.
Prémiový nábytek i pro firmy
Vedle koncových zákazníků chce momenti.cz nadále rozvíjet také spolupráci s bytovými architekty, designéry a dalšími profesionály v oboru. „Významnou část našich odběratelů tvoří menší a střední firmy, které chtějí ve veřejných a komerčních prostorech něco víc, než je běžný standard a průměr,“ uvádí Petr Mudra. V nabídce jsou i značky specializující se ryze na kancelářský nábytek nebo takový, který je vhodný pro komerční prostory typu kavárny, restaurace a hotely. Momenti ve spolupráci s českou firmou ARBYD dokáže zajistit i výrobu atypického nábytku pro velké developerské projekty, a to včetně kompletního vybavení interiérů i exteriérů, vlastní montáže a dopravy.
E-shop působí na českém trhu již od roku 2015. Vloni prodal bezmála 60.000 kusů nábytku, osvětlení a doplňků do domácnosti. V roce 2024 zaznamenala společnost čtyřicetiprocentní meziroční nárůst a dosáhla obratu 266 milionů korun. Vedle Česka působí také na maďarském trhu a v budoucnu plánuje expanzi na slovenský trh.
Zdroj: Momenti.cz