Skip to content
Buzzstore logo

buzzstore.cz portál

buzzstore, portál, zpravodajství, krimi, aktuálně, zprávy, dnes, novinky, žurnalistika, aktuality, sport, region, public relations, PR content, novinky

  • Sport
  • Auto-moto
  • Obchod
  • Energetika
  • Kultura
  • Zdravotnictví
  • Cestovní ruch
  • Lifestyle
  • Zprávy
  • Bydlení a reality
  • Kontakt
  • Home
  • Chery chce do dvou let prodat jeden milion terénních automobilů HIMLA, který bude mít premiéru na autosalonu v Šanghaji
  • Obchod, marketing

Chery chce do dvou let prodat jeden milion terénních automobilů HIMLA, který bude mít premiéru na autosalonu v Šanghaji

Dne 23. dubna, kdy byl zahájen šanghajský autosalon, představila společnost Chery svou novou globální strategii pod heslem "Navigace do budoucnosti" a oznámila, že chce do dvou let dosáhnout ročního celosvětového prodeje jednoho milionu vozů. Značka rovněž představila svou vůbec první řadu pickupů. K dnešnímu dni si Chery získalo široké uznání téměř 3000 prodejců, významných domácích i mezinárodních médií a uživatelů značky v 97 zemích světa. Společnost Chery, která se opírá o své základní hodnoty "Bezpečný a rodinný", se zavázala rozvíjet rovnocennost hybridních technologií a prohlubovat lokalizované operace. Usiluje o to, aby se stala důvěryhodnou volbou pro rodinné uživatele po celém světě. Prostřednictvím technologických inovací a rozšiřování produktové řady se společnost Chery snaží vyvinout v „globálního vedoucího technologického hráče".

Šanghaj 24. dubna 2025 (PROTEXT/PRNewswire) – Dne 23. dubna, kdy byl zahájen šanghajský autosalon, představila společnost Chery svou novou globální strategii pod heslem “Navigace do budoucnosti” a oznámila, že chce do dvou let dosáhnout ročního celosvětového prodeje jednoho milionu vozů. Značka rovněž představila svou vůbec první řadu pickupů. K dnešnímu dni si Chery získalo široké uznání téměř 3000 prodejců, významných domácích i mezinárodních médií a uživatelů značky v 97 zemích světa. Společnost Chery, která se opírá o své základní hodnoty “Bezpečný a rodinný”, se zavázala rozvíjet rovnocennost hybridních technologií a prohlubovat lokalizované operace. Usiluje o to, aby se stala důvěryhodnou volbou pro rodinné uživatele po celém světě. Prostřednictvím technologických inovací a rozšiřování produktové řady se společnost Chery snaží vyvinout v „globálního vedoucího technologického hráče”.

Na autosalonu v Šanghaji představila společnost Chery své vozy Chery Super Hybrid (CSH): TIGGO7 CSH, TIGGO8 CSH a vlajkovou loď TIGGO9 CSH. První fáze vytrvalostní výzvy “Nekonečný horizont – putování bez starostí” úspěšně skončila ještě před zahájením akce a modely TIGGO9 CSH a ARRIZO8 CSH dosáhly působivých rekordů – mimořádně dlouhého dojezdu přes 1400 km a výjimečně nízké spotřeby paliva pouhých 4,2 l na 100 km. Aby dále posílila svůj étos „orientace na rodinu”, spustí Chery iniciativy, jako je bezpečnostní výzva “Mise nemožná” a „Život bez hranic”, které rodinám po celém světě zprostředkují výjimečné zážitky z mobility.

V roce 2024 dosáhla společnost Chery celosvětového prodeje 640.000 vozů, přičemž TIGGO7 se stalo nejprodávanějším SUV třídy A. Značka také úspěšně vstoupila na evropský trh. S podporou globální sítě výzkumu a vývoje – zahrnující 8 výzkumných center, 10 výrobních základen a dále regionálních středisek pro výrobu komponent – naplňuje společnost Chery svou koncepci „Být někde přítomná, být někde pro něco”. Přizpůsobuje řešení místním trhům a upevňuje svou strategii globalizace.

Společnost Chery, která expanduje do nových segmentů, představila na autosalonu v Šanghaji zcela novou řadu pick-upů HIMLA. Řada inspirovaná Himálají je určena pro různá použití v terénu a při různých situacích a je vybavena benzinovými, naftovými a novými energetickými pohonnými jednotkami, které posouvají kategorii pickupů k prvotřídní transformaci zaměřené na cestující. Tento krok dále diverzifikuje globální produktové portfolio společnosti Chery.

Společnost Chery rovněž představila svůj pokrok v oblasti umělé inteligence prostřednictvím exponátů, jako je robot AiMOGA a robotický pes, a nabídla tak pohled na svou vizi budoucnosti mobility. Díky své orientaci na rodinu, globálním schopnostem v oblasti výzkumu a vývoje a diverzifikované produktové strategii si společnost Chery vytyčuje jasnou cestu vpřed. Toto strategické uvedení na trh by mohlo znamenat klíčový moment v její snaze konkurovat předním světovým automobilkám.

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2672213/image.jpg

 

KONTAKT: zhangtianyi1@mychery.com

 

 

 

Continue Reading

Previous: Česká značka Samurai Shot má nového spoluvlastníka! Václav Tomanec kupuje majoritní podíl
Next: Směrnice NIS2 se blíží. Je nutné si pohlídat několik lhůt

Související články

Huawei inovuje nositelnou elektroniku. Vyniká designem i outdoorovými funkcemi
  • Obchod, marketing

Huawei inovuje nositelnou elektroniku. Vyniká designem i outdoorovými funkcemi

Společnost SINBON na veletrhu EuroBike 2025 rozšiřuje své zaměření o nová řešení pro správu vozového parku elektrokol a přepravu nákladů
  • Obchod, marketing

Společnost SINBON na veletrhu EuroBike 2025 rozšiřuje své zaměření o nová řešení pro správu vozového parku elektrokol a přepravu nákladů

Do Prahy míří největší nezávislá tech konference o Salesforce a inovacích
  • Obchod, marketing

Do Prahy míří největší nezávislá tech konference o Salesforce a inovacích

Nedávné příspěvky

  • Aquapalace Praha opět mezi elitou – získal prestižní ocenění Czech Superbrands 2025
  • Jak regulovat AI i nové technologie a nebrzdit inovace? Den ÚNMZ a ČAS hledal odpovědi
  • Významný průlom. Společnost Hinen získala certifikaci TÜV NORD a nastavila nová měřítka kvality v oblasti obnovitelných zdrojů energie
  • Společnost BioFlag představuje na veletrhu Vitafoods Europe 2025 inovativní probiotická řešení
  • Produkt E.ON Rovnováha nabídne zákazníkům pravidelnou odměnu v rámci flexibility pro domácnosti s fotovoltaikou

Kategorie

  • Auto-moto, doprava a stroje
  • Chemický a farmaceutický průmysl
  • Článek
  • Energetika a suroviny
  • Finance a ekonomika
  • IT a telekomunikace
  • Kultura
  • Média, společnost a životní styl
  • Obchod, marketing
  • Politika, veřejná správa a soudy
  • Potraviny, gastronomie
  • Služby, cestovní ruch
  • Sport
  • Stavebnictví, bydlení a reality
  • Uncategorized
  • Věda, vzdělávání a školství
  • Zdravotnictví
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl
Copyright © buzzstore.cz | redakce@buzzstore.cz | Jakékoli užití obsahu serveru včetně publikování nebo jiného šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno. | DarkNews by AF themes.