Skip to content
Buzzstore logo

buzzstore.cz portál

buzzstore, portál, zpravodajství, krimi, aktuálně, zprávy, dnes, novinky, žurnalistika, aktuality, sport, region, public relations, PR content, novinky

  • Sport
  • Auto-moto
  • Obchod
  • Energetika
  • Kultura
  • Zdravotnictví
  • Cestovní ruch
  • Lifestyle
  • Zprávy
  • Bydlení a reality
  • Kontakt
  • Home
  • Chery chce do dvou let prodat jeden milion terénních automobilů HIMLA, který bude mít premiéru na autosalonu v Šanghaji
  • Obchod, marketing

Chery chce do dvou let prodat jeden milion terénních automobilů HIMLA, který bude mít premiéru na autosalonu v Šanghaji

Dne 23. dubna, kdy byl zahájen šanghajský autosalon, představila společnost Chery svou novou globální strategii pod heslem "Navigace do budoucnosti" a oznámila, že chce do dvou let dosáhnout ročního celosvětového prodeje jednoho milionu vozů. Značka rovněž představila svou vůbec první řadu pickupů. K dnešnímu dni si Chery získalo široké uznání téměř 3000 prodejců, významných domácích i mezinárodních médií a uživatelů značky v 97 zemích světa. Společnost Chery, která se opírá o své základní hodnoty "Bezpečný a rodinný", se zavázala rozvíjet rovnocennost hybridních technologií a prohlubovat lokalizované operace. Usiluje o to, aby se stala důvěryhodnou volbou pro rodinné uživatele po celém světě. Prostřednictvím technologických inovací a rozšiřování produktové řady se společnost Chery snaží vyvinout v „globálního vedoucího technologického hráče".

Šanghaj 24. dubna 2025 (PROTEXT/PRNewswire) – Dne 23. dubna, kdy byl zahájen šanghajský autosalon, představila společnost Chery svou novou globální strategii pod heslem “Navigace do budoucnosti” a oznámila, že chce do dvou let dosáhnout ročního celosvětového prodeje jednoho milionu vozů. Značka rovněž představila svou vůbec první řadu pickupů. K dnešnímu dni si Chery získalo široké uznání téměř 3000 prodejců, významných domácích i mezinárodních médií a uživatelů značky v 97 zemích světa. Společnost Chery, která se opírá o své základní hodnoty “Bezpečný a rodinný”, se zavázala rozvíjet rovnocennost hybridních technologií a prohlubovat lokalizované operace. Usiluje o to, aby se stala důvěryhodnou volbou pro rodinné uživatele po celém světě. Prostřednictvím technologických inovací a rozšiřování produktové řady se společnost Chery snaží vyvinout v „globálního vedoucího technologického hráče”.

Na autosalonu v Šanghaji představila společnost Chery své vozy Chery Super Hybrid (CSH): TIGGO7 CSH, TIGGO8 CSH a vlajkovou loď TIGGO9 CSH. První fáze vytrvalostní výzvy “Nekonečný horizont – putování bez starostí” úspěšně skončila ještě před zahájením akce a modely TIGGO9 CSH a ARRIZO8 CSH dosáhly působivých rekordů – mimořádně dlouhého dojezdu přes 1400 km a výjimečně nízké spotřeby paliva pouhých 4,2 l na 100 km. Aby dále posílila svůj étos „orientace na rodinu”, spustí Chery iniciativy, jako je bezpečnostní výzva “Mise nemožná” a „Život bez hranic”, které rodinám po celém světě zprostředkují výjimečné zážitky z mobility.

V roce 2024 dosáhla společnost Chery celosvětového prodeje 640.000 vozů, přičemž TIGGO7 se stalo nejprodávanějším SUV třídy A. Značka také úspěšně vstoupila na evropský trh. S podporou globální sítě výzkumu a vývoje – zahrnující 8 výzkumných center, 10 výrobních základen a dále regionálních středisek pro výrobu komponent – naplňuje společnost Chery svou koncepci „Být někde přítomná, být někde pro něco”. Přizpůsobuje řešení místním trhům a upevňuje svou strategii globalizace.

Společnost Chery, která expanduje do nových segmentů, představila na autosalonu v Šanghaji zcela novou řadu pick-upů HIMLA. Řada inspirovaná Himálají je určena pro různá použití v terénu a při různých situacích a je vybavena benzinovými, naftovými a novými energetickými pohonnými jednotkami, které posouvají kategorii pickupů k prvotřídní transformaci zaměřené na cestující. Tento krok dále diverzifikuje globální produktové portfolio společnosti Chery.

Společnost Chery rovněž představila svůj pokrok v oblasti umělé inteligence prostřednictvím exponátů, jako je robot AiMOGA a robotický pes, a nabídla tak pohled na svou vizi budoucnosti mobility. Díky své orientaci na rodinu, globálním schopnostem v oblasti výzkumu a vývoje a diverzifikované produktové strategii si společnost Chery vytyčuje jasnou cestu vpřed. Toto strategické uvedení na trh by mohlo znamenat klíčový moment v její snaze konkurovat předním světovým automobilkám.

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2672213/image.jpg

 

KONTAKT: zhangtianyi1@mychery.com

 

 

 

Post navigation

Previous Česká značka Samurai Shot má nového spoluvlastníka! Václav Tomanec kupuje majoritní podíl
Next Směrnice NIS2 se blíží. Je nutné si pohlídat několik lhůt

Související články

Fujifilm představil novou generaci hybridních instantních fotoaparátů instax mini LiPlay™
  • Obchod, marketing

Fujifilm představil novou generaci hybridních instantních fotoaparátů instax mini LiPlay™

GIVET rozšiřuje skincare portfolio a uvádí korejskou dermokosmetiku SKINSOO
  • Obchod, marketing

GIVET rozšiřuje skincare portfolio a uvádí korejskou dermokosmetiku SKINSOO

Společnost Deli pořádá Celosvětovou konferenci partnerů v oblasti automatizace kanceláří 2025, která díky „inovaci + inteligenci” mění podobu kancelářského oboru
  • Obchod, marketing

Společnost Deli pořádá Celosvětovou konferenci partnerů v oblasti automatizace kanceláří 2025, která díky „inovaci + inteligenci” mění podobu kancelářského oboru

Nedávné příspěvky

  • Globální éra elegantní jízdy značky LEPAS právě začíná! Nechte se pohltit „ohromujícím” výkonem modelu LEPAS L8 v reálných podmínkách
  • AXA Partners a bolttech představují strategické partnerství pro rozvoj nabídky embedded pojištění v Evropě
  • James Chen z Huawei: Trojnásobný skok k AI UBB a inspirace pro růst podniků
  • Zdravé vaření. Značka Elmich v Česku nabídne své nádobí
  • H2 Longevity®: Česká revoluce v dlouhověkosti s vodíkem dobývá svět

Kategorie

  • Auto-moto, doprava a stroje
  • Chemický a farmaceutický průmysl
  • Článek
  • Energetika a suroviny
  • Finance a ekonomika
  • IT a telekomunikace
  • Kultura
  • Média, společnost a životní styl
  • Obchod, marketing
  • Politika, veřejná správa a soudy
  • Potraviny, gastronomie
  • Služby, cestovní ruch
  • Sport
  • Stavebnictví, bydlení a reality
  • Uncategorized
  • Věda, vzdělávání a školství
  • Zdravotnictví
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl
Copyright © buzzstore.cz | redakce@buzzstore.cz | Jakékoli užití obsahu serveru včetně publikování nebo jiného šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno. | DarkNews by AF themes.