Skip to content
Buzzstore logo

buzzstore.cz portál

buzzstore, portál, zpravodajství, krimi, aktuálně, zprávy, dnes, novinky, žurnalistika, aktuality, sport, region, public relations, PR content, novinky

  • Sport
  • Auto-moto
  • Obchod
  • Energetika
  • Kultura
  • Zdravotnictví
  • Cestovní ruch
  • Lifestyle
  • Zprávy
  • Bydlení a reality
  • Kontakt
  • Home
  • Česko-slovenský ticketingový trh má novou jedničku: PLG kupuje Ticketportal
  • Článek

Česko-slovenský ticketingový trh má novou jedničku: PLG kupuje Ticketportal

Mezinárodní ticketingová společnost AS Piletilevi PLG i nadále pokračuje v rozšiřování svého portfolia ve střední Evropě. Ve čtvrtek 12. června oznámila akvizici platformy Ticketportal, díky které se definitivně stává novým lídrem na česko-slovenském trhu. Celkový objem prodeje vstupenek skupiny PLG se tím zdvojnásobí a dosáhne téměř 600 milionů eur ročně.

Praha 13. června 2025 (PROTEXT) – Mezinárodní ticketingová společnost AS Piletilevi PLG i nadále pokračuje v rozšiřování svého portfolia ve střední Evropě. Ve čtvrtek 12. června oznámila akvizici platformy Ticketportal, díky které se definitivně stává novým lídrem na česko-slovenském trhu. Celkový objem prodeje vstupenek skupiny PLG se tím zdvojnásobí a dosáhne téměř 600 milionů eur ročně.

Tato akvizice je dalším krokem ve strategické expanzi napříč Evropou – a PLG si tím zároveň připravuje půdu i pro budoucí investice. V současnosti operuje v sedmi zemích. Jejím cílem je sdružovat nejsilnější lokální platformy pod jednu mezinárodní značku.

„Jde o přirozený další krok v našem dlouhodobém plánu,“ uvedl předseda představenstva PLG Sven Nuutmann. „Chceme být jedničkou na každém trhu, kde působíme, abychom mohli pořadatelům kulturních a sportovních akcí poskytovat nejefektivnější možné služby.“

„Ticketportal je silná a důvěryhodná značka, mohli bychom ji označit za klenot česko-slovenského trhu se vstupenkami. Jejím zařazením do naší skupiny se před námi otevírají nové možnosti. Těšíme se na výzvy, které před námi leží, a zejména na úspěšné příběhy, které spolu vytvoříme,“ dodal Nuutmann.

Vstup PLG na česko-slovenský trh se datuje do léta 2023, kdy společnost se sídlem v Estonsku získala majoritní podíl ve firmě GoOut. Na pozici CEO GoOut se přesunul Lukáš Jandač, který zůstal minoritním vlastníkem.

Česko-slovenská expanze PLG probíhá i pod jeho vedením, z pozice nového CEO PLG Czech Republic.

Druhou tuzemskou značkou pod křídly PLG se stal Ticketstream (březen 2025), nyní následuje už třetí, zatím největší jméno. Po dokončení celé transakce pokračuje ve vedení společnosti Lucia Bočánková na pozici obchodní ředitelky, Jandač však formálně převezme roli generálního ředitele Ticketportal a Sven Nuutmann se stane předsedou dozorčí rady.

„Spojením GoOut, Ticketstream a nyní Ticketportal vytváříme něco, co na české scéně nemá obdoby,“ uvádí Jandač. „V podstatě obsáhneme všechna zákoutí česko-slovenské kultury ve všech jejích podobách, bez ohledu na velikost akcí či jejich geografická a žánrová dělení.“

Nuutmann dále uvedl, že PLG bude pokračovat v investicích do technologií a vývoje nové platformy, která bude společná pro všechny firmy napříč Evropou a jejímž cílem je nabídnout koncovým zákazníkům ty nejlepší funkce. „Uvědomujeme si, že vstupenky neprodává technologie samotná – hlavní je síla a stabilita uživatelské základny. Technologie ale umí zajistit hladký a efektivní průběh každé transakce.“

„Jednotná platforma pokrývající všechny značky, podpořená největším publikem ve střední Evropě, poskytne pořadatelům akcí dosud nejefektivnější prodejní kanál, a zároveň otevře dveře k prodeji vstupenek i mezi jednotlivými trhy. Migrace na novou platformu již začala a bude dokončena v Pobaltí a střední Evropě do konce roku 2026,“ dodává šéf PLG.

Transakce byla financována ve spolupráci mezi PLG a bankou SEB. Finančním poradcem byla společnost WOOD & Company, právní služby zajistila advokátní kancelář PRK Partners s.r.o.

Podle Peepa Jalakase, člena představenstva SEB Bank, tato dohoda jasně demonstruje schopnost Piletilevi PLG růst na mezinárodních trzích.

„Podporujeme ambiciózní společnosti s dlouhodobou vizí, které se snaží expandovat i za hranice. Piletilevi PLG je toho skvělým příkladem. SEB není jen financující institucí – jsme odhodláni růst společně s našimi klienty a poskytovat aktivní poradenskou podporu. Jako mezinárodní banka podporujeme růst Piletilevi PLG ve střední a východní Evropě a jsme hrdí na to, že jsme mohli financovat dosud největší transakci v historii společnosti. Tyto kroky potvrzují, že estonské firmy mohou hrát klíčovou roli v evropském kulturním a zábavním průmyslu,“ uvedl Jalakas.

PLG je největší ticketingovou společností ve střední Evropě. Ve spolupráci s Enskilda a Superia se nyní nachází v závěrečné fázi nového kola financování, jehož cílem je získat nový kapitál z dluhopisových trhů. Tento krok, spolu s podporou SEB Bank, zajistí udržitelnou expanzi.

Vlastníky PLG jsou investiční společnost Angel Rose Capital podnikatele Svena Nuutmanna, pobaltský investiční fond BaltCap a estonská investiční společností Tristafan. Skupina působí v sedmi zemích s celkovou populací přibližně 80 milionů obyvatel (Estonsko, Lotyšsko, Litva, Česká republika, Slovensko, Polsko, Rumunsko), čítá více než 350 zaměstnanců a na jaře 2025 oslavila 28. výročí. Roční objem prodaných vstupenek pod hlavičkou PLG přesáhl 21 milionů při celkové hodnotě 600 milionů eur. Webové stránky společnosti navštíví ročně více než 160 milionů lidí.

Kontak pro média:

Jana Kosová

kosova@goout.net

www.goout.net

ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

 

Continue Reading

Previous: Nadace Vantage Foundation se na summitu Private Capital Alliance zaměřila na agendu společenského dopadu
Next: O politice soudržnosti v Ostravě: Souhrn slovem a obrazem

Související články

Firma XCMG zahájila společný zahraniční vzdělávací program Uzbekistán zaměřený na rozvoj technických talentů pro podporu globálního stavebního průmyslu
  • Článek

Firma XCMG zahájila společný zahraniční vzdělávací program Uzbekistán zaměřený na rozvoj technických talentů pro podporu globálního stavebního průmyslu

Pizza Tesco Finest získala ocenění Volba spotřebitelů 2025 v kategorii mražené pizzy
  • Článek

Pizza Tesco Finest získala ocenění Volba spotřebitelů 2025 v kategorii mražené pizzy

Kampaň “Půl talíře” zahájila 2. ročník zaměřený na příčiny nezdravého stravování
  • Článek

Kampaň “Půl talíře” zahájila 2. ročník zaměřený na příčiny nezdravého stravování

Nedávné příspěvky

  • Firma XCMG zahájila společný zahraniční vzdělávací program Uzbekistán zaměřený na rozvoj technických talentů pro podporu globálního stavebního průmyslu
  • Pizza Tesco Finest získala ocenění Volba spotřebitelů 2025 v kategorii mražené pizzy
  • Kampaň “Půl talíře” zahájila 2. ročník zaměřený na příčiny nezdravého stravování
  • Nová kampaň připomíná: Žít v České republice je výhra
  • Téměř osmikilometrový úsek D6 mezi Tisovou a Kamenným Dvorem se opravuje

Kategorie

  • Auto-moto, doprava a stroje
  • Chemický a farmaceutický průmysl
  • Článek
  • Energetika a suroviny
  • Finance a ekonomika
  • IT a telekomunikace
  • Kultura
  • Média, společnost a životní styl
  • Obchod, marketing
  • Politika, veřejná správa a soudy
  • Potraviny, gastronomie
  • Služby, cestovní ruch
  • Sport
  • Stavebnictví, bydlení a reality
  • Uncategorized
  • Věda, vzdělávání a školství
  • Zdravotnictví
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl
Copyright © buzzstore.cz | redakce@buzzstore.cz | Jakékoli užití obsahu serveru včetně publikování nebo jiného šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno. | DarkNews by AF themes.