Skip to content
Buzzstore logo

buzzstore.cz portál

buzzstore, portál, zpravodajství, krimi, aktuálně, zprávy, dnes, novinky, žurnalistika, aktuality, sport, region, public relations, PR content, novinky

  • Sport
  • Auto-moto
  • Obchod
  • Energetika
  • Kultura
  • Zdravotnictví
  • Cestovní ruch
  • Lifestyle
  • Zprávy
  • Bydlení a reality
  • Kontakt
  • Home
  • Češi stále věří na kouzlo Vánoc a radost z dárků
  • Obchod, marketing

Češi stále věří na kouzlo Vánoc a radost z dárků

Vánoce jsou svátkem radosti, setkávání, rodiny a obdarovávání. Ale co vlastně dáváme, když pod stromeček položíme obálku s penězi? Jistě, je to praktické. Ale vyjadřuje to skutečně naše pocity a úsilí, které jsme do výběru dárku vložili? O tom, že peníze pod stromeček nepatří, se shodlo téměř 60 % Čechů, kteří se účastnili vánočního průzkumu nákupního rádce Heureka.cz. Důvod je prostý – dárek s osobním přístupem vyjadřuje, že jsme si na výběru opravdu dali záležet a že obdarovaného známe a máme rádi.

Praha 9. prosince 2024 (PROTEXT) – Vánoce jsou svátkem radosti, setkávání, rodiny a obdarovávání. Ale co vlastně dáváme, když pod stromeček položíme obálku s penězi? Jistě, je to praktické. Ale vyjadřuje to skutečně naše pocity a úsilí, které jsme do výběru dárku vložili? O tom, že peníze pod stromeček nepatří, se shodlo téměř 60 % Čechů, kteří se účastnili vánočního průzkumu nákupního rádce Heureka.cz. Důvod je prostý – dárek s osobním přístupem vyjadřuje, že jsme si na výběru opravdu dali záležet a že obdarovaného známe a máme rádi.

Češi se při výběru dárků řídí nejen srdcem, ale i rozumem. Kromě osobního přístupu klademe důraz také na kvalitu a dlouhou životnost dárků, to uvedlo 62 % dotazovaných. Poté se nejčastěji rozhodujeme samozřejmě podle ceny a recenzí. S tím dokáže perfektně pomoci nákupní rádce Heureka, který nejenomže najde informace o tom, na kterém e-shopu je zboží nejlevnější, ale poskytuje i tisíce recenzí od ověřených zákazníků.

Češi na Vánocích nešetří

Tradice Vánoc zůstávají i přes možné ekonomické výkyvy nedotknuty. Ani snaha o šetření nezabrání většině Čechů v tom, aby svým blízkým nadělili dárky. Podle průzkumu totiž 65 % respondentů plánuje utratit za dárky podobnou částku jako loni. Vánoce jsou zkrátka svátkem radosti a vzájemného obdarovávání, a to i přes případné finanční omezení.

Nemění se ani to, že Češi většinu svých dárků nakupují na internetu (47 %) a až zbytek případně dokupují v kamenných obchodech. Důvodem může být pohodlí, a především široký výběr zboží, který pomáhá s nalezením originálního dárku. Zákazník nemusí stát dlouhé fronty v přeplněných obchodech, které v předvánočním shonu praskají ve švech a může si v klidu domova porovnat ceny a recenze jednotlivých produktů.

Zapomíná se na ekologii

Co však není moc pozitivní a opět nenastala ani změna oproti loňskému roku je to, že Češi při výběru dárků moc nemyslí na jejich ekologické hledisko. Průzkum nákupního rádce Heureka ukázal, že pouze 6 % respondentů se při výběru produktů zaměřuje na recyklovatelnost výrobku, jeho uhlíkovou stopu a mnoho dalších ekologicky důležitých ukazatelů. Je smutné, že i přes časté diskuze o těchto tématech se při výběru vánočních dárků ukazují jako zanedbatelné.

Ať už se rozhodnete pro nákup online nebo v kamenném obchodě, nezapomínejte, že to nejdůležitější není cena, ale myšlenka, kterou svým dárkem chcete vyjádřit. Vyberte něco, co bude mít pro obdarovaného skutečný význam a vytvořte si tak nezapomenutelné vánoční vzpomínky.

 

 

Continue Reading

Previous: Vzpěračky Masters opět v akci: Kalendář pro malou Dorotku
Next: Projekt Třídím gastro nově na KAMsNIM.cz

Související články

Digitální technologie mezi investory sílí, roli poradců ale dál vnímají jako klíčovou ukázal průzkum Amundi
  • Obchod, marketing

Digitální technologie mezi investory sílí, roli poradců ale dál vnímají jako klíčovou ukázal průzkum Amundi

Největší evropský event o firemním nákupu a veřejných zakázkách začíná už 20. 5.
  • Obchod, marketing

Největší evropský event o firemním nákupu a veřejných zakázkách začíná už 20. 5.

Zážitek z české gastronomie podtrhují příbory od značky TONER
  • Obchod, marketing

Zážitek z české gastronomie podtrhují příbory od značky TONER

Nedávné příspěvky

  • PsíBufet vstupuje do Česka. Evropský lídr v čerstvém krmivu pro psy nabídne předplatné vařené stravy na míru
  • Vyshyvanka Day 2025 v Holešovické tržnici již tento čtvrtek: festival přátelství, ukrajinské kultury a gastronomie
  • Robotizace zemědělství: Japonsko je vzorem i inspirací
  • EVE Energy zazářila na veletrhu The smarter E Europe s inovativními produkty pro skladování energie a řešeními pro ekologičtější budoucnost podle všestranného scénáře
  • Shanghai Electric osvětluje Intersolar Europe 2025 a celou řadou inovativních energetických řešení podporuje globální energetickou transformaci

Kategorie

  • Auto-moto, doprava a stroje
  • Chemický a farmaceutický průmysl
  • Článek
  • Energetika a suroviny
  • Finance a ekonomika
  • IT a telekomunikace
  • Kultura
  • Média, společnost a životní styl
  • Obchod, marketing
  • Politika, veřejná správa a soudy
  • Potraviny, gastronomie
  • Služby, cestovní ruch
  • Sport
  • Stavebnictví, bydlení a reality
  • Uncategorized
  • Věda, vzdělávání a školství
  • Zdravotnictví
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl
Copyright © buzzstore.cz | redakce@buzzstore.cz | Jakékoli užití obsahu serveru včetně publikování nebo jiného šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno. | DarkNews by AF themes.