Skip to content
Buzzstore logo

buzzstore.cz portál

buzzstore, portál, zpravodajství, krimi, aktuálně, zprávy, dnes, novinky, žurnalistika, aktuality, sport, region, public relations, PR content, novinky

  • Sport
  • Auto-moto
  • Obchod
  • Energetika
  • Kultura
  • Zdravotnictví
  • Cestovní ruch
  • Lifestyle
  • Zprávy
  • Bydlení a reality
  • Kontakt
  • Home
  • Moneta obhájila digitální prvenství dle nezávislého průzkumu Market Vision
  • Obchod, marketing

Moneta obhájila digitální prvenství dle nezávislého průzkumu Market Vision

MONETA si již od roku 2020 podle pravidelného průzkumu společnosti Market Vision drží pozici digitálního lídra na tuzemském bankovním trhu. Oblibu digitálních kanálů Monety, především mobilní aplikace Smart Banka, potvrzuje také fakt, že ji využívá 1,4 milionu klientů.

Praha 26. září 2024 (PROTEXT) – MONETA si již od roku 2020 podle pravidelného průzkumu společnosti Market Vision drží pozici digitálního lídra na tuzemském bankovním trhu. Oblibu digitálních kanálů Monety, především mobilní aplikace Smart Banka, potvrzuje také fakt, že ji využívá 1,4 milionu klientů.

„Z mé perspektivy výsledky tohoto průzkumu zrcadlí úspěch strategie a s ní spojených investic, které realizujeme v podstatě od roku 2017. V konečném výsledku nyní realizujeme 40 až 60 procent našich prodejů prostřednictvím digitálních kanálů. V tomto kontextu chci vyjádřit úctu a obdiv kolegům a kolegyním, kteří cílevědomě zlepšují digitální dovednosti naší banky,“ říká Tomáš Spurný, generální ředitel a předseda představenstva MONETA Money Bank.

MONETA má aktuálně 134 poboček, na všech mohou klienti využít služeb hotovostních pokladen. I přes pokračující digitalizaci bankovních služeb je pobočková síť nadále důležitým kontaktním místem pro klienty, kteří preferují osobní kontakt s bankéřem. To dokládá více než milion návštěv, které pobočková síť zaznamenala za prvních 8 měsíců letošního roku. „Na pobočku se nyní obrací klienti, kteří chtějí sjednat specializovanější produkty anebo hledávají osobní konzultaci. Často potřebují poradit s životním pojištěním, hypotékou nebo investicemi,“ říká Andrew Gerber, Chief Retail Banking Officer MONETA Money Bank. I z tohoto důvodu banka kromě modernizace samotných poboček aktivně vzdělává své bankéře. „Neustále se snažíme přizpůsobit měnícím se trendům a děláme vše pro to, aby měli naši zaměstnanci to nejlepší vzdělání a dokázali našim klientům co nejlépe poradit,“ dodává Andrew Gerber.

Pro banku je klíčové propojení digitálního a fyzického světa, tedy aby klienti vždy našli nejlepší řešení, které odpovídá jejich individuálním potřebám a preferencím. „Přál bych si, aby zájemci o naše produkty a služby začali průzkumem na internetu, prošli našimi digitálními kanály a pokud potřebují osobní konzultaci, aby ji získali prostřednictvím našeho kontaktního centra či pobočkové sítě,“ dodává Tomáš Spurný.

Analýza online distribuce produktů na tuzemském bankovním trhu

 

Zdroj: MONETA Money Bank

Post navigation

Previous Jedny hodinky, nekonečné možnosti vzhledu: Hodinky řady HUAWEI WATCH GT 5 – nositelné zařízení s přizpůsobitelnými ciferníky pro každý okamžik
Next Společnost Universal Robots vylepšuje nosnost robotů UR20 a UR30

Související články

BingX pořádá na Tenerife setkání externích tvůrců obsahu, kde představuje inovace a vynikající výsledky komunity
  • Obchod, marketing

BingX pořádá na Tenerife setkání externích tvůrců obsahu, kde představuje inovace a vynikající výsledky komunity

Česká tisková kancelář hledá pro doplnění svého týmu kolegu/kolegyni na pozici Obchodník pro nezpravodajské produkty
  • Obchod, marketing

Česká tisková kancelář hledá pro doplnění svého týmu kolegu/kolegyni na pozici Obchodník pro nezpravodajské produkty

Franchise Equity Partners kupuje od Driven Brands IMO Car Wash
  • Obchod, marketing

Franchise Equity Partners kupuje od Driven Brands IMO Car Wash

Nedávné příspěvky

  • Tipy na vánoční dárky od Gorenje, které potěší celou rodinu
  • Úspěšné uvedení do provozu energetické skladovací stanice o výkonu 300 MW/1200 MWh — pohání ji systém PCS o výkonu 1725 kW od společnosti SINEXCEL
  • Český Innomotics získal prestižní ocenění „Českých 100 Nejlepších“
  • Vánoční charitativní aukce DEJME DĚTEM ŠANCI vynesla téměř 2.500.000 Kč pro děti z dětských domovů
  • Průzkum Bolt Business: Češi chtějí příspěvek na dopravu, firmy ho téměř nenabízí

Kategorie

  • Auto-moto, doprava a stroje
  • Chemický a farmaceutický průmysl
  • Článek
  • Energetika a suroviny
  • Finance a ekonomika
  • IT a telekomunikace
  • Kultura
  • Média, společnost a životní styl
  • Obchod, marketing
  • Politika, veřejná správa a soudy
  • Potraviny, gastronomie
  • Služby, cestovní ruch
  • Sport
  • Stavebnictví, bydlení a reality
  • Uncategorized
  • Věda, vzdělávání a školství
  • Zdravotnictví
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl
Copyright © buzzstore.cz | redakce@buzzstore.cz | Jakékoli užití obsahu serveru včetně publikování nebo jiného šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno. | DarkNews by AF themes.