Skip to content
Buzzstore logo

buzzstore.cz portál

buzzstore, portál, zpravodajství, krimi, aktuálně, zprávy, dnes, novinky, žurnalistika, aktuality, sport, region, public relations, PR content, novinky

  • Sport
  • Auto-moto
  • Obchod
  • Energetika
  • Kultura
  • Zdravotnictví
  • Cestovní ruch
  • Lifestyle
  • Zprávy
  • Bydlení a reality
  • Kontakt
  • Home
  • Vinařství Veverka se symbolickým logem větrného mlýna slaví již 32 let na trhu
  • Potraviny, gastronomie

Vinařství Veverka se symbolickým logem větrného mlýna slaví již 32 let na trhu

Historie vinařství Veverka sahá až do druhé poloviny 18. století, kdy se rodina usadila v Čejkovicích na kopci a začala zde hospodařit. Právě této bohaté historii a příběhu větrného mlýna, který je vyobrazen v logu vinařství, je věnována zvláštní pozornost. Mlýn symbolizuje nejen pevnost tradic, ale také inovace a odhodlání rodiny Veverkových udržet výjimečné hodnoty vinařství.

Čejkovice 17. prosince 2024 (PROTEXT) – Historie vinařství Veverka sahá až do druhé poloviny 18. století, kdy se rodina usadila v Čejkovicích na kopci a začala zde hospodařit. Právě této bohaté historii a příběhu větrného mlýna, který je vyobrazen v logu vinařství, je věnována zvláštní pozornost. Mlýn symbolizuje nejen pevnost tradic, ale také inovace a odhodlání rodiny Veverkových udržet výjimečné hodnoty vinařství.

“Vznik našeho rodinného vinařství se datuje rokem 1992, kdy jsme se rozhodli navázat na dlouholetou rodinnou tradici a bohaté zkušenosti s pěstováním révy. V současnosti hospodaříme na 15 ha vinic vysazených na prvotřídních tratích Čejkovic, ležících v jedné z nejteplejších lokalit jižní Moravy s velmi příznivými klimatickými a půdními podmínkami.” Přibližuje František Veverka, zakladatel vinařství.

V průběhu celého procesu od pěstování hroznů na co nejméně zatížených keřích ve vinici až po práce ve sklepním hospodářství jsou všechny zásahy prováděny s maximální šetrností k přírodě a ke zdraví konzumenta. Důkazem je členství v moderním, přísně ekologicky orientovaném vinohradnickém systému SIPHV (Svaz integrované produkce hroznů a vína) a postupné zařazení vinic do bioprodukce. Pouze zdravé a kvalitní hrozny pocházející výhradně z vlastních vinic jsou zpracovány tradičními metodami s minimálními přídavky oxidu siřičitého za pomoci moderních technologií, jako je pneumatický lis, řízené kvašení a vinifikátory.

„Naše vinařství stojí na hlubokém propojení s historií a příběhem naší rodiny i tohoto kraje. Od nejranějšího obhospodařování vinice klademe důraz právě na zdraví vinného keře, který při jeho minimálním zatížení pak může vyprodukovat kvalitní hrozny a my následně vyrobit vína co nejvyšší jakosti,“ poznamenává Tomáš Veverka, který v současnosti přebírá vinařství od svého otce. „Samozřejmě nepostradatelné jsou ruční zelené práce, na kterých se sezónně podílí i šikovní pomocníci z blízkého okolí.“

Vinařství Veverka produkuje ročně přes 50.000 lahví, mezi nimiž najdete nejen tradiční odrůdy, ale i speciality jako Sevar, oranžová vína nebo sekt Stribog. Dále nabízíme naturální vína s minimálním přídavkem oxidu siřičitého, vína kvasící spontánně na vlastních kvasinkách nebo vína zrající dlouhodobě na slupkách bobulí, jako jsou oranžová vína a jejich šumivá varianta PET-NAT. Aktuální nabídku z rozvozem po celé České republice naleznete na e-shopu vinařství.

V naší nabídce najdete také méně známé odrůdy, jako Dornfelder, Donaurieslink, Alibernet či Sevar. Mezi speciály patří ledová a slámová vína, botrytická vína i oblíbené růžové víno Růžový kavalír vyrobené z odrůdy Zweigeltrebe.

“Děkujeme našim zákazníkům za podporu, která nám pomáhá udržet víno s vlastním příběhem našeho vinařství. Těší nás, že můžeme přinášet vína, která si lidé spojují nejen s kvalitou, ale i s duchem čejkovického kraje,“ uzavírá František Veverka.

 

Zdroj: Fintree

ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

 

 

Post navigation

Previous Taxomat: první aplikace pro daňové výpočty z investic v České republice
Next „Vánoce, jaké si přeji” – společnost Pepco představila svou první vánoční image kampaň

Související články

Protein není jen pro sportovce: Češi ho stále podceňují
  • Potraviny, gastronomie

Protein není jen pro sportovce: Češi ho stále podceňují

Jägermeister ORANGE má za sebou úspěšný rok a přináší další novinky
  • Potraviny, gastronomie

Jägermeister ORANGE má za sebou úspěšný rok a přináší další novinky

Na čerpacích stanicích ORLEN mohou zákazníci zachraňovat potraviny i přes aplikaci Nesnězeno
  • Potraviny, gastronomie

Na čerpacích stanicích ORLEN mohou zákazníci zachraňovat potraviny i přes aplikaci Nesnězeno

Nedávné příspěvky

  • Humphrey Kariuki jmenován patronem IUCN na Světovém kongresu ochrany přírody
  • Natřískaná Lednice! Seriál Běhej lesy velkolepě uzavřel rekordní sezonu
  • Jednorázové jehly od Sandstone Easydrip™ Plus debutují v Turecku – patentovaný šestihranný konektor pro pohodlí a kontrolu
  • Český pavilon na Expo 2025 přivítal čtyři dny před koncem výstavy 1,5miliontého návštěvníka
  • Od zdravé ledviny je často dělí ostych

Kategorie

  • Auto-moto, doprava a stroje
  • Chemický a farmaceutický průmysl
  • Článek
  • Energetika a suroviny
  • Finance a ekonomika
  • IT a telekomunikace
  • Kultura
  • Média, společnost a životní styl
  • Obchod, marketing
  • Politika, veřejná správa a soudy
  • Potraviny, gastronomie
  • Služby, cestovní ruch
  • Sport
  • Stavebnictví, bydlení a reality
  • Uncategorized
  • Věda, vzdělávání a školství
  • Zdravotnictví
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl
Copyright © buzzstore.cz | redakce@buzzstore.cz | Jakékoli užití obsahu serveru včetně publikování nebo jiného šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno. | DarkNews by AF themes.