Šanghaj 21. července 2025 (PROTEXT/PRNewswire) – Exkluzivní slevy, cashback a kurzové výhody pro zahraniční cestovatele
Společnost UnionPay International oficiálně zahájila svou globální letní kampaň 2025, v jejímž rámci představuje exkluzivní nabídky pro zahraniční cestovatele v době, kdy vrcholí celosvětová sezóna dovolených. Držitelé karet UnionPay mohou využívat širokou škálu letních výhod u více než 100 000 partnerských obchodníků ve 25 oblíbených destinacích. Mezi výhody patří slevy u obchodníků, výhodné směnné kurzy a bankou podporovaný cashback (možnost získat zpět peníze z nákupů na internetu), které mají uživatelům po celém světě zlepšit zážitky z nakupování, stravování a cestování. ( https://www.unionpayintl.com/cardholderServ/serviceCenter/merchant?language=en )
“Léto je časem radostných vzpomínek a my chceme, aby UnionPay byla jejich součástí,” řekl Čuang Pej, viceprezident společnosti UnionPay International. “Ať už nakupujete v Paříži, večeříte v Tokiu nebo s rodinou prozkoumáváte zábavní park v Singapuru, díky naší globální letní kampani je každý zážitek dostupnější, hladší a nezapomenutelnější.”
Letošní kampaň odráží silné oživení globálního cestování, kdy destinace všude v Asii a Evropě zaznamenaly výrazný nárůst popularity. Výrazně se zvýšil počet rezervací do zemí, jako je Japonsko, Jižní Korea, Itálie, Francie a Velká Británie. V reakci na to společnost UnionPay rozšířila svou globální síť obchodníků a spolupracuje s prodejci na 35 mezinárodních letištích a v 60 hlavních nákupních čtvrtích, aby nabídla držitelům karet exkluzivní letní výhody.
Společnost UnionPay také spolupracuje se špičkovými předními světovými podniky pro bezcelní nákup, předními obchodními domy a outletovými centry, aby nabízela exkluzivní slevy na světové značky. Držitelé karet mohou také ušetřit ve více než 3 500 místních stravovacích zařízeních, kavárnách a na trzích s mořskými plody, kde jsou k dispozici okamžité nabídky díky platformám, jako jsou Dianping a Uber Eats.
Pro rodinné cestovatele během školních prázdnin představila společnost UnionPay tematické nabídky ve spolupráci s osmi světoznámými atrakcemi. Na místech, jako je Resorts World Sentosa v Singapuru a výletní loď Royal Caribbean Spectrum of the Seas, mohou uživatelé UnionPay získat cashback nebo okamžité slevy, pokud útrata dosáhne stanovených limitů.
Součástí kampaně jsou také výhody spojené s letem a dopravou. Držitelé karet UnionPay mohou využít exkluzivní nabídky při rezervaci letenek u mezinárodních leteckých společností, jako jsou Cathay Pacific, Singapore Airlines, Turkish Airlines a Air China. Cestující mají také k dispozici slevy UnionPay při dobíjení tranzitních karet v Japonsku a Hongkongu nebo při platbách pomocí aplikace J-Coin Pay v Japonsku a ZeroPay v Koreji, kde jsou možné slevy až 10 %.
Kromě podpory globálního maloobchodu díky úsporám na cestách UnionPay nadále poskytuje výhodné směnné kurzy čínským cestovatelům ve více než 30 destinacích, včetně jihovýchodní Asie, Japonska, Jižní Koreje, Evropy a Středního východu. Držitelé karet, kteří se zaregistrují prostřednictvím aplikace UnionPay a splní limity výdajů, mají nárok na vylepšené kurzy. Zároveň 16 partnerských bank v pevninské Číně, včetně ICBC, ABC, BOC, CCB a CMB, nabízí cashback až 12 % z karet UnionPay při přeshraničních transakcích, což zvyšuje návštěvnost globálních obchodníků. Pro příchozí do Číny vydává více než 40 mezinárodních bank kartu UnionPay SplendorPlus, která přizpůsobuje exkluzivní cashback a propagační akce pro výdaje v rámci zájezdu v Číně.
UnionPay je nyní přijímána ve 183 zemích a regionech, má více než 73 milionů online a offline obchodníků a 1,7 milionu bankomatů po celém světě a posiluje tak svou pozici preferovaného řešení pro přeshraniční platby. Díky této globální letní kampani UnionPay International pokračuje v poskytování hodnoty, pohodlí a spolehlivosti cestujícím na každém kroku jejich cesty.
KONTAKT: oushuting@unionpayintl.com