Skip to content
Buzzstore logo

buzzstore.cz portál

buzzstore, portál, zpravodajství, krimi, aktuálně, zprávy, dnes, novinky, žurnalistika, aktuality, sport, region, public relations, PR content, novinky

  • Sport
  • Auto-moto
  • Obchod
  • Energetika
  • Kultura
  • Zdravotnictví
  • Cestovní ruch
  • Lifestyle
  • Zprávy
  • Bydlení a reality
  • Kontakt
  • Home
  • Uniformy pro český národní pavilon na Expo 2025 navrhne Jan Černý
  • Média, společnost a životní styl

Uniformy pro český národní pavilon na Expo 2025 navrhne Jan Černý

Značka Jana Černého Jan Société se stává oficiálním módním partnerem českého národního pavilonu na Expo 2025 v japonské Ósace. Černý se svým týmem oblékne do speciálních uniforem celý český pavilon, restauraci i management.

Značka Jana Černého Jan Société se stává oficiálním módním partnerem českého národního pavilonu na Expo 2025 v japonské Ósace. Černý se svým týmem oblékne do speciálních uniforem celý český pavilon, restauraci i management.

Smlouvu o spolupráci podepsal s generálním komisařem české účasti na Expo 2025 Ondřejem Soškou v Praze ve středu 5. února 2025. Samotná prezentace designu uniforem se uskuteční v první polovině března. Během světové výstavy se bude konat v prostorách pavilonu představení značky Jan Société, v giftshopu bude dostupná limitovaná edice produktů navržená Janem pro Expo 2025. 

Smlouvu o spolupráci podepsal návrhář Jan Černý (vpravo) s generálním komisařem české účasti na Expo 2025 Ondřejem Soškou v Praze ve středu 5. února 2025.„Cítím velkou zodpovědnost, reprezentuji přeci na Expo aktuální českou módu. Současně cítím i velkou hrdost a mám velká očekávání v úspěch českého pavilonu. Myslím, že je letos neskutečně povedený, a moje uniformy, které na sobě bude mít veškerý staff i management, ho podle mě skvěle doplní,” říká k navázání spolupráce návrhář Jan Černý a doplňuje: „Těším se hlavně na propojení s japonskou kulturou, bude to pro mě a pro značku takové objevování nového teritoria, nového trhu a současně reprezentování Česka. Během rešerše a navrhování jsem zjistil, jak se naše kultury protínají, a je to rozhodně vzrušující projekt!“ 

Japonsko je a bylo podle Černého módní velmocí, a ovlivnilo světovou módu už v 20. století, kdy do Paříže přišli japonští návrháři a poprvé světu ukázali, jak může vypadat minimalismus a dekonstruktivismus. Tehdy přelomová móda tu zůstala dodnes a mnozí designéři i dnes čerpají z mistrů japonské fashion. 

“Tématem české účasti je téma Talent a kreativita pro život. Jsem moc rád, že na prezentaci Česka můžeme spolupracovat s mladými talentovanými profesionály, kteří mají světové renomé, jako je Jan Černý, a pomůže nám s prezentací Česka více než 10.000 kilometrů od domova. Naše účast je v Japonsku sledována se zvýšeným zájmem už od samého počátku příprav díky našemu inovativnímu pavilonu. Těšíme se, jaké budou reakce na uniformy,“ komentuje spolupráci s Janem Černým generální komisař české účasti na Expo 2025 Ondřej Soška. 

Více informací naleznete na webových stránkách české účasti na světové výstavě Expo 2025. Sledovat nás můžete také na Twitteru, LinkedIn, Facebooku, Instagramu a na YouTube. 

Kancelář generálního komisaře je od ledna 2023 součástí sítě Českých center.

O Janu Černém

Jan Černý je český designér, který tvoří ve své značce Jan Société současnou pánskou a genderless módu. Už ve svém mladém věku má za sebou velké úspěchy. Absolvoval stáž pod už zesnulým designérem Virgilem Ablohem v pařížském ateliéru Louis Vuitton, byl kreativním ředitelem české značky Kara, umístil se v žebříčku 30 pod 30 časopisu Forbes, obléká osobnosti jako Barbora Strýcová, Calin, Ben Cristovao a je součástí české mladé kulturní scény, která formuje styl mladé generaci.

V roce 2024 navrhl nástupovou olympijskou kolekci pro české sportovce, která byla díky své moderní estetice a inovativnímu přístupu zařazena magazínem Time mezi tři vůbec nejlepší kolekce celého světa.

Post navigation

Previous Nápad na Valentýna? Máme!
Next Společnost TCL představila na veletrhu ISE 2025 své nejnovější inovace v oblasti komerčních displejů

Související články

Mobil místo peněženky: 9 z 10 mladých Čechů platí telefonem
  • Média, společnost a životní styl

Mobil místo peněženky: 9 z 10 mladých Čechů platí telefonem

Nadýchaná borůvková bublanina jako od babičky
  • Média, společnost a životní styl

Nadýchaná borůvková bublanina jako od babičky

Post-léto glow s řadou Brightening Envy Therapy
  • Média, společnost a životní styl

Post-léto glow s řadou Brightening Envy Therapy

Nedávné příspěvky

  • Všichni do lavic – i obce se učí!
  • Mobil místo peněženky: 9 z 10 mladých Čechů platí telefonem
  • DFSK jmenována technickým sponzorem mistrovství světa ICF v kanoistickém sprintu a parakanoistice 2025 – podpora globálních akcí díky inteligentní mobilitě
  • Družice SATurnin-1 vyfotografovala Palmové ostrovy
  • ČTK Connect zahájila nábor do kurzu pro mladé novináře

Kategorie

  • Auto-moto, doprava a stroje
  • Chemický a farmaceutický průmysl
  • Článek
  • Energetika a suroviny
  • Finance a ekonomika
  • IT a telekomunikace
  • Kultura
  • Média, společnost a životní styl
  • Obchod, marketing
  • Politika, veřejná správa a soudy
  • Potraviny, gastronomie
  • Služby, cestovní ruch
  • Sport
  • Stavebnictví, bydlení a reality
  • Uncategorized
  • Věda, vzdělávání a školství
  • Zdravotnictví
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl
Copyright © buzzstore.cz | redakce@buzzstore.cz | Jakékoli užití obsahu serveru včetně publikování nebo jiného šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno. | DarkNews by AF themes.