Skip to content
Buzzstore logo

buzzstore.cz portál

buzzstore, portál, zpravodajství, krimi, aktuálně, zprávy, dnes, novinky, žurnalistika, aktuality, sport, region, public relations, PR content, novinky

  • Sport
  • Auto-moto
  • Obchod
  • Energetika
  • Kultura
  • Zdravotnictví
  • Cestovní ruch
  • Lifestyle
  • Zprávy
  • Bydlení a reality
  • Kontakt
  • Home
  • Tesco vstupuje do grilovací sezóny s širokou nabídkou. Vybere si každý
  • Potraviny, gastronomie

Tesco vstupuje do grilovací sezóny s širokou nabídkou. Vybere si každý

Sezóna začíná a Tesco přichází s nabídkou produktů, které potěší každého příznivce letního grilování. Od masožravců, milovníků drůbeže až po vegetariány. Novinky zahrnují jak cenově výhodné balíčky, tak i prémiové maso, inovace v sortimentu uzenin a ryb, čerstvé i balené pečivo a oblíbené grilovací sýry. Pod vlastní značkou Tesco Grill Master nabízí široký výběr produktů pro každou příležitost.

Praha 12. května 2025 (PROTEXT) – Sezóna začíná a Tesco přichází s nabídkou produktů, které potěší každého příznivce letního grilování. Od masožravců, milovníků drůbeže až po vegetariány. Novinky zahrnují jak cenově výhodné balíčky, tak i prémiové maso, inovace v sortimentu uzenin a ryb, čerstvé i balené pečivo a oblíbené grilovací sýry. Pod vlastní značkou Tesco Grill Master nabízí široký výběr produktů pro každou příležitost.

„Letní grilování už dávno není jen víkendovou záležitostí – pro mnoho lidí se stalo součástí životního stylu. V Tesco na to reagujeme širokou nabídkou všeho, co k dokonalému grilování patří – od masa, ryb, sýrů a rostlinných alternativ, přes pečivo, omáčky a marinády, až po čerstvou zeleninu, ovoce a nápoje. Věříme, že si u nás každý vybere podle své chuti – ať už sází na osvědčenou klasiku, nebo má chuť zkusit něco nového,“ uvádí Pavol Halász, produktový ředitel Tesco ČR.

Grill Master: jistota a inovace

Dlouhodobě vysoké oblibě se těší produkty pod značkou Grill Master, kterou Tesco neustále rozvíjí. Letos nabídku obohacuje pestrá škála novinek napříč celým grilovacím sortimentem. Vysoce oblíbené špekáčky jsou nově dostupné i s příchutěmi chilli a sýrem. Zákazníci oceňují také bavorské a bernské klobásy, které Tesco poprvé nabízí i pod vlastní značkou. Královnou grilovací sezóny zůstává marinovaná krkovice, zejména ve variantě porto, dostupná ve 600 g i 1 kg balení. Stejná marináda si získala mnoho příznivců také u vepřové panenky.

Milovníci burgerů se mohou těšit z rozšíření prémiové řady Tesco Finest, kterou nově doplňují vyzrálý hovězí burger (Dry Aged) a burger z Iberico prasete. Další novinkou je Picanha steak s ochucenými máslíčky.

Novinkou letošní sezóny je také rozšíření nabídky populárních výhodných balíčků na BBQ sortiment. Zákazníci si mohou výhodně pořídit 4 bulky a 4 burgery.

V oblasti sýrů dominují camemberty – v baleních od 100 do 400 g, pod značkou Tesco i od dodavatelů. Stále větší popularitě se těší pařené sýry a samozřejmě pravé halloumi i jeho kravské alternativy. Tesco jako jediné nabízí halloumi, které obsahuje kombinaci kravského, kozího a ovčího mléka.

Pečivo jako důležitý doplněk

V kategorii čerstvého pečiva nabízí Tesco několik druhů ciabatt, focaccií, panini, hamburgerových bulek, vek, kaiserek i stále populárnějších kváskových chlebů. Například kváskový chléb s restovanou cibulkou je ideální volbou ke grilovaným masům.

V baleném sortimentu nechybí ani tortilly ve variantách světlá, cereální, multigrain a nově také špenátové, rajčatové a kukuřičné. Do nabídky se vrací i bagety k dopečení doma, které Tesco nabízí pod značkou Grill Master. Celkem se jedná o 9 položek.

Grilovací sezóna s Tesco tak nabízí nejen pestrost, ale i kvalitu a výhodné ceny. Zákazníci zde najdou vše potřebné pro malé rodinné grilování i větší letní party.

Rady a tipy ohledně grilování najdete na iTesco.cz: https://nakup.itesco.cz/groceries/cs-CZ/zone/grilovani/

 

 

Tesco bylo založeno ve Velké Británii již v roce 1919, na tuzemský trh vstoupila společnost Tesco Stores ČR a. s. v roce 1996. V Česku provozuje 186 kamenných obchodů, e-shop iTesco.cz, mobilního virtuálního operátora Tesco Mobile a 17 čerpacích stanic. Zavedlo řadu novinek a inovací. Jako první retailer nabídl věrnostní program Clubcard. Bojuje proti plýtvání potravin, například nabízí křivé ovoce a zeleninu a daruje potravinové přebytky. Nadační fond Tesco letos představil grantový program Správný start, jehož cílem je podpora charitativních projektů zaměřených na děti a mladé lidi. Tento program navazuje na úspěšnou iniciativu „Vy rozhodujete, my pomáháme“, která během 15 kol pomohla tisícům lokálních projektů. V oblasti péče o planetu je jedním z cílů, který Tesco naplňuje již od roku 2020, používání elektrické energie ze 100 % obnovitelných zdrojů.

https://corporate.itesco.cz/

 

 

ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

 

Continue Reading

Previous: Czech Oldtimer Express 2025 zakončil 2100 kilometrů napříč Evropou na trati Grand Prix v Monaku
Next: Digitální technologie mezi investory sílí, roli poradců ale dál vnímají jako klíčovou ukázal průzkum Amundi

Související články

Tesco rozšiřuje nabídku o řemeslná piva z lokálních pivovarů
  • Potraviny, gastronomie

Tesco rozšiřuje nabídku o řemeslná piva z lokálních pivovarů

Česká značka Samurai Shot má nového spoluvlastníka! Václav Tomanec kupuje majoritní podíl
  • Potraviny, gastronomie

Česká značka Samurai Shot má nového spoluvlastníka! Václav Tomanec kupuje majoritní podíl

Minit Bohemia roste: Po 25 letech v Česku se chce významně prosadit i na retail trhu
  • Potraviny, gastronomie

Minit Bohemia roste: Po 25 letech v Česku se chce významně prosadit i na retail trhu

Nedávné příspěvky

  • Společnost Universal Robots představuje svého nejrychlejšího cobota, který umožňuje bezprecedentní výkony v oblasti kolaborativní automatizace
  • Baráčnická rychta se vrací – legenda Malé Strany ožívá. Tradiční česká restaurace s historií od roku 1926
  • Českou stomatologickou komoru čeká 84. sněm
  • Digitální technologie mezi investory sílí, roli poradců ale dál vnímají jako klíčovou ukázal průzkum Amundi
  • Tesco vstupuje do grilovací sezóny s širokou nabídkou. Vybere si každý

Kategorie

  • Auto-moto, doprava a stroje
  • Chemický a farmaceutický průmysl
  • Článek
  • Energetika a suroviny
  • Finance a ekonomika
  • IT a telekomunikace
  • Kultura
  • Média, společnost a životní styl
  • Obchod, marketing
  • Politika, veřejná správa a soudy
  • Potraviny, gastronomie
  • Služby, cestovní ruch
  • Sport
  • Stavebnictví, bydlení a reality
  • Uncategorized
  • Věda, vzdělávání a školství
  • Zdravotnictví
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl
Copyright © buzzstore.cz | redakce@buzzstore.cz | Jakékoli užití obsahu serveru včetně publikování nebo jiného šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno. | DarkNews by AF themes.