Skip to content
Buzzstore logo

buzzstore.cz portál

buzzstore, portál, zpravodajství, krimi, aktuálně, zprávy, dnes, novinky, žurnalistika, aktuality, sport, region, public relations, PR content, novinky

  • Sport
  • Auto-moto
  • Obchod
  • Energetika
  • Kultura
  • Zdravotnictví
  • Cestovní ruch
  • Lifestyle
  • Zprávy
  • Bydlení a reality
  • Kontakt
  • Home
  • Společnost Kolmar Korea byla podruhé za sebou zařazena do žebříčku časopisu TIME
  • Média, společnost a životní styl

Společnost Kolmar Korea byla podruhé za sebou zařazena do žebříčku časopisu TIME

Umístila se mezi horními 7 % z více než 4000 globálních korporací, což podtrhuje její vedoucí postavení v oblasti ekologických inovací a odpovědného růstu

Soul (Jižní Korea) 20. listopadu 2025 (PROTEXT/PRNewswire) – Umístila se mezi horními 7 % z více než 4000 globálních korporací, což podtrhuje její vedoucí postavení v oblasti ekologických inovací a odpovědného růstu

Společnost Kolmar Korea, vedoucí globální podnik v oblasti kosmetiky od výrobce originálního designu, byla podruhé v řadě zařazena do žebříčku časopisu TIME „Nejlepší společnosti světa v oblasti udržitelného růstu 2026″. Takto potvrdila svou pozici vedoucího globálního podniku v oblasti ekologických a odpovědných obchodních postupů. Žebříček byl oznámen 13. listopadu časopisem TIME ve spolupráci s globální výzkumnou společností Statista a vyzdvihuje 500 nejlepších společností na světě v oblasti udržitelného růstu. Společnost Kolmar Korea se umístila na 294. místě.

Letos se do žebříčku dostalo pouze deset korejských společností, což je o 13 méně než v loňském roce, a Kolmar Korea byla jedinou korejskou kosmetickou společností, která se do žebříčku dostala již druhý rok po sobě.

Hodnocení bylo založeno na třech stejně vážených faktorech – růstu tržeb, finanční stabilitě a vlivu na životní prostředí – na stobodové stupnici. Hodnocení se zúčastnilo více než 4000 globálních společností ze všech odvětví, které transparentně zveřejňují údaje o svém environmentálním výkonu.

Společnost Kolmar Korea získala celkové skóre 81,02, což ji řadí mezi 7 % nejlepších společností na světě, a udržela si tak silné postavení i přes zesílenou konkurenci ze strany globálních společností vykazujících silnou složenou roční míru růstu a finanční stabilitu. Společnost zaznamenala obzvláště příznivé výsledky u udržitelnosti, když se umístila na druhém místě mezi korejskými společnostmi v oblasti uhlíkové intenzity a emisí a mezi 30 % nejlepších společností na světě u nakládání s odpady a vodními zdroji.

Tento úspěch odráží rozsáhlé a trvalé úsilí společnosti Kolmar Korea o ekologické inovace a cirkulární udržitelnost. Jako průkopník v oboru vyvinula společnost Kolmar Korea průlomová udržitelná řešení v oblasti obalů, jako jsou papírové tubusy, papírové tyčinky a papírové balení s pumpičkou ovládanou jednou rukou, které výrazně snižují spotřebu plastů. Její papírové tubusy a papírové tyčinky získaly všechny tři nejprestižnější světové ceny za design – IDEA (Mezinárodní ceny za vynikající design), iF Design Award a Red Dot Design Award, čímž upevnily svůj vliv na globální trendy v oblasti obalů.

Společnost také urychluje vývoj udržitelných receptur a ingrediencí. Její portfolio zahrnuje opalovací krémy s certifikátem produkt ekologické technologie, které jsou vyráběny pomocí procesu extrakce ingrediencí proti stárnutí, který snižuje emise uhlíku o 83 %, a také biologicky rozložitelné produkty pro péči o vlasy a tělo, které se přirozeně rozkládají z více než 99 %, čímž minimalizují zátěž na životní prostředí. Společnost Kolmar Korea také posílila své kapacity v oblasti udržitelné výroby, dosáhla míry recyklace odpadu 84,8 % a meziročně snížila množství odpadu ukládaného na skládky o 57,8 % v rámci své iniciativy „nulové skládkování”.

Souběžně s interními snahami o udržitelnost se společnost Kolmar Korea zavázala podporovat růst korejského ekosystému krásy tím, že propaguje společný růst s nově vznikajícími nezávislými kosmetickými značkami. Společnost pravidelně pořádá semináře o kosmetických trendech a marketingové strategii pro značky svých klientů, podporuje pop-up obchody (dočasné maloobchodní obchody k propagaci) nezávislých značek na Týdnu krásy v Soulu a od roku 2023 pořádá společně se svými partnery seminář o udržitelnosti SPOJTE SE PRO EKOLOGII s cílem vybudovat společný hodnotový řetězec udržitelného investování.

„To, že jsme byli již druhý rok po sobě uznáni jako jedna z nejlepších společností na světě v oblasti udržitelného růstu, odráží výsledky našeho komplexního a dlouhodobého závazku k udržitelnému řízení,” řekl Yoon Sang Hyun, místopředseda skupiny Kolmar. „Budeme i nadále přebírat odpovědnost jako globální společnost zastupující Koreu tím, že budeme prosazovat ekologické řízení a technologické inovace.”

Kontakt pro média

Kolmar Holdings

Jang-Woo Lee

jay.lee@kolmar.co.kr

Fotografie – https://mma.prnewswire.com/media/2828284/photo__Kolmar_Korea_named_to_TIME_s_World_s_Best_Companies_in_Sustainable_Growth_2026_for_second_con.jpg 

Logo – https://mma.prnewswire.com/media/2648166/5628957/Kolmar_Logo.jpg 

 

Post navigation

Previous Gastro Sweet Fest nabídne 148 poutavých expozic: začíná festival chutí, soutěží, zábavy i setkání profesionálů
Next Investika realitní fond expanduje na regionálním polském realitním trhu akvizicí druhé fáze špičkového administrativního komplexu Centrum Południe ve Wrocławi

Související články

Gastro Sweet Fest nabídne 148 poutavých expozic: začíná festival chutí, soutěží, zábavy i setkání profesionálů
  • Média, společnost a životní styl

Gastro Sweet Fest nabídne 148 poutavých expozic: začíná festival chutí, soutěží, zábavy i setkání profesionálů

TYROLSKO V ZÁŘI SVĚTEL ZIMNÍ KOUZELNÉ SVĚTYA TŘPYTIVÉ ZÁŽITKY 
  • Média, společnost a životní styl

TYROLSKO V ZÁŘI SVĚTEL ZIMNÍ KOUZELNÉ SVĚTYA TŘPYTIVÉ ZÁŽITKY 

Vyčisti les 2025: děti dokazují, že jim příroda není lhostejná
  • Média, společnost a životní styl

Vyčisti les 2025: děti dokazují, že jim příroda není lhostejná

Nedávné příspěvky

  • Lidé si na trzích v Brně vychutnají horké nápoje v kelímcích i plecháčcích
  • Známe vítěze národního kola Quality Innovation Award 2025
  • Enabot vstupuje do České republiky a na Slovensko: chytrá rodinná robotika, která mění způsob, jak se staráme o děti, domácnost i mazlíčky.
  • Alavis jako značka vítězů podpořil film Neporazitelní
  • Investika realitní fond expanduje na regionálním polském realitním trhu akvizicí druhé fáze špičkového administrativního komplexu Centrum Południe ve Wrocławi

Kategorie

  • Auto-moto, doprava a stroje
  • Chemický a farmaceutický průmysl
  • Článek
  • Energetika a suroviny
  • Finance a ekonomika
  • IT a telekomunikace
  • Kultura
  • Média, společnost a životní styl
  • Obchod, marketing
  • Politika, veřejná správa a soudy
  • Potraviny, gastronomie
  • Služby, cestovní ruch
  • Sport
  • Stavebnictví, bydlení a reality
  • Uncategorized
  • Věda, vzdělávání a školství
  • Zdravotnictví
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl
Copyright © buzzstore.cz | redakce@buzzstore.cz | Jakékoli užití obsahu serveru včetně publikování nebo jiného šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno. | DarkNews by AF themes.