Skip to content
Buzzstore logo

buzzstore.cz portál

buzzstore, portál, zpravodajství, krimi, aktuálně, zprávy, dnes, novinky, žurnalistika, aktuality, sport, region, public relations, PR content, novinky

  • Sport
  • Auto-moto
  • Obchod
  • Energetika
  • Kultura
  • Zdravotnictví
  • Cestovní ruch
  • Lifestyle
  • Zprávy
  • Bydlení a reality
  • Kontakt
  • Home
  • Společnost Hisense prostřednictvím rozhraní Home API od společnosti Google rozšiřuje platformu ITS ConnectLife na zařízení třetích stran
  • Článek

Společnost Hisense prostřednictvím rozhraní Home API od společnosti Google rozšiřuje platformu ITS ConnectLife na zařízení třetích stran

Společnost Hisense, přední světový výrobce spotřební elektroniky a domácích spotřebičů, dnes oznámila integraci nového rozhraní Home API od společnosti Google do své aplikace ConnectLife, která uživatelům nejpozději na podzim umožní zapojit do ekosystému ConnectLife chytrá domácí zařízení třetích stran. Uživatelé tak budou moci bezproblémově připojit a ovládat nejen produkty Hisense, jako jsou televizory, chladničky a klimatizace, ale také širokou škálu populárních chytrých domácích zařízení jiných výrobců, a vytvořit tak integrovanější chytrý domov.

Čching-tao (Čína) 24. května 2025 (PROTEXT/PRNewswire) – Společnost Hisense, přední světový výrobce spotřební elektroniky a domácích spotřebičů, dnes oznámila integraci nového rozhraní Home API od společnosti Google do své aplikace ConnectLife, která uživatelům nejpozději na podzim umožní zapojit do ekosystému ConnectLife chytrá domácí zařízení třetích stran. Uživatelé tak budou moci bezproblémově připojit a ovládat nejen produkty Hisense, jako jsou televizory, chladničky a klimatizace, ale také širokou škálu populárních chytrých domácích zařízení jiných výrobců, a vytvořit tak integrovanější chytrý domov.

Toto oznámení přichází současně s oznámením chytré domácnosti na konferenci Google I/O 2025, kde byla společnost Hisense zmiňována jako partner pro spuštění nových rozhraní Home API. Tato integrace využívá přístup Home API k více než 750 milionům zařízení včetně produktů dle standardu Matter či s certifikací Works with Google Home a zařízení Google Nest. Rozšířená konektivita přináší lepší kompatibilitu zařízení a sofistikované možnosti automatizace, které uživatelům umožňují ovládat prostřednictvím jediné aplikace produkty Hisense i zařízení třetích stran, jako jsou chytré zásuvky, osvětlení, zvonky či závěsy.

Uživatelé systému ConnectLife budou moci bez problémů připojit zařízení dalších výrobců, což v konečném důsledku vylepší zábavu, péči o domácí zvířata, kvalitu ovzduší a další. Jednodotykové režimy a přizpůsobené automatizace mohou kombinovat produkty Hisense se zařízeními jiných výrobců, a vyvolávat tak v domácnosti inteligentní reakce, třeba automatické nastavení klimatizace na základě senzorů kvality vzduchu třetích stran nebo chytrá světla poskytující vizuální upozornění, když zásuvka VersaTemp chladničky Hisense dosáhne ideální teploty pro chlazení nápojů.

Vizuální upozornění prostřednictvím chytrých světel sice již existuje, ale integrace společnosti Hisense umožňuje uživatelům snadno konfigurovat tyto podrobné interakce mezi zařízeními přímo v intuitivní aplikaci ConnectLife. To zjednodušuje nastavení pro funkce, jako je vizuální upozornění na chytrá světla třetích stran pro uživatele, kteří špatně slyší, když jsou ruce zaneprázdněné úkoly v domácnosti nebo když chceme zvolit tichý režim telefonu, což nabízí bezproblémové, jednotné prostředí chytré domácnosti bez přeskakování mezi nastaveními různých aplikací třetích stran.

„Ve společnosti Hisense se snažíme zjednodušit chytré bydlení pro každého,” řekl Miguel Becerra, ředitel divize Smart Home Experiences společnosti Hisense pro americký region. „Tato integrace rozšiřuje systém ConnectLife a umožňuje vytvářet bezproblémové zážitky, které našim zákazníkům zpříjemňují každodenní život.”

Rozšířená aplikace ConnectLife s integrací rozhraní Home API bude pro platformy Android i iOS k dispozici letos na podzim.

O společnosti Hisense

Společnost Hisense byla založena v roce 1969 a je celosvětově uznávaným lídrem v oblasti domácích spotřebičů a spotřební elektroniky, který působí ve více než 160 zemích a specializuje se na poskytování vysoce kvalitních multimediálních produktů, domácích spotřebičů a inteligentních IT řešení. Podle společnosti Omdia je Hisense na 2. místě na světě v celkovém počtu dodaných televizorů (2022 až 2024) a na 1. místě na světě v segmentu televizorů s úhlopříčkou 100 palců a více (2023 až 2024). Společnost Hisense je prvním oficiálním partnerem mistrovství světa klubů FIFA 2025™, a proto se zavázala ke globálnímu sportovnímu partnerství jako způsobu navázání kontaktu s diváky po celém světě.

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2694867/1.jpg

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2694868/ConnectLife_app.jpg

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2694869/ConnectLife__app.jpg 

 

KONTAKT: izzie.zhang@rfcomms.com 

 

 

Continue Reading

Previous: Nové vize pro budoucnost: rozbíhá se 4. ročník výstavy a mezinárodního veletrhu spotřebního zboží China-CEEC Expo & International Consumer Goods Fair
Next: iHerb uvádí řadu California Gold Nutrition® BEAUTY

Související články

Oprava Peroutkovy ulice v Praze 5 vstoupila do další fáze
  • Článek

Oprava Peroutkovy ulice v Praze 5 vstoupila do další fáze

Kulturní program Národního dne na Expo 2025 vidělo téměř 3700 návštěvníků. Zahájil ho prezident Pavel
  • Článek

Kulturní program Národního dne na Expo 2025 vidělo téměř 3700 návštěvníků. Zahájil ho prezident Pavel

ŘSD buduje v Habarticích autobusové zastávky, všechny práce skončí na konci srpna
  • Článek

ŘSD buduje v Habarticích autobusové zastávky, všechny práce skončí na konci srpna

Nedávné příspěvky

  • Alamar Biosciences spolupracuje s Německým centrem pro neurodegenerativní onemocnění (DZNE) na průlomovém proteomickém profilování v kohortě Studie Porýní
  • Automatizace v průmyslu: Takto vypadá nejmodernější mobilní robot na trhu
  • E.ON začal informovat klienty o podzimním zlevnění. Zákazníci zaplatí za dodávku 1 MWh o 10% méně
  • Snížení teploty letních sprch může českým domácnostem ušetřit přes dva tisíce za léto, i přesto více než 40 % Čechů snížení teploty odmítá
  • Mateřské mléko může být dostupné i ženám, které nemohou kojit. Česko ale musí vylepšit systém mléčných bank, shodují se odborníci

Kategorie

  • Auto-moto, doprava a stroje
  • Chemický a farmaceutický průmysl
  • Článek
  • Energetika a suroviny
  • Finance a ekonomika
  • IT a telekomunikace
  • Kultura
  • Média, společnost a životní styl
  • Obchod, marketing
  • Politika, veřejná správa a soudy
  • Potraviny, gastronomie
  • Služby, cestovní ruch
  • Sport
  • Stavebnictví, bydlení a reality
  • Uncategorized
  • Věda, vzdělávání a školství
  • Zdravotnictví
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl
Copyright © buzzstore.cz | redakce@buzzstore.cz | Jakékoli užití obsahu serveru včetně publikování nebo jiného šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno. | DarkNews by AF themes.