Skip to content
Buzzstore logo

buzzstore.cz portál

buzzstore, portál, zpravodajství, krimi, aktuálně, zprávy, dnes, novinky, žurnalistika, aktuality, sport, region, public relations, PR content, novinky

  • Sport
  • Auto-moto
  • Obchod
  • Energetika
  • Kultura
  • Zdravotnictví
  • Cestovní ruch
  • Lifestyle
  • Zprávy
  • Bydlení a reality
  • Kontakt
  • Home
  • Společnost Hisense předvádí své postavení lídra na trhu: Nápis „Televize značky Hisense s uhlopříčkou 100 palců je světová jednička” se objevuje na stadionech během Mistrovství světa ve fotbale klubů FIFA 2025™
  • Sport

Společnost Hisense předvádí své postavení lídra na trhu: Nápis „Televize značky Hisense s uhlopříčkou 100 palců je světová jednička” se objevuje na stadionech během Mistrovství světa ve fotbale klubů FIFA 2025™

Společnost Hisense, přední světová značka v oblasti spotřební elektroniky a domácích spotřebičů, na sebe poutá pozornost celého světa. U hřišť na stadionech, kde se odehrává Mistrovství světa ve fotbale klubů FIFA™ 2025, se totiž objevil výrazný slogan „Televize značky Hisense s uhlopříčkou 100 palců je světová jednička". Zmíněné poselství podtrhuje vedoucí postavení značky v oblasti technologií pro velkoformátové obrazovky.

Čching-tao (Čína) 17. června 2025 (PROTEXT/PRNewswire) – Společnost Hisense, přední světová značka v oblasti spotřební elektroniky a domácích spotřebičů, na sebe poutá pozornost celého světa. U hřišť na stadionech, kde se odehrává Mistrovství světa ve fotbale klubů FIFA™ 2025, se totiž objevil výrazný slogan „Televize značky Hisense s uhlopříčkou 100 palců je světová jednička”. Zmíněné poselství podtrhuje vedoucí postavení značky v oblasti technologií pro velkoformátové obrazovky.

Podle údajů společnosti Omdia za 1. čtvrtletí roku 2025 se firma Hisense z hlediska podílu na objemu televizorů s úhlopříčkou 100 a více palců i televizorů typu MiniLED umístila na prvním místě na světě. Celkově drží 56,7% podíl, u televizorů typu MiniLED zase podíl 29,6%.Společnost Hisense si v letech 2023, 2024 a v prvním čtvrtletí roku 2025 udržela a stále udržuje vedoucí postavení na trhu televizorů s úhlopříčkou 100 a více palců. Díky neustálým inovacím v oblasti podsvícení a zobrazovacích technologií se navíc společnost vyšvihla také na první místo v segmentu televizorů typu MiniLED.

Řada televizorů ULED MiniLED U7, která dále posiluje vedoucí postavení společnosti Hisense jak v segmentu 100 a více palcových televizorů, tak i MiniLED televizorů, je navržena pro sportovní a herní nadšence. Je vybavena technologií Mini-LED PRO, která poskytuje hlubší kontrast, vyšší jas a větší detaily obrazu než standardní LED televizory. Díky hernímu režimu 165Hz Game Mode Ultra a kinematografickému výkonu nabízí řada U7 pohlcující zážitek ze sledování, a uživatelé si tak mohou vychutnat každý okamžik naplno.

Jakožto oficiální partner Mistrovství světa ve fotbale klubů FIFA 2025™ využívá společnost Hisense globální scénu k posílení emočního propojení se sportovními fanoušky a ke zvýšení viditelnosti značky. Tento globální růst podporuje rozsáhlá mezinárodní přítomnost společnosti. Hisense totiž působí ve více než 160 zemích světa, provozuje 36 průmyslových parků a 31 výzkumných a vývojových center, která zajišťují lokalizované inovace a špičkovou výrobu.

Díky inovativním produktům a silnému sportovnímu marketingu pomáhá společnost Hisense globálním spotřebitelům „vychutnat si každý okamžik”, a přenáší tak vzrušení ze stadionu přímo do domácností po celém světě.

O společnosti Hisense

Hisense je přední světová značka domácích spotřebičů a spotřební elektroniky. Byla založena v roce 1969 a aktuálně působí ve více než 160 zemích. Specializuje se na multimediální zboží, domácí spotřebiče a inteligentní informační technologie. Podle společnosti Omdia se společnost Hisense v letech 2022 až 2024 umístila na 2. místě na světě v celkových dodávkách televizorů a v letech 2023 až v prvním čtvrtletí roku 2025 na 1. místě v segmentu televizorů s úhlopříčkou 100 a více palců. Společnost Hisense je prvním oficiálním partnerem Mistrovství světa ve fotbale klubů FIFA 2025™, a proto se zavázala ke globálnímu sportovnímu partnerství jakožto prostředku pro propojení s publikem po celém světě.

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2711218/HISENSE_100_TV_GLOBAL_No_1.jpg 

KONTAKT: Haoyu Liu, haoyu.liu@rfcomms.com

Continue Reading

Previous: Přehnaná estetická medicína v hledáčku odborníků: rizika, realita a odpovědnost
Next: Třetí sraz Multicar

Související články

Společnost Zoe Energy Storage se opět umístila v prestižním žebříčku firmy BNEF
  • Sport

Společnost Zoe Energy Storage se opět umístila v prestižním žebříčku firmy BNEF

Tipsport spojuje Ester a Pastu v nové kampani Síň slávy sázkařů
  • Sport

Tipsport spojuje Ester a Pastu v nové kampani Síň slávy sázkařů

Petr Beneš podruhé králem nebes
  • Sport

Petr Beneš podruhé králem nebes

Nedávné příspěvky

  • Přes Moravici se musí jezdit po provizorním mostě
  • Na D1 u Bravantic finišuje oprava mostů, skončí dopravní omezení
  • Chrudim se dočká lepšího napojení na Pardubice, stavba začne v půlce srpna
  • U Nových Mlýnů se rekonstruuje most, provoz je řízen semafory
  • XCMG posiluje vazby v celé Evropě – synergie ekosystému podporuje udržitelný pokrok

Kategorie

  • Auto-moto, doprava a stroje
  • Chemický a farmaceutický průmysl
  • Článek
  • Energetika a suroviny
  • Finance a ekonomika
  • IT a telekomunikace
  • Kultura
  • Média, společnost a životní styl
  • Obchod, marketing
  • Politika, veřejná správa a soudy
  • Potraviny, gastronomie
  • Služby, cestovní ruch
  • Sport
  • Stavebnictví, bydlení a reality
  • Uncategorized
  • Věda, vzdělávání a školství
  • Zdravotnictví
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl
Copyright © buzzstore.cz | redakce@buzzstore.cz | Jakékoli užití obsahu serveru včetně publikování nebo jiného šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno. | DarkNews by AF themes.