Skip to content
Buzzstore logo

buzzstore.cz portál

buzzstore, portál, zpravodajství, krimi, aktuálně, zprávy, dnes, novinky, žurnalistika, aktuality, sport, region, public relations, PR content, novinky

  • Sport
  • Auto-moto
  • Obchod
  • Energetika
  • Kultura
  • Zdravotnictví
  • Cestovní ruch
  • Lifestyle
  • Zprávy
  • Bydlení a reality
  • Kontakt
  • Home
  • Společnost Hard Rock International a Lionel Messi na oslavu své pokračující spolupráce představují superhrdinskou figurku „Captain Messi”, rozšířené dětské menu a novou kolekci maloobchodních produktů
  • Služby, cestovní ruch

Společnost Hard Rock International a Lionel Messi na oslavu své pokračující spolupráce představují superhrdinskou figurku „Captain Messi”, rozšířené dětské menu a novou kolekci maloobchodních produktů

Svět má nového superhrdinu – je jím Captain Messi! Společnost Hard Rock International s globálním zástupcem této značky, Lionelem Messim, mají tu čest představit superhrdinskou verzi tohoto ikonického sportovce a celebrity ze světa kultury. Hrdina Captain Messi zachraňuje svět se svým mocným kopem a k vidění bude v provozovnách Hard Rock Cafe, ve vybraných hotelech Hard Rock Hotel a také na internetu. Společnost Hard Rock a Lionel Messi společně vytvořili limitovanou edici polohovatelných figurek Captain Messi, které nyní mohou zákazníci získat s každou objednávkou dětského menu v kavárnách Hard Rock a při objednávce jídla přímo na pokojích v hotelích, které se této akce účastní. Dostupnost této figurky je omezena aktuálním stavem zásob. Je to vůbec poprvé, kdy se některý z fotbalových velikánů podílel na vzniku hračky, která ho vyobrazuje. Sběratelská figurka bude k dispozici také celosvětově a na internetu prostřednictvím obchodů Rock Shop jako součást nové prodejní kolekce Captain Messi, která mimo jiné zahrnuje například boxy na svačinu, láhve na vodu, batohy nebo oblečení.

Hollywood (Florida) 25. října 2023 (PROTEXT/PRNewswire) – Svět má nového superhrdinu – je jím Captain Messi! Společnost Hard Rock International s globálním zástupcem této značky, Lionelem Messim, mají tu čest představit superhrdinskou verzi tohoto ikonického sportovce a celebrity ze světa kultury. Hrdina Captain Messi zachraňuje svět se svým mocným kopem a k vidění bude v provozovnách Hard Rock Cafe, ve vybraných hotelech Hard Rock Hotel a také na internetu. Společnost Hard Rock a Lionel Messi společně vytvořili limitovanou edici polohovatelných figurek Captain Messi, které nyní mohou zákazníci získat s každou objednávkou dětského menu v kavárnách Hard Rock a při objednávce jídla přímo na pokojích v hotelích, které se této akce účastní. Dostupnost této figurky je omezena aktuálním stavem zásob. Je to vůbec poprvé, kdy se některý z fotbalových velikánů podílel na vzniku hračky, která ho vyobrazuje. Sběratelská figurka bude k dispozici také celosvětově a na internetu prostřednictvím obchodů Rock Shop jako součást nové prodejní kolekce Captain Messi, která mimo jiné zahrnuje například boxy na svačinu, láhve na vodu, batohy nebo oblečení.

„Doma se společně s dětmi moc rádi díváme na filmy o superhrdinech, takže šance vytvořit ve spolupráci se společností Hard Rock hrdinu, jakým je Captain Messi, pro mě byla něčím opravdu výjimečným,” prohlásil Lionel Messi. „Doufám, že pomůže moje mladé fanoušky a jejich rodinné příslušníky inspirovat k tomu, aby na sobě tvrdě pracovali a věřili, že jsou schopni dokázat velké věci.”

Společnost Hard Rock přidává do dětského menu také dvě nové položky: sýrovou pizzu a pizzu s pikantním salámem. Jde tak o další lahodné pochoutky, které mohou děti rodičům bez výčitek svědomí koupit a děti je přitom zbožňují.

„Máme velkou radost z toho, že můžeme pokračovat v naší výjimečné spolupráci s Lionelem Messim a nabídnout fanouškům nový způsob, jak se podělit o radost, kterou lidem po celém světě přináší,” konstatoval Jim Allen, generální ředitel společnosti Seminole Gaming a předseda představenstva společnosti Hard Rock International.

Lionel Messi byl v uplynulých třech letech pro společnost Hard Rock skvělým partnerem a propagátorem této značky. Před nedávnem se objevil v kampani „Come Together”, kterou společnost Hard Rock realizovala u příležitosti spuštění globálního věrnostního programu Unity by Hard Rock™. Program Unity je bezplatný a nabízí ve více než 200 pobočkách společnosti Hard Rock celou řadu výhod a služeb, za které mohou jeho členové získat body Unity Points. Ty jim na oplátku umožní získat pokoj zdarma, vychutnat si nejrůznější pochoutky, nakoupit reklamní předměty v obchodech Rock Shop ® a celou řadu dalších zajímavých možností.

Navštivte stránky www.hardrock.com a naplánujte si zde svou příští návštěvu. Celou tiskovou zprávu si můžete přečíst zde.

Další fotografie a videa

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2538555/Press_Release_Photo_1.jpg 

Logo – https://mma.prnewswire.com/media/808184/Hard_Rock_Logo.jpg

KONTAKT: GOLIN, Jonathan Goldman, 347-838-0752, JGoldman@Golin.com

 

Post navigation

Previous Největší středoevropská filmová událost podzimu startuje 11. listopadu!
Next Vánoční cesta kolem světa na zámku Loučeň & Příběh vánočního stromečku

Související články

26. listopadu – Světový den udržitelné dopravy
  • Služby, cestovní ruch

26. listopadu – Světový den udržitelné dopravy

Soutěž Design Správná hračka 2025 zná své vítěze
  • Služby, cestovní ruch

Soutěž Design Správná hračka 2025 zná své vítěze

Hollywoodské kostýmy s českým puncem: Unikátní výstava „Fashion & Fantasy“ odhaluje i to, co na obrazovce neuvidíte
  • Služby, cestovní ruch

Hollywoodské kostýmy s českým puncem: Unikátní výstava „Fashion & Fantasy“ odhaluje i to, co na obrazovce neuvidíte

Nedávné příspěvky

  • Mifundo a SID spojují síly pro lepší využití přeshraničních úvěrových dat ve střední Evropě
  • Podzim–zima s lehkostí: objevte pohodlí a styl barefoot bot
  • Nezapomenutelná zimní dovolená pro malé i velké v údolí Stubaital. Mezi kulinářskými zážitky, rodinnými nabídkami a dobrodružstvím na sjezdovkách ve čtyřech lyžařských areálech
  • China Cycle 2026: Budování budoucnosti založené na inovacích a inteligentním řízení
  • Na Black Friday kupujte jen to, co potřebujete, radí Osmany Laffita

Kategorie

  • Auto-moto, doprava a stroje
  • Chemický a farmaceutický průmysl
  • Článek
  • Energetika a suroviny
  • Finance a ekonomika
  • IT a telekomunikace
  • Kultura
  • Média, společnost a životní styl
  • Obchod, marketing
  • Politika, veřejná správa a soudy
  • Potraviny, gastronomie
  • Služby, cestovní ruch
  • Sport
  • Stavebnictví, bydlení a reality
  • Uncategorized
  • Věda, vzdělávání a školství
  • Zdravotnictví
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl
Copyright © buzzstore.cz | redakce@buzzstore.cz | Jakékoli užití obsahu serveru včetně publikování nebo jiného šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno. | DarkNews by AF themes.