Skip to content
Buzzstore logo

buzzstore.cz portál

buzzstore, portál, zpravodajství, krimi, aktuálně, zprávy, dnes, novinky, žurnalistika, aktuality, sport, region, public relations, PR content, novinky

  • Sport
  • Auto-moto
  • Obchod
  • Energetika
  • Kultura
  • Zdravotnictví
  • Cestovní ruch
  • Lifestyle
  • Zprávy
  • Bydlení a reality
  • Kontakt
  • Home
  • Sensodyne slaví Světový den úsměvu kampaní #bezfiltrů – jen skutečné úsměvy
  • Média, společnost a životní styl

Sensodyne slaví Světový den úsměvu kampaní #bezfiltrů – jen skutečné úsměvy

Digitální technologie nás propojují, ale zároveň mohou přispívat k pocitům osamělosti a odcizení. V době, kdy stále více komunikace probíhá online a často skrze filtry a úpravy, je opravdové lidské spojení důležitější než kdy dřív.

Digitální technologie nás propojují, ale zároveň mohou přispívat k pocitům osamělosti a odcizení. V době, kdy stále více komunikace probíhá online a často skrze filtry a úpravy, je opravdové lidské spojení důležitější než kdy dřív. Právě proto značka Sensodyne u příležitosti Světového dne úsměvu (3. října) spouští kampaň „Bez filtrů. Jen skutečné úsměvy.“ Jejím cílem je připomenout sílu jednoduchého, upřímného úsměvu, který může zlepšit náladu, posílit vztahy a navázat skutečné propojení mezi lidmi.

Obsah Skrýt
1 Úsměv jako most mezi lidmi
2 Úsměvomat: cesta časem prostřednictvím úsměvu

Úsměv jako most mezi lidmi

Kampaň staví na jednoduchém poselství: skutečný úsměv je víc než jen projev radosti. Je mostem mezi lidmi, symbolem důvěry a nástrojem, který usnadňuje komunikaci. Podle výzkumů z Japonska například úsměv vyvolává pozitivní reakce u ostatních – čím častěji a opravdověji se usmíváme, tím přirozenější a příjemnější se stává naše interakce. Další studie navíc potvrzují, že lidé, kteří se často usmívají, bývají vnímáni jako otevřenější a důvěryhodnější.

Sensodyne je značkou doporučovanou zubními lékaři po celém světě a dlouhodobě se zaměřuje na zdraví a pohodu spotřebitelů. Jejím posláním je pomáhat lidem, aby svůj úsměv nikdy nemuseli skrývat – ať už kvůli citlivosti zubů, nebo kvůli nejistotě z „digitálních filtrů“. Právě proto letos připomíná, že za obrazovkami začíná skutečné spojení – opravdovým, přirozeným a sebevědomým úsměvem. „Věříme, že opravdový úsměv má sílu měnit životy. A proto chceme lidem pomoci, aby ho mohli sdílet každý den – bez obav, bez filtrů, zcela přirozeně,“ říká MariePanušková, manažer značky Sensodyne.

Úsměvomat: cesta časem prostřednictvím úsměvu

Součástí letošní kampaně je unikátní AI fotobudka „Úsměvomat“, která návštěvníkům ukáže, jak by jejich úsměv vypadal v různých životních etapách – od dětství přes dospělost až po stáří. Koncept spojuje hravost a emoce s vizuální ukázkou toho, že opravdový úsměv nás provází celým životem a má univerzální sílu spojovat napříč generacemi. Roadshow s AI fotobudkami bude k vidění o víkendech po celý měsíc říjen ve vybraných shopping centrech.Novinka pro bělejší úsměv: Sensodyne Clinical White

Kromě kampaně přichází Sensodyne také s produktovou novinkou – Sensodyne Clinical White Stain Protector. Tato zubní pasta byla vyvinuta speciálně pro lidi s citlivými zuby, kterým přináší možnost mít bělejší úsměv až o dva odstíny*, a to bez kompromisů v ochraně před citlivostí. Klinické studie potvrzují nejen účinnost v bělení, ale také šetrnost k zubní sklovině, což umožňuje její každodenní používání.

*po 8 týdnech čištění zubů 2x denně Zubní pasty Sensodyne Clinical White Stain Protector jsou kosmetické přípravky

Post navigation

Previous Španělská šperkařská značka Miramira právě přichází do České republiky. Svůj první butik otevírá v ikonickém obchodním centru Máj.
Next Živě: Železniční uzel Brno

Související články

Pikantní vepřový flamendr
  • Média, společnost a životní styl

Pikantní vepřový flamendr

Španělská šperkařská značka Miramira právě přichází do České republiky. Svůj první butik otevírá v ikonickém obchodním centru Máj.
  • Média, společnost a životní styl

Španělská šperkařská značka Miramira právě přichází do České republiky. Svůj první butik otevírá v ikonickém obchodním centru Máj.

Requiem za mobilní telefony Lubo Kristka míří do Barcelony
  • Média, společnost a životní styl

Requiem za mobilní telefony Lubo Kristka míří do Barcelony

Nedávné příspěvky

  • Pikantní vepřový flamendr
  • Dynamika městského života očima Juliena van Middendorpa
  • Bezpečnost v éře AI: na Velvet Innovation konferenci přijede technologický lídr Cisco Vijoy Pandey
  • Perníček, koně a hranolky. McDonald’s otevírá v Pardubicích už třetí pobočku
  • Nadace MONETA Clementia podporuje kampaň organizace Loono zaměřenou na duševní zdraví 

Kategorie

  • Auto-moto, doprava a stroje
  • Chemický a farmaceutický průmysl
  • Článek
  • Energetika a suroviny
  • Finance a ekonomika
  • IT a telekomunikace
  • Kultura
  • Média, společnost a životní styl
  • Obchod, marketing
  • Politika, veřejná správa a soudy
  • Potraviny, gastronomie
  • Služby, cestovní ruch
  • Sport
  • Stavebnictví, bydlení a reality
  • Uncategorized
  • Věda, vzdělávání a školství
  • Zdravotnictví
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl
Copyright © buzzstore.cz | redakce@buzzstore.cz | Jakékoli užití obsahu serveru včetně publikování nebo jiného šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno. | DarkNews by AF themes.