Skip to content
Buzzstore logo

buzzstore.cz portál

buzzstore, portál, zpravodajství, krimi, aktuálně, zprávy, dnes, novinky, žurnalistika, aktuality, sport, region, public relations, PR content, novinky

  • Sport
  • Auto-moto
  • Obchod
  • Energetika
  • Kultura
  • Zdravotnictví
  • Cestovní ruch
  • Lifestyle
  • Zprávy
  • Bydlení a reality
  • Kontakt
  • Home
  • Roste zájem o nákup školních potřeb online. Zákazníci si oblíbili také ready to eat svačinové boxy
  • Potraviny, gastronomie

Roste zájem o nákup školních potřeb online. Zákazníci si oblíbili také ready to eat svačinové boxy

Rostoucí poptávka po školních pomůckách

Praha 22. srpna 2024 (PROTEXT) – S blížícím se začátkem nového školního roku přichází Rohlík se zajímavým trendem, který si získává stále větší oblibu mezi rodiči – ready to eat svačinové boxy. Krabičky obsahující obložené pečivo, ovoce a zeleninu se staly nepostradatelnou součástí nákupů pro mnoho rodin. Od roku 2021 vzrostl prodej svačinových boxů o více než 30 % a v loňském roce se jich prodalo přes 20.000 kusů. Rohlík tak reaguje na rostoucí poptávku po rychlých a vyvážených svačinách, které šetří čas rodičům a dětem poskytují hodnotnou stravu.

„Nárůst zájmu o svačinové boxy odráží měnící se preference rodičů, kteří čím dál tím častěji hledají pohodlná a nutričně správná řešení pro své děti,“ říká Martin Beháň, ředitel Rohlik.cz. „Naše krabičky jsou navrženy tak, aby usnadnily život rodičům, kteří chtějí zajistit kvalitní stravu pro své děti bez nutnosti složité přípravy.“

Rostoucí poptávka po školních pomůckách

Kromě svačinových boxů nabízí Rohlík v kategorii „Zpátky do školy“ přes 300 položek, které zahrnují všechny základní pomůcky pro školáky, jako jsou sešity, psací a rýsovací potřeby, batohy, penály a další nezbytnosti. Tyto produkty jsou dostupné od 13. srpna, přičemž největší poptávka po nich tradičně přichází poslední srpnový týden a během prvních dvou týdnů v září.

„Celá kategorie ‘Zpátky do školy’ se těší velké popularitě a meziročně roste o pětinu,“ uvedl Beháň. Nejprodávanějšími položkami z této kategorie jsou kružítka, pravítka, propisky, pastelky a sešity, které tvoří téměř polovinu všech prodejů v této kategorii. Celkově se očekává, že během srpna a září dosáhne Rohlík až 80.000 prodaných kusů školních pomůcek.

Zvýšený zájem o školní potřeby pro leváky

Jedním z nových trendů na trhu je také rostoucí poptávka po školních potřebách speciálně přizpůsobených pro leváky. Rohlík nyní nabízí nůžky, pastelky a propisky určené přímo pro leváky, což je výbava, kterou jinak rodiče často museli hledat pouze ve specializovaných prodejnách. „Rostoucí zájem o pomůcky pro leváky je dalším příkladem, jak se mění preference rodičů a jak se snažíme reagovat na specifické potřeby našich zákazníků,“ dodává Beháň.

Široká nabídka pro všechny školáky

Rohlík v současnosti nabízí vše potřebné pro děti různých věkových kategorií, mimo jiné produkty pro prvňáčky i starší žáky, praváky i leváky v rámci široké škály designů, barev a modelů. Což jim umožňuje vybavit své děti přesně podle jejich představ a potřeb.

 

Zdroj: Rohlík.cz

 

 

Continue Reading

Previous: Společnost TCL získala tři prestižní ocenění organizace EISA pro období 2024-2025 a představila největší QD-Mini LED televizor na světě s úhlopříčkou 115″
Next: Živě: Kdo se stane letošním Mužem roku 2024?

Související články

PRONATAL motivuje páry ke společné cestě za rodičovstvím – během června nabízí bezplatné vyšetření plodnosti
  • Potraviny, gastronomie

PRONATAL motivuje páry ke společné cestě za rodičovstvím – během června nabízí bezplatné vyšetření plodnosti

Snižování plýtvání potravinami: Tesco inspiruje ostatní a navazuje spolupráci s Food Waste Institutem
  • Potraviny, gastronomie

Snižování plýtvání potravinami: Tesco inspiruje ostatní a navazuje spolupráci s Food Waste Institutem

Alpro a Ben Cristovao opět ve velkém stylu: Kampaň, která chutná jako sám život
  • Potraviny, gastronomie

Alpro a Ben Cristovao opět ve velkém stylu: Kampaň, která chutná jako sám život

Nedávné příspěvky

  • FIFA čelí tlaku na ukončení partnerství s limonádovým gigantem kvůli zdravotním rizikům – Vital Strategies
  • Úspěch na mezinárodním zbrojním veletrhu IDET v Česku
  • Obchodní ředitel ELDIS: Trendem jsou malé, výkonné a mobilní radary
  • DTX Group se pod vedením Husseina Lookmanjeeho představuje jako nezávislá globální síla se strategickou vizí
  • Dermatoložka radí: Jakou si vybrat metodu odstraňování chloupků?

Kategorie

  • Auto-moto, doprava a stroje
  • Chemický a farmaceutický průmysl
  • Článek
  • Energetika a suroviny
  • Finance a ekonomika
  • IT a telekomunikace
  • Kultura
  • Média, společnost a životní styl
  • Obchod, marketing
  • Politika, veřejná správa a soudy
  • Potraviny, gastronomie
  • Služby, cestovní ruch
  • Sport
  • Stavebnictví, bydlení a reality
  • Uncategorized
  • Věda, vzdělávání a školství
  • Zdravotnictví
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl
Copyright © buzzstore.cz | redakce@buzzstore.cz | Jakékoli užití obsahu serveru včetně publikování nebo jiného šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno. | DarkNews by AF themes.