Skip to content
Buzzstore logo

buzzstore.cz portál

buzzstore, portál, zpravodajství, krimi, aktuálně, zprávy, dnes, novinky, žurnalistika, aktuality, sport, region, public relations, PR content, novinky

  • Sport
  • Auto-moto
  • Obchod
  • Energetika
  • Kultura
  • Zdravotnictví
  • Cestovní ruch
  • Lifestyle
  • Zprávy
  • Bydlení a reality
  • Kontakt
  • Home
  • Ready to Drink nápoje dobývají Česko. Tesco rozšiřuje nabídku oblíbeného sortimentu
  • Potraviny, gastronomie

Ready to Drink nápoje dobývají Česko. Tesco rozšiřuje nabídku oblíbeného sortimentu

Stačí otevřít a vychutnat si lahodnou chuť. Češi propadli kouzlu míchaných alkoholických nápojů typu Ready to Drink (RTD), které jsou připravené rovnou ke konzumaci – bez shánění ingrediencí, bez míchání, bez čekání. Tesco na rostoucí zájem zareagovalo a výrazně rozšířilo nabídku: zákazníci si už nyní mohou vybírat z téměř 50 různých nápojů ve skle i plechovkách. A další osvěžující novinky dorazí ještě před začátkem léta.

Praha 15. dubna 2025 (PROTEXT) – Stačí otevřít a vychutnat si lahodnou chuť. Češi propadli kouzlu míchaných alkoholických nápojů typu Ready to Drink (RTD), které jsou připravené rovnou ke konzumaci – bez shánění ingrediencí, bez míchání, bez čekání. Tesco na rostoucí zájem zareagovalo a výrazně rozšířilo nabídku: zákazníci si už nyní mohou vybírat z téměř 50 různých nápojů ve skle i plechovkách. A další osvěžující novinky dorazí ještě před začátkem léta.

„Poptávka po již namíchaných alkoholických nápojích každoročně výrazně roste. Zákazníci si je oblíbili pro jejich praktičnost, pestrost chutí i atraktivní balení. Připravené koktejly se skvěle hodí na večírky, festivaly, letní grilování nebo jako rychlé osvěžení na výletech. Nejčastěji po nich sahá mladší generace, ale jejich popularita roste napříč všemi věkovými skupinami. Chceme, aby si každý našel to své – od klasiky, jako rum s colou nebo gin s tonikem, až po exotické koktejly a speciální šumivá vína. Jednoznačně nejoblíbenější variantou je růžový gin s tonikem,“ uvádí Pavol Halász, produktový ředitel Tesco ČR. Dodává: „Sortiment jsme výrazně rozšířili a další vlnu novinek plánujeme představit zákazníkům ještě před vypuknutím letní sezóny.“

V nabídce najdou zákazníci širokou škálu připravených míchaných koktejlů a osvěžujících nápojů. Vybírat mohou z oblíbené klasiky, jako je gin & tonic, rum & cola nebo mojito, ale i z exotických chutí – například margarita, piña colada nebo sex on the beach – nebo speciálních perlivých vín. Nápoje jsou dostupné v prodejnách Tesco i na Tesco Online nákupy.

Vedle široké nabídky sází Tesco dlouhodobě i na výhodné ceny, kdy zákazníci s věrnostní kartou Clubcard ušetří ještě více.

 

Tesco Stores ČR, a.s.

Tesco bylo založeno ve Velké Británii již v roce 1919, na tuzemský trh vstoupila společnost Tesco Stores ČR a. s. v roce 1996. V Česku provozuje 186 kamenných obchodů, e-shop iTesco.cz, mobilního virtuálního operátora Tesco Mobile a 17 čerpacích stanic. Zavedlo řadu novinek a inovací. Jako první retailer nabídl věrnostní program Clubcard. Bojuje proti plýtvání potravin, například nabízí křivé ovoce a zeleninu a daruje potravinové přebytky. Nadační fond Tesco letos představil grantový program Správný start, jehož cílem je podpora charitativních projektů zaměřených na děti a mladé lidi. Tento program navazuje na úspěšnou iniciativu „Vy rozhodujete, my pomáháme“, která během 15 kol pomohla tisícům lokálních projektů. V oblasti péče o planetu je jedním z cílů, který Tesco naplňuje již od roku 2020, používání elektrické energie ze 100 % obnovitelných zdrojů.

https://corporate.itesco.cz/

 

 

ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

 

 

Continue Reading

Previous: Osm století hudby, tři týdny zážitků. Pražské jaro spojuje tradici s aktuálním světem
Next: Český národní pavilon na Expo 2025 za první den navštívilo téměř 15 tisíc lidí

Související články

PRONATAL motivuje páry ke společné cestě za rodičovstvím – během června nabízí bezplatné vyšetření plodnosti
  • Potraviny, gastronomie

PRONATAL motivuje páry ke společné cestě za rodičovstvím – během června nabízí bezplatné vyšetření plodnosti

Snižování plýtvání potravinami: Tesco inspiruje ostatní a navazuje spolupráci s Food Waste Institutem
  • Potraviny, gastronomie

Snižování plýtvání potravinami: Tesco inspiruje ostatní a navazuje spolupráci s Food Waste Institutem

Alpro a Ben Cristovao opět ve velkém stylu: Kampaň, která chutná jako sám život
  • Potraviny, gastronomie

Alpro a Ben Cristovao opět ve velkém stylu: Kampaň, která chutná jako sám život

Nedávné příspěvky

  • Obchodní ředitel ELDIS: Trendem jsou malé, výkonné a mobilní radary
  • DTX Group se pod vedením Husseina Lookmanjeeho představuje jako nezávislá globální síla se strategickou vizí
  • Dermatoložka radí: Jakou si vybrat metodu odstraňování chloupků?
  • Ministryně obrany Jana Černochová pokřtila nové české bojové vozidlo Pandur 8×8 EVO na veletrhu IDET 2025
  • Dosáhnout vytoužené úpravy vousů a těla s novou a vylepšenou řadou zastřihovačů Braun nebylo nikdy snazší

Kategorie

  • Auto-moto, doprava a stroje
  • Chemický a farmaceutický průmysl
  • Článek
  • Energetika a suroviny
  • Finance a ekonomika
  • IT a telekomunikace
  • Kultura
  • Média, společnost a životní styl
  • Obchod, marketing
  • Politika, veřejná správa a soudy
  • Potraviny, gastronomie
  • Služby, cestovní ruch
  • Sport
  • Stavebnictví, bydlení a reality
  • Uncategorized
  • Věda, vzdělávání a školství
  • Zdravotnictví
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl
Copyright © buzzstore.cz | redakce@buzzstore.cz | Jakékoli užití obsahu serveru včetně publikování nebo jiného šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno. | DarkNews by AF themes.