Skip to content
Buzzstore logo

buzzstore.cz portál

buzzstore, portál, zpravodajství, krimi, aktuálně, zprávy, dnes, novinky, žurnalistika, aktuality, sport, region, public relations, PR content, novinky

  • Sport
  • Auto-moto
  • Obchod
  • Energetika
  • Kultura
  • Zdravotnictví
  • Cestovní ruch
  • Lifestyle
  • Zprávy
  • Bydlení a reality
  • Kontakt
  • Home
  • Prodejny TRAFICON prošly kompletním rebrandingem
  • Obchod, marketing

Prodejny TRAFICON prošly kompletním rebrandingem

Společnost TRAFICON, s téměř dvěma stovkami prodejen napříč republikou, úspěšně dokončila rebranding a sjednotila tak venkovní vizuální styl všech svých prodejen. Nově teď zákazníky osloví moderní a jednotný design, s důrazem na světlé barvy a vzdušnost. Všechny prodejny tak nyní zdobí nové logo.

Praha 4. září 2024 (PROTEXT) – Společnost TRAFICON, s téměř dvěma stovkami prodejen napříč republikou, úspěšně dokončila rebranding a sjednotila tak venkovní vizuální styl všech svých prodejen. Nově teď zákazníky osloví moderní a jednotný design, s důrazem na světlé barvy a vzdušnost. Všechny prodejny tak nyní zdobí nové logo.

Cílem inovací je nejen posílit značku, ale především poskytnout nakupujícím nový zážitek postavený na prozákaznickém přístupu. Tato filosofie je ostatně klíčovou osou celého Traficonu. „Prozákaznický přístup je jednou z našich firemních hodnot a rebranding je toho dalším důkazem,“ komentuje David Zeman, marketingový manažer DT-holdingu, jehož je Traficon součástí.

Na celkovém rebradningu se podílely tři renomované reklamní agentury. Firma ladila návrhy během loňského podzimu a zimy, instalace nových prvků na více jak 150 prodejnách probíhala od letošního jara.

Hlavní prvky rebrandingu zahrnují:

Nové logo: Všechny prodejny nyní nesou nové logo Traficonu, které je umístěno na vnějších označeních i v interiérech prodejen, kde to prostor dovoluje.

Modernizace výloh: Výlohy byly očištěny od zbytečných a nevzhledných samolepek, tabulí a stojanů. Výsledkem je čistší fasáda a svěží vzhled prodejen.

Jednotný vizuální styl: Všechny prodejny byly přepracovány do jednotného vizuálního stylu, který využívá světlé barvy a otevřené výlohy, což posiluje pocit prostornosti.

Traficon při rebrandingu kladl důraz na použití světlých barev a vytvoření vzdušného prostředí, které zákazníkům zajišťuje příjemný pocit během nákupu. Traficon nicméně nekončí u rebrandingu a chystá další novinky. „Jednotná a jasná komunikace se zákazníky je pro nás zásadní, proto přicházíme také s novým brand manuálem pro externí komunikaci. Další fázi inovací představíme na podzim – naši zákazníci se mají opravdu na co těšit,” dodává David Zeman.

 

O společnosti TRAFICON:

Traficon je přední český řetězec trafik se 180prodejnami po celé České republice. Nabízí široký sortiment tiskovin, tabákových výrobků, loterijních služeb a dalších produktů. Traficon je součástí skupiny DT-holding.

 

 

 

Post navigation

Previous Připravte se na revoluci v cestování: NAVEE chystá představení novinek na IFA 2024
Next Společnost Eton Solutions představila svůj nový produkt EtonGPT™, první platformu generativní AI pro správu rodinného majetku na světě

Související články

Česká společnost pro jakost ocenila osobnosti i organizace, které posouvají hranice kvality v Česku
  • Obchod, marketing

Česká společnost pro jakost ocenila osobnosti i organizace, které posouvají hranice kvality v Česku

Speciální TRADE NEWS mapuje cestu k úspěchu českých firem
  • Obchod, marketing

Speciální TRADE NEWS mapuje cestu k úspěchu českých firem

Vítězné prodejny říjnového kola Visa Czech Top Shop
  • Obchod, marketing

Vítězné prodejny říjnového kola Visa Czech Top Shop

Nedávné příspěvky

  • Lidé si na trzích v Brně vychutnají horké nápoje v kelímcích i plecháčcích
  • Známe vítěze národního kola Quality Innovation Award 2025
  • Enabot vstupuje do České republiky a na Slovensko: chytrá rodinná robotika, která mění způsob, jak se staráme o děti, domácnost i mazlíčky.
  • Alavis jako značka vítězů podpořil film Neporazitelní
  • Investika realitní fond expanduje na regionálním polském realitním trhu akvizicí druhé fáze špičkového administrativního komplexu Centrum Południe ve Wrocławi

Kategorie

  • Auto-moto, doprava a stroje
  • Chemický a farmaceutický průmysl
  • Článek
  • Energetika a suroviny
  • Finance a ekonomika
  • IT a telekomunikace
  • Kultura
  • Média, společnost a životní styl
  • Obchod, marketing
  • Politika, veřejná správa a soudy
  • Potraviny, gastronomie
  • Služby, cestovní ruch
  • Sport
  • Stavebnictví, bydlení a reality
  • Uncategorized
  • Věda, vzdělávání a školství
  • Zdravotnictví
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl
Copyright © buzzstore.cz | redakce@buzzstore.cz | Jakékoli užití obsahu serveru včetně publikování nebo jiného šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno. | DarkNews by AF themes.