Skip to content
Buzzstore logo

buzzstore.cz portál

buzzstore, portál, zpravodajství, krimi, aktuálně, zprávy, dnes, novinky, žurnalistika, aktuality, sport, region, public relations, PR content, novinky

  • Sport
  • Auto-moto
  • Obchod
  • Energetika
  • Kultura
  • Zdravotnictví
  • Cestovní ruch
  • Lifestyle
  • Zprávy
  • Bydlení a reality
  • Kontakt
  • Home
  • PPL jako první přepravní společnost spustila věrnostní program. Zákazníci mohou nasbírané body měnit za slevy
  • Článek

PPL jako první přepravní společnost spustila věrnostní program. Zákazníci mohou nasbírané body měnit za slevy

Společnost PPL ve své mobilní aplikaci mojePPL spustila věrnostní program. Učinila tak jako úplně první napříč logistickými společnostmi v Česku. Zákazníci mohou postupovat až deseti úrovněmi věrnostního programu, přičemž s každou vyšší úrovní získávají větší výhody pro odesílání a objednávání zásilek. Body získají za stažení aplikace, odeslání i přijetí zásilky, hodnocení doručení nebo za plnění speciálních výzev.

Praha 31. října 2024 (PROTEXT) – Společnost PPL ve své mobilní aplikaci mojePPL spustila věrnostní program. Učinila tak jako úplně první napříč logistickými společnostmi v Česku. Zákazníci mohou postupovat až deseti úrovněmi věrnostního programu, přičemž s každou vyšší úrovní získávají větší výhody pro odesílání a objednávání zásilek. Body získají za stažení aplikace, odeslání i přijetí zásilky, hodnocení doručení nebo za plnění speciálních výzev.

Společnost PPL spustila ve své mobilní aplikaci mojePPL věrnostní program. „Máme velkou radost, že můžeme našim zákazníkům konečně představit náš věrnostní program, navíc jako první přepravní společnost v Česku. Věříme, že zákazníky bude sbírání bodů bavit a že získané slevy za využívání našich služeb ocení,” říká Stanislav Krupa, marketingový ředitel ze společnosti PPL CZ.

Za nasbírané bonusové body mohou zákazníci uplatnit slevy v různé výši na službu Balík pro tebe, tedy odesílání zásilek jakékoli jiné fyzické osobě. Prozatím nejvyšší odměna, které mohou dosáhnout, je odeslání zásilky za 1 Kč. „Věříme, že gamifikace naší aplikace zvýší nejen zájem o její stažení, ale také dlouhodobou angažovanost našich zákazníků, “ dodává Krupa.

Body za zásilky i plnění výzev

Zákazníci mají několik možností, jak body získávat. Body se jim automaticky připisují za využívání služeb PPL, typicky za přijetí či odeslání zásilky. Kromě toho mohou bonusové body získat i za vyplnění údajů v uživatelském profilu nebo čtení marketingových notifikací. První body jednorázově získají už při stažení mobilní aplikace.

„Pro naše klienty jsme připravili i několik speciálních výzev, díky kterým mohou získat body navíc. Například za odeslání nebo přijetí určitého počtu zásilek s dobírkou či za odeslání zásilek v určité hodnotě, a to vždy v předem stanoveném období,“ představuje novinky Marian Lomňančík, manažer digitálních aplikací ze společnosti PPL CZ. Veškeré podmínky a výzvy jsou blíže popsány v aplikaci.

Zákazník jako lovec balíků nebo dirigent doručování

Na základě počtu nasbíraných bodů mohou uživatelé mojePPL postupovat napříč deseti úrovněmi. S pokročilejší úrovní se navyšují i výhody, které za odesílání a přijímání zásilek zákazníci získávají. Názvy jednotlivých levelů jsou navíc laděny do přepravního slangu. Postupem času mohou spotřebitelé postoupit například do úrovně Lovec balíků, Mistr trasování, Hrdina provozu, Strážce skladu, Dirigent doručování, Šéf zásilek, a nakonec až Vládce logistiky.

Novinky v aplikaci

Vše, co se věrnostního programu týká, naleznou uživatelé přehledně ve speciální záložce v aplikaci. Na pár kliknutí si tak mohou zkontrolovat své konto a současnou „herní úroveň”, možnosti slev, na které aktuálně dosáhnou, a také si prohlédnout přehled aktivních výzev a úkolů včetně toho, jak se jim daří jejich plnění. K dispozici je také nápověda, jak získat více bodů.

 

O společnosti PPL

Společnost PPL CZ je součástí divize DHL eCommerce a na tuzemském trhu představuje předního poskytovatele přepravních služeb pro firmy a podnikatele. Nabízí však i služby pro soukromé osoby se službou Balík pro tebe. PPL CZ se specializuje na balíkovou přepravu po ČR a do celé Evropy. Společnost zaměstnává téměř 1500 pracovníků a spolupracuje s 2000 řidiči. Disponuje 28 body sítě včetně dvou překladišť a rozsáhlou sítí výdejních a podacích míst – PPL Parcelshopů a PPL Parcelboxů, kterých je dohromady více než 6 700 po celé České republice včetně boxů třetích stran. DHL eCommerce je součástí skupiny DHL Group, která je přední světovou poštovní a logistickou společností. Skupina spojuje lidi a trhy a umožňuje globální obchodování. DHL Group zaměstnává přibližně 600 000 lidí ve více než 220 zemích a teritoriích po celém světě, díky čemu je jedním z největších soukromých zaměstnavatelů na světě.

 

 

ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

 

 

Continue Reading

Previous: Benefiční koncert Tóny podpory: FoxO pro StropOFFku
Next: Společnost LAMARK získala ocenění TOP EXPO na veletrhu FOR ARCH 2024

Související články

Energie budoucnosti: tým profesora Raka zkoumá tajemství kulových blesků ve vakuu
  • Článek

Energie budoucnosti: tým profesora Raka zkoumá tajemství kulových blesků ve vakuu

Creditsafe dosáhl návratnosti investic 234 % díky BlackLine a získal ocenění Nucleus Research ROI Awards 2025
  • Článek

Creditsafe dosáhl návratnosti investic 234 % díky BlackLine a získal ocenění Nucleus Research ROI Awards 2025

Více než polovina členských států se staví proti revizi rozpočtu EU, kterou navrhuje komise
  • Článek

Více než polovina členských států se staví proti revizi rozpočtu EU, kterou navrhuje komise

Nedávné příspěvky

  • Energie budoucnosti: tým profesora Raka zkoumá tajemství kulových blesků ve vakuu
  • Creditsafe dosáhl návratnosti investic 234 % díky BlackLine a získal ocenění Nucleus Research ROI Awards 2025
  • Více než polovina členských států se staví proti revizi rozpočtu EU, kterou navrhuje komise
  • Česká republika získala v Bruselu uznání za rekordní pokles počtu kuřáků
  • Nadace Vantage a KDM spojily síly na pomoc dětem z ulic Jakarty

Kategorie

  • Auto-moto, doprava a stroje
  • Chemický a farmaceutický průmysl
  • Článek
  • Energetika a suroviny
  • Finance a ekonomika
  • IT a telekomunikace
  • Kultura
  • Média, společnost a životní styl
  • Obchod, marketing
  • Politika, veřejná správa a soudy
  • Potraviny, gastronomie
  • Služby, cestovní ruch
  • Sport
  • Stavebnictví, bydlení a reality
  • Uncategorized
  • Věda, vzdělávání a školství
  • Zdravotnictví
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl
Copyright © buzzstore.cz | redakce@buzzstore.cz | Jakékoli užití obsahu serveru včetně publikování nebo jiného šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno. | DarkNews by AF themes.