Skip to content
Buzzstore logo

buzzstore.cz portál

buzzstore, portál, zpravodajství, krimi, aktuálně, zprávy, dnes, novinky, žurnalistika, aktuality, sport, region, public relations, PR content, novinky

  • Sport
  • Auto-moto
  • Obchod
  • Energetika
  • Kultura
  • Zdravotnictví
  • Cestovní ruch
  • Lifestyle
  • Zprávy
  • Bydlení a reality
  • Kontakt
  • Home
  • Nový obal, který chutná. LUNTER ukazuje, že tofu patří i na ten nejtradičnější stůl
  • Potraviny, gastronomie

Nový obal, který chutná. LUNTER ukazuje, že tofu patří i na ten nejtradičnější stůl

Relaunchová kampaň přináší chuť, humor a sebevědomý nový styl.

Praha 11. června 2025 (PROTEXT) – Relaunchová kampaň přináší chuť, humor a sebevědomý nový styl.

Značka LUNTER začíná psát další kapitolu svého příběhu s novou vizuální identitou, svěží komunikací a rebrandingem, který staví na silných hodnotách, kvalitních surovinách a nepřehlédnutelném designu. Relaunch produktů podporuje mezinárodní digitální kampaň, která v sobě spojuje vtip, chuť a emoce – prvky, které v segmentu rostlinných potravin dosud chyběly.

 

Více než jen pěkné obaly

Nová kampaň, která komunikuje kompletní rebranding produktů LUNTER, není jen o změně vzhledu. Je o hravé komunikaci, odlehčeném stylu a sebevědomém postoji značky, která chce ukázat, že tofu patří na každý stůl.

Místo klasického produktového vizuálu, který by ukazoval pouze nové obaly, značka vsadila na insight, který všichni dobře známe: ne vždy se při jídle daří držet se etikety – zvlášť když jde o něco opravdu chutného. Tato hravá dvojsmyslnost tvoří základ kampaně, která propojuje nový vzhled obalů s autentickým potěšením z jídla.

V kampani LUNTER sází na humor a zábavu s cílem zbořit zažité mýty o tofu. „Naší novou komunikací chceme ukázat, že tofu nemusí být nudné ani složité. Vsadili jsme na humor, lehkost a hravý tón, který boří předsudky a jasně ukazuje, že tofu může být chutnou a přirozenou součástí i těch nejtradičnějších stolů,“ říká Martina Schmidt, CMO New Originals Company.

Středem pozornosti je hero spot, ve kterém vaří – překvapivě – babička, ale s výsledkem, který vezme dech celé rodině. Na něj navazují i kratší produktové formáty. Kampaň probíhá online a je cílená na Slovensko, Česko a Polsko. „Tofu je všestranné, snadno použitelné a hlavně může být neuvěřitelně chutné – ať už připravujete tradiční večeři nebo dezert. Věříme, že se nám díky nové kampani podařilo ukázat jeho potenciál a oslovit nové spotřebitele, kteří se tofu dosud vyhýbali, protože je ani nenapadlo po něm sáhnout,“ dodává Jana Jankovičová, marketingová manažerka LUNTER CEE.

 

Nepřehlédnutelné v regálech

Rebranding značky LUNTER není jen o designu. Je to komplexní krok vpřed – směrem k moderní a hravé značce, která je zároveň věrná svým hodnotám. Nové barevné obaly s výrazným logem září v zeleném moři rostlinných produktů, navigace napříč portfoliem je přehlednější, benefity srozumitelnější a food styling víc než lákavý. Nové balení nejen zaujme, ale i usnadní spotřebitelům orientaci v široké nabídce produktů.

 

Influenceři, kteří baví a inspirují

Do kampaně se zapojily i známé tváře ze sociálních sítí: na Slovensku například Peter Altof známý jako @Expl0ited_, Zuzka Vačková, Andy Štěch či Betka Saloňová. V Česku pak například Ben Cristovao, ambasador značky pro český trh, nebo Tomáš Hradecký známý svým profilem @lepsija. V Polsku pak velmi populární food influencer Michał Korkosz, známý jako @rozskoszny. Jejich autentické příspěvky pomáhají značce oslovit širokou veřejnost a být atraktivnější pro širší cílovou skupinu.

 

Odlehčený, ale sebevědomý komunikační styl

Značka LUNTER zůstává věrná svým hodnotám: produkty jsou vyráběny s láskou z kvalitních, lokálních sójových bobů z povodí Dunaje, zpracované tradiční metodou bez zbytečných aditiv. Čisté složení, autentická chuť a vysoká nutriční hodnota jsou základem toho, proč je značka dlouhodobě lídrem v segmentu. Díky nové komunikaci však dokáže oslovit i zcela nové cílové skupiny – tedy lidi, kteří se tofu dosud vyhýbali.

„Nový tone of voice značky LUNTER se opírá o lehkost a staví na humoru a přirozené komunikaci se spotřebitelem, ale stále s respektem k tradici a našim kořenům. Kreativně pracujeme s nadsázkou a hravostí, které propojujeme s kulturně známými stereotypy, abychom oslovili širší publikum napříč slovenským, českým a polským trhem,“ vysvětluje Natália Gaberová, Communication Manager značky LUNTER.

„Ukazujeme, že i tofu může být součástí tradičních stolů – s chutí, nadhledem a otevřeností k novým kulinářským zážitkům. Protože: Tofu? Mmm… to můžu!“ dodává.

 

Video:

Mmm rule: https://www.youtube.com/watch?v=cUzMTvzFDlU&list=PLxlWzpYESNoVX5RVj0RJshpio77NJApFH&index=6 

Last bite fight: https://www.youtube.com/watch?v=TlBDhiYMTAU&list=PLxlWzpYESNoVX5RVj0RJshpio77NJApFH&index=4 

Hero spot: https://www.youtube.com/watch?v=hXXgr6PTPsE&list=PLxlWzpYESNoVX5RVj0RJshpio77NJApFH&index=5 

 

Zdroj: LUNTER

 

 

Continue Reading

Previous: Společnosti Kognitos a Ableneo uzavřely strategické partnerství s cílem urychlit agencii automatizací ve střední Evropě
Next: Největší zápas roku v pražském Edenu. GymBeam bude u toho jako oficiální partner OKTAGON MMA

Související články

Mlékárenským výrobkem roku se stala Valašská kyška
  • Potraviny, gastronomie

Mlékárenským výrobkem roku se stala Valašská kyška

Holešovická tržnice od léta do zimy: zapište si do svých kalendářů
  • Potraviny, gastronomie

Holešovická tržnice od léta do zimy: zapište si do svých kalendářů

Sezóna plná čerstvosti a vůně bylinek vypukla v Holešovické Hale 22
  • Potraviny, gastronomie

Sezóna plná čerstvosti a vůně bylinek vypukla v Holešovické Hale 22

Nedávné příspěvky

  • Známe vítěze IX. ročníku Ekonomické olympiády!
  • Blíží se jubilejní 30. ročník ocenění Českých 100 Nejlepších
  • ANALÝZA MEZD: Skutečný rozdíl mezi mzdami mužů a žen je do 5 %
  • Šestý ročník mezinárodní houslařské soutěže patřil silné generaci polských účastníků v čele s vítězem Pawlem Kubackou
  • David Koller natočil nový videoklip, s žáky z Folkloriky

Kategorie

  • Auto-moto, doprava a stroje
  • Chemický a farmaceutický průmysl
  • Článek
  • Energetika a suroviny
  • Finance a ekonomika
  • IT a telekomunikace
  • Kultura
  • Média, společnost a životní styl
  • Obchod, marketing
  • Politika, veřejná správa a soudy
  • Potraviny, gastronomie
  • Služby, cestovní ruch
  • Sport
  • Stavebnictví, bydlení a reality
  • Uncategorized
  • Věda, vzdělávání a školství
  • Zdravotnictví
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl
Copyright © buzzstore.cz | redakce@buzzstore.cz | Jakékoli užití obsahu serveru včetně publikování nebo jiného šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno. | DarkNews by AF themes.