Skip to content
Buzzstore logo

buzzstore.cz portál

buzzstore, portál, zpravodajství, krimi, aktuálně, zprávy, dnes, novinky, žurnalistika, aktuality, sport, region, public relations, PR content, novinky

  • Sport
  • Auto-moto
  • Obchod
  • Energetika
  • Kultura
  • Zdravotnictví
  • Cestovní ruch
  • Lifestyle
  • Zprávy
  • Bydlení a reality
  • Kontakt
  • Home
  • Nongshim Shin Ramyun a K-pop: Lovkyně démonů rozsvítily newyorské Times Square
  • Potraviny, gastronomie

Nongshim Shin Ramyun a K-pop: Lovkyně démonů rozsvítily newyorské Times Square

Globální kampaň oslavuje americkou premiéru balíčku Shin Ramyun vytvořeného ve spolupráci s Netflixem

New York 20. října 2025 (PROTEXT/PRNewswire) – Globální kampaň oslavuje americkou premiéru balíčku Shin Ramyun vytvořeného ve spolupráci s Netflixem

Společnost Nongshim uspořádala globální kampaň na newyorském Times Square, aby oslavila uvedení Shin Ramyun na trh ve spolupráci s populárním animovaným seriálem K-pop: Lovkyně démonů od Netflixu. Times Square, známé jako „křižovatka světa” a přitahující denně přes 450.000 návštěvníků, sloužilo jako pódium pro globální spotřebitele, kteří mohli přímo ochutnat a užít si značku Shin Ramyun prostřednictvím různých interaktivních aktivit, které plynule propojovaly online a offline zážitky.

V den kampaně společnost Nongshim představila Shin Ramyun ve spolupráci s K-pop: Lovkyně démonů díky obřímu digitálnímu billboardu na Times Square.

Kromě digitálního billboardu provozovala společnost Nongshim také řadu tematických stánků, aby mohli návštěvníci značku Shin Ramyun vyzkoušet na vlastní kůži.

V zóně jídel mohli návštěvníci ochutnat Shin Toomba připravené v instantním vařiči na nudle, které jim spolu s krevetovými křupkami nabídlo ochutnávku ikonické korejské kultury „Hangang Ramyun”. V zóně odměn byly k dispozici fotokabinky zdobené postavami ze seriálu K-pop: Lovkyně démonů, zatímco v zóně akcí byly k dispozici ceny, včetně Shin Ramyun, v rámci akce na sociálních médiích, která rozšířila vzrušení i do online prostředí.

Zástupce společnosti Nongshim uvedl: „Tato kampaň přesáhla rámec jednoduché digitální reklamy a stala se slavností, na které mohli globální spotřebitelé přímo ochutnat a vychutnat si Shin Ramyun. Počínaje newyorským Times Square budeme i nadále přímo komunikovat se spotřebiteli po celém světě a aktivně šířit globální slogan Shin Ramyun „Pikantní štěstí v nudlích.”

Mezitím společnost Nongshim od konce srpna postupně uvádí na globální trh kolaborační balíček KPop Demon Hunters, počínaje Koreou. V Americe, včetně Spojených států, začal prodej v polovině září a postupně se rozšiřuje do dalších zemí. Společnost také plánuje uvést produkt ještě letos na klíčové evropské trhy — včetně Spojeného království, Francie, Německa, Nizozemska, Švýcarska, Itálie a Česka — stejně jako do Austrálie a Nového Zélandu.

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2800120/IMG_0340.jpg

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2800121/IMG_0390.jpg

KONTAKT: Ryun Bae, rbae@nongshim.com

 

Post navigation

Previous Jak Buřinka pomáhá lidem proměnit starý dům v nový domov
Next Nová éra chytrého bydlení: Dreame určuje směr inovacím v domácnosti

Související články

Zdravé vaření. Značka Elmich v Česku nabídne své nádobí
  • Potraviny, gastronomie

Zdravé vaření. Značka Elmich v Česku nabídne své nádobí

Protein není jen pro sportovce: Češi ho stále podceňují
  • Potraviny, gastronomie

Protein není jen pro sportovce: Češi ho stále podceňují

Jägermeister ORANGE má za sebou úspěšný rok a přináší další novinky
  • Potraviny, gastronomie

Jägermeister ORANGE má za sebou úspěšný rok a přináší další novinky

Nedávné příspěvky

  • Skupina Mewa jmenovala Waldemara Feldbusche na pozici CFO
  • Wonderland plný dýní!
  • Autoshow & Den bezpečnosti: Nejdostupnější svezení roku, den plný zážitků – a start oslav 20 let Polygonu Most
  • Nová éra chytrého bydlení: Dreame určuje směr inovacím v domácnosti
  • Nongshim Shin Ramyun a K-pop: Lovkyně démonů rozsvítily newyorské Times Square

Kategorie

  • Auto-moto, doprava a stroje
  • Chemický a farmaceutický průmysl
  • Článek
  • Energetika a suroviny
  • Finance a ekonomika
  • IT a telekomunikace
  • Kultura
  • Média, společnost a životní styl
  • Obchod, marketing
  • Politika, veřejná správa a soudy
  • Potraviny, gastronomie
  • Služby, cestovní ruch
  • Sport
  • Stavebnictví, bydlení a reality
  • Uncategorized
  • Věda, vzdělávání a školství
  • Zdravotnictví
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl
Copyright © buzzstore.cz | redakce@buzzstore.cz | Jakékoli užití obsahu serveru včetně publikování nebo jiného šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno. | DarkNews by AF themes.