
Praha 11. června 2025 (PROTEXT) – Už 14. června 2025 se v pražské Fortuna Areně uskuteční největší MMA turnaj roku na české půdě – OKTAGON 72 s podtitulem „Judgement Day“. V napjatě očekávaném večeru dojde na završení trilogie mezi Karlosem Vémolou a Attilou Véghem, dvěma ikonami domácí scény. GymBeam jako oficiální partner největší evropské MMA organizace nebude chybět – a přinese fanouškům i sportovcům obsah, který půjde daleko za hranice samotného zápasu.
OKTAGON 72 bude historicky druhým turnajem této organizace, který se odehraje ve Fortuna Areně, známé také jako Eden – největším fotbalovém stadionu v České republice s kapacitou přes 20 000 míst. Organizace OKTAGON MMA jej označuje jako „Judgement Day“ a očekává mimořádný divácký i mediální zájem.
Program turnaje nabídne to nejlepší z domácí i evropské MMA scény, včetně vysoce sledovaného zápasu Vémola vs Végh III, který uzavře jednu z nejsledovanějších rivalit československého MMA.
Značka GymBeam je oficiálním partnerem OKTAGON MMA na nejvýznamnějších turnajích napříč Evropou – s důrazem na německý a český trh. Spolupráce navazuje na úspěšné propojení značek při rekordním turnaji OKTAGON 62 ve Frankfurtu, kde si zápasy přišlo osobně vychutnat více než 60 000 fanoušků.
„OKTAGON MMA je evropský fenomén a přirozený partner pro značku, která chce růst na nejdůležitějších trzích v regionu. Partnerství s organizací této velikosti nám umožňuje spojit se s miliony sportovních fanoušků a přiblížit jim naši vizi,” uvedl ke spolupráci Dalibor Cicman, zakladatel a CEO společnosti GymBeam.
OKTAGON 72 v Edenu bude pro GymBeam zatím nejvýraznějším českým eventem sezóny. Součástí bude i interaktivní GymBeam Flex Cam, která během večera vyzve diváky v aréně k zapojení prostřednictvím zábavných výzev. GymBeam připravuje na turnaj i rozsáhlou digitální podporu – příkladem je vlastní backstage obsah přímo z Edenu, ve kterém ukáže zákulisí turnaje očima sportovců a influencerů.
Dlouhodobé partnerství s OKTAGON MMA inspirovalo GymBeam mimo jiné také k rozšíření produktového portfolia. Značka se nově více zaměřuje na oblíbenou kategorii bojových sportů.
O GymBeam:
GymBeam je s obratem přes 200 milionů EUR za rok 2024 nejrychleji rostoucím fitness e-shopem v Evropě. Zaměřuje se na prodej výživy pro sport a zdraví, zdravých potravin, sportovního oblečení a příslušenství. Ve svém portfoliu má tisíce produktů, z toho převážnou většinu tvoří vlastní výroba.
Společnost od vzniku expandovala do dalších krajin Evropy. Momentálně působí na 16 trzích, mezi které kromě Slovenska a Česka patří například Maďarsko, Rumunsko, Chorvatsko, Bulharsko, Ukrajina, Slovinsko, Polsko, Německo či Itálie. V roce 2025 se chce soustředit i na rakouský a švýcarský trh.