Skip to content
Buzzstore logo

buzzstore.cz portál

buzzstore, portál, zpravodajství, krimi, aktuálně, zprávy, dnes, novinky, žurnalistika, aktuality, sport, region, public relations, PR content, novinky

  • Sport
  • Auto-moto
  • Obchod
  • Energetika
  • Kultura
  • Zdravotnictví
  • Cestovní ruch
  • Lifestyle
  • Zprávy
  • Bydlení a reality
  • Kontakt
  • Home
  • Mountfield zahajuje prodej čerstvých vánočních jedlí
  • Obchod, marketing

Mountfield zahajuje prodej čerstvých vánočních jedlí

V pátek 22. listopadu již jedenáctým rokem zahájí Mountfield ve všech svých 75 prodejních centrech v České a Slovenské republice prodej dánských vánočních jedlí.

Praha 21. listopadu 2024 (PROTEXT) – V pátek 22. listopadu již jedenáctým rokem zahájí Mountfield ve všech svých 75 prodejních centrech v České a Slovenské republice prodej dánských vánočních jedlí.

„Když jsme v roce 2014 začínali s prodejem dánských jedlí nikdo z nás v Mountfieldu by asi nevěřil, že každým rokem budeme trhat prodejní rekordy. Jsme pyšní na to, že se tyto jedle během pár let staly nejoblíbenějšími vánočními stromky a dotváří vánoční pohodu ve třetině českých domácností,“ říká Michal Pobežal, předseda představenstva a generální ředitel společnosti Mountfield.

Dánské jedle, které Mountfield nabízí ve svých prodejnách, vyrostly na Jutském poloostrově, který má pro jejich pěstování ideální podmínky. Právě díky chladnému klimatu Severního moře a také písčitému podloží, které obsahuje více minerálů, mají jedle pravidelný tvar, dlouhé jehličí, hustou a bohatou korunu a také dlouhou trvanlivost. A proto jsou tyto jedle velmi žádané na trhu. Jejich kvalita je nesrovnatelná s ostatními pěstiteli a Dánové jsou největšími exportéry vánočních stromků do Evropy.

„Za léta fungování jsme si opakovaně ověřili, že zákazníci umí ocenit kvalitu, a proto se k nám opakovaně vrací. Na rozdíl od jiných prodejců nečekáme, v jaké kvalitě jedle dostaneme, ale za dánskými pěstiteli již během podzimu vysíláme vlastní kontrolní tým 12 inspektorů, kteří kontrolují přímo na místě kvalitu a vybírají ty nejlepší. Vybrané jedle jsou označeny a tyto po řezu potom putují k našim zákazníkům,“ doplňuje Michal Pobežal.

V nabídce jsou letos jedle ve třech kategoriích (Standard, Premium a Exclusive) a různých velikostech od 100 do 250 cm. Stromek o velikosti do 150 cm stojí 469 Kč a nejprodávanější velikost do 200 cm stojí 679 Kč. Samozřejmostí jsou i další doplňkové služby, zabalení stromků pro snadnější transport do domovů zákazníků a zdarma ořez kmenů.

Kromě živých jedliček Mountfield nabízí i umělé stromky. „Letošní nabídku umělých stromků jsme výrazně rozšířili. V nabídce máme 10 druhů, s výškou až 210 cm, v provedení jedle a borovice. Vyrobeny jsou z prvotřídních recyklovatelných PE materiálů. Větvičky mají nepravidelně rozložené, bez mezer, a na nich do všech detailů vyvedené, pořádně husté 3D jehličí. V podstatě jsou nerozpoznatelné od živých a vydrží roky. Některé jsou osazeny i LED osvětlením a systémem „cvak cvak“, který jednoduše spojí jednotlivé části a stromek stojí během pár vteřin. Součástí každého stromku je i stabilní kovový stojan,“ popisuje Kateřina Toupalová, produktová manažerka Mountfieldu.

Kromě živých a umělých stromků má Mountfield v nabídce přes 1 300 druhů vánočních dekorací. Vánoční expozice byly instalovány na všech prodejnách Mountfieldu již od začátku listopadu. Sortiment je velmi různorodý. Letos je zaměřen na zajímavé věci jako jsou např. tradiční kovové dekorace, exotické dekorace z mangového dřeva, ručně foukané kouličky od tradičních českých sklářů či porcelán z české porcelánky Thun s vánočním dekorem. Samozřejmě nechybí i plyšové postavičky, které mají rády zejména děti.

Ozdoby a dekorace jsou k dostání i na e-shopu.

 

www.mountfield.cz

 

 

Post navigation

Previous Slovak Telekom musel zaplatit bezdůvodné obohacení
Next Před 75 lety byla implantována první nitrooční čočka. Vynález zachránil zrak milionům lidí

Související články

Fusakle slaví 10 let: česko-slovenská značka, která dává práci stovkám lidí a přináší víc než jen ponožky
  • Obchod, marketing

Fusakle slaví 10 let: česko-slovenská značka, která dává práci stovkám lidí a přináší víc než jen ponožky

Genius představil jednodílný Bluetooth reproduktor SP-HF505BT ze dřeva
  • Obchod, marketing

Genius představil jednodílný Bluetooth reproduktor SP-HF505BT ze dřeva

Hisense Europe a Gorenje patří mezi 1 % nejlepších firem na světě díky platinovému ocenění EcoVadis
  • Obchod, marketing

Hisense Europe a Gorenje patří mezi 1 % nejlepších firem na světě díky platinovému ocenění EcoVadis

Nedávné příspěvky

  • Živě: Perspektivy nájemního bydlení v Česku
  • Živě: Úsporné rekonstrukce v kostce
  • Advokátní kancelář Dunovská & Partners oslavila 15 let úspěšné praxe
  • HSF System: Starý stavební svět končí. Nastupují 3D tisk, drony, data a digitalizace
  • Česká lékařská společnost J. E. Purkyně ocenila v Senátu nejlepší lékařské publikace roku 2024

Kategorie

  • Auto-moto, doprava a stroje
  • Chemický a farmaceutický průmysl
  • Článek
  • Energetika a suroviny
  • Finance a ekonomika
  • IT a telekomunikace
  • Kultura
  • Média, společnost a životní styl
  • Obchod, marketing
  • Politika, veřejná správa a soudy
  • Potraviny, gastronomie
  • Služby, cestovní ruch
  • Sport
  • Stavebnictví, bydlení a reality
  • Uncategorized
  • Věda, vzdělávání a školství
  • Zdravotnictví
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl
Copyright © buzzstore.cz | redakce@buzzstore.cz | Jakékoli užití obsahu serveru včetně publikování nebo jiného šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno. | DarkNews by AF themes.