Skip to content
Buzzstore logo

buzzstore.cz portál

buzzstore, portál, zpravodajství, krimi, aktuálně, zprávy, dnes, novinky, žurnalistika, aktuality, sport, region, public relations, PR content, novinky

  • Sport
  • Auto-moto
  • Obchod
  • Energetika
  • Kultura
  • Zdravotnictví
  • Cestovní ruch
  • Lifestyle
  • Zprávy
  • Bydlení a reality
  • Kontakt
  • Home
  • Moneta obhájila digitální prvenství dle nezávislého průzkumu Market Vision
  • Obchod, marketing

Moneta obhájila digitální prvenství dle nezávislého průzkumu Market Vision

MONETA si již od roku 2020 podle pravidelného průzkumu společnosti Market Vision drží pozici digitálního lídra na tuzemském bankovním trhu. Oblibu digitálních kanálů Monety, především mobilní aplikace Smart Banka, potvrzuje také fakt, že ji využívá 1,4 milionu klientů.

Praha 26. září 2024 (PROTEXT) – MONETA si již od roku 2020 podle pravidelného průzkumu společnosti Market Vision drží pozici digitálního lídra na tuzemském bankovním trhu. Oblibu digitálních kanálů Monety, především mobilní aplikace Smart Banka, potvrzuje také fakt, že ji využívá 1,4 milionu klientů.

„Z mé perspektivy výsledky tohoto průzkumu zrcadlí úspěch strategie a s ní spojených investic, které realizujeme v podstatě od roku 2017. V konečném výsledku nyní realizujeme 40 až 60 procent našich prodejů prostřednictvím digitálních kanálů. V tomto kontextu chci vyjádřit úctu a obdiv kolegům a kolegyním, kteří cílevědomě zlepšují digitální dovednosti naší banky,“ říká Tomáš Spurný, generální ředitel a předseda představenstva MONETA Money Bank.

MONETA má aktuálně 134 poboček, na všech mohou klienti využít služeb hotovostních pokladen. I přes pokračující digitalizaci bankovních služeb je pobočková síť nadále důležitým kontaktním místem pro klienty, kteří preferují osobní kontakt s bankéřem. To dokládá více než milion návštěv, které pobočková síť zaznamenala za prvních 8 měsíců letošního roku. „Na pobočku se nyní obrací klienti, kteří chtějí sjednat specializovanější produkty anebo hledávají osobní konzultaci. Často potřebují poradit s životním pojištěním, hypotékou nebo investicemi,“ říká Andrew Gerber, Chief Retail Banking Officer MONETA Money Bank. I z tohoto důvodu banka kromě modernizace samotných poboček aktivně vzdělává své bankéře. „Neustále se snažíme přizpůsobit měnícím se trendům a děláme vše pro to, aby měli naši zaměstnanci to nejlepší vzdělání a dokázali našim klientům co nejlépe poradit,“ dodává Andrew Gerber.

Pro banku je klíčové propojení digitálního a fyzického světa, tedy aby klienti vždy našli nejlepší řešení, které odpovídá jejich individuálním potřebám a preferencím. „Přál bych si, aby zájemci o naše produkty a služby začali průzkumem na internetu, prošli našimi digitálními kanály a pokud potřebují osobní konzultaci, aby ji získali prostřednictvím našeho kontaktního centra či pobočkové sítě,“ dodává Tomáš Spurný.

Analýza online distribuce produktů na tuzemském bankovním trhu

 

Zdroj: MONETA Money Bank

Post navigation

Previous Jedny hodinky, nekonečné možnosti vzhledu: Hodinky řady HUAWEI WATCH GT 5 – nositelné zařízení s přizpůsobitelnými ciferníky pro každý okamžik
Next Společnost Universal Robots vylepšuje nosnost robotů UR20 a UR30

Související články

Hisense Europe a Gorenje patří mezi 1 % nejlepších firem na světě díky platinovému ocenění EcoVadis
  • Obchod, marketing

Hisense Europe a Gorenje patří mezi 1 % nejlepších firem na světě díky platinovému ocenění EcoVadis

Columbia otevřela v pražském obchodním centru Nový Smíchov svoji novou již pátou značkovou prodejnu
  • Obchod, marketing

Columbia otevřela v pražském obchodním centru Nový Smíchov svoji novou již pátou značkovou prodejnu

Hvězdné modely udávají směr: AVATR září „novým luxusem” na mnichovském autosalonu (IAA) 2025
  • Obchod, marketing

Hvězdné modely udávají směr: AVATR září „novým luxusem” na mnichovském autosalonu (IAA) 2025

Nedávné příspěvky

  • Advokátní kancelář Dunovská & Partners oslavila 15 let úspěšné praxe
  • HSF System: Starý stavební svět končí. Nastupují 3D tisk, drony, data a digitalizace
  • Česká lékařská společnost J. E. Purkyně ocenila v Senátu nejlepší lékařské publikace roku 2024
  • Bohumín osvětluje přechody kvůli bezpečnosti chodců i řidičů
  • Fusakle slaví 10 let: česko-slovenská značka, která dává práci stovkám lidí a přináší víc než jen ponožky

Kategorie

  • Auto-moto, doprava a stroje
  • Chemický a farmaceutický průmysl
  • Článek
  • Energetika a suroviny
  • Finance a ekonomika
  • IT a telekomunikace
  • Kultura
  • Média, společnost a životní styl
  • Obchod, marketing
  • Politika, veřejná správa a soudy
  • Potraviny, gastronomie
  • Služby, cestovní ruch
  • Sport
  • Stavebnictví, bydlení a reality
  • Uncategorized
  • Věda, vzdělávání a školství
  • Zdravotnictví
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl
Copyright © buzzstore.cz | redakce@buzzstore.cz | Jakékoli užití obsahu serveru včetně publikování nebo jiného šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno. | DarkNews by AF themes.