Skip to content
Buzzstore logo

buzzstore.cz portál

buzzstore, portál, zpravodajství, krimi, aktuálně, zprávy, dnes, novinky, žurnalistika, aktuality, sport, region, public relations, PR content, novinky

  • Sport
  • Auto-moto
  • Obchod
  • Energetika
  • Kultura
  • Zdravotnictví
  • Cestovní ruch
  • Lifestyle
  • Zprávy
  • Bydlení a reality
  • Kontakt
  • Home
  • Lidl spouští Employer brandingovou kampaň. Pracovní možnosti napříč Českem
  • Potraviny, gastronomie

Lidl spouští Employer brandingovou kampaň. Pracovní možnosti napříč Českem

Společnost Lidl Česká republika spouští Employer brandingovou kampaň „Příležitost pro každého“, která navazuje na úspěšnou produktovou kampaň „Lidl, Lidl, Lidl“. Ta měla za cíl ukázat zákazníkům, že právě Lidl je odpovědí na jejich potřeby a otázky. V rámci nové kampaně se společnost zaměřuje na široké spektrum lidí a představuje bohatou nabídku pracovních příležitostí napříč prodejnami, logistickými centry i administrativními pozicemi. Cílem je ukázat, že v Lidlu si každý může vybrat pozici, která odpovídá jeho potřebám, ať už jde o zkrácený úvazek, místo výkonu práce nebo možnosti kariérního růstu.

Praha 22. října 2024 (PROTEXT) – Společnost Lidl Česká republika spouští Employer brandingovou kampaň „Příležitost pro každého“, která navazuje na úspěšnou produktovou kampaň „Lidl, Lidl, Lidl“. Ta měla za cíl ukázat zákazníkům, že právě Lidl je odpovědí na jejich potřeby a otázky. V rámci nové kampaně se společnost zaměřuje na široké spektrum lidí a představuje bohatou nabídku pracovních příležitostí napříč prodejnami, logistickými centry i administrativními pozicemi. Cílem je ukázat, že v Lidlu si každý může vybrat pozici, která odpovídá jeho potřebám, ať už jde o zkrácený úvazek, místo výkonu práce nebo možnosti kariérního růstu.

Lidl si dlouhodobě udržuje pozici lídra mezi maloobchodními společnostmi. V České republice aktuálně zaměstnává více než 12 tisíc lidí a stále roste. Novou kampaň se Lidl rozhodl spustit v rámci zvýšení atraktivity své zaměstnavatelské značky a zaměřil se na zdůraznění konkrétních výhod pro jednotlivce. Kampaň prezentuje benefity, které podporují osobní rozvoj a příležitosti, které každý zaměstnavatel nenabízí. Tímto způsobem chce Lidl ukázat, proč je pro zaměstnance atraktivním místem pro práci.

Kampaň byla zahájena 14. října a bude probíhat napříč komunikačními kanály, jako jsou sociální sítě Facebook, Instagram a platforma YouTube. Kromě toho se objeví i na kanálech Lidlu, včetně newsletteru a aplikace Lidl Plus, a také přímo v prodejnách ve formě plakátů. „Z veřejných průzkumů a odpovědí našich uchazečů víme, jaké věkové skupiny se zajímají o kariérní příležitosti v Lidlu a jaké mají při výběru práce představy a preference. Kampaň, kterou Lidl představuje veřejnosti, se zaměřuje na to, že Lidl je především o lidech. Důraz je kladen na benefity, které podporují osobní rozvoj a rovnováhu mezi pracovním a osobním životem. Tato kampaň má za cíl ukázat, proč je Lidl atraktivním zaměstnavatelem a ideálním místem pro profesní růst a kvalitní pracovní podmínky,“ řekla mluvčí společnosti Lidl Česká republika Eliška Froschová Stehlíková.

Employer brandingová kampaň je unikátní tím, že v ní účinkují přímo zaměstnanci Lidlu, kteří v každém spotu ztvárnili hlavní roli. „Ve spotu pro prodejny můžeme vidět kolegyni Terku, prodavačku z Pohořelic, kolegu Honzu, prodavače z Českých Budějovic, v logistickém centru maminku Martinu a jejího syna Martina ze skladu v Plzni a na centrále naši trainee Ester,” zmiňuje Eliška Froschová Stehlíková.

Lidl v České republice nabízí širokou škálu příležitostí, včetně pozic v prodejnách, logistických centrech a administrativních funkcích. Lidl v současnosti v Česku provozuje šest logistických center v Buštěhradě, Brandýse nad Labem, Cerhovicích, Olomouci, Měříně a nejnovější v Bravanticích. Další pracovní příležitosti jsou i v centrále společnosti v Praze, kde jsou k dispozici specializované pozice napříč různými obory. Potenciální zájemci mohou navštívit speciální webovou stránku.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 319 prodejen, které jsou zásobovány 6 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 69 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě Lidl-shop. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či v minulých letech výstavbu Rákosníčkových hřišť.

Více informací naleznete na:

www.lidl.cz

www.instagram.com/lidlcz

www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika

https://www.facebook.com/lidlcesko

 

 

 

 

Post navigation

Previous Po povodních na Jesenicku pomáhali dobrovolníci Nového nebe nové země
Next Evropský veletrh pomaturitního a celoživotního vzdělávání Gaudeamus Brno 2024

Související články

Spotřebitelé v Praze vyzývají české představitele, aby chránili nikotinové sáčky a přijali strategii snižování škod
  • Potraviny, gastronomie

Spotřebitelé v Praze vyzývají české představitele, aby chránili nikotinové sáčky a přijali strategii snižování škod

Philip Morris International mezi top 5 lídry v oblasti uhlíkové neutrality podle žebříčku magazínu Forbes 2025
  • Potraviny, gastronomie

Philip Morris International mezi top 5 lídry v oblasti uhlíkové neutrality podle žebříčku magazínu Forbes 2025

CRIVIT obléká tým Lidl-Trek do volnočasového oblečení a motivuje tak všechny k aktivnímu životnímu stylu
  • Potraviny, gastronomie

CRIVIT obléká tým Lidl-Trek do volnočasového oblečení a motivuje tak všechny k aktivnímu životnímu stylu

Nedávné příspěvky

  • Proč se vyplatí investovat do servisu dřív, než se něco pokazí
  • Koulier vánoční kolekce Domovina propojuje současnost s historií
  • Nutnost, ne luxus. Nový web na podporu filmové výchovy
  • Kraje si oblíbily telemedicínu. Virtuální pohotovost oslovuje tisíce pacientů
  • Češi se připravují na dražší školní rok. Polovina rodičů šetří a obrací se na online tržiště

Kategorie

  • Auto-moto, doprava a stroje
  • Chemický a farmaceutický průmysl
  • Článek
  • Energetika a suroviny
  • Finance a ekonomika
  • IT a telekomunikace
  • Kultura
  • Média, společnost a životní styl
  • Obchod, marketing
  • Politika, veřejná správa a soudy
  • Potraviny, gastronomie
  • Služby, cestovní ruch
  • Sport
  • Stavebnictví, bydlení a reality
  • Uncategorized
  • Věda, vzdělávání a školství
  • Zdravotnictví
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl
Copyright © buzzstore.cz | redakce@buzzstore.cz | Jakékoli užití obsahu serveru včetně publikování nebo jiného šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno. | DarkNews by AF themes.