Skip to content
Buzzstore logo

buzzstore.cz portál

buzzstore, portál, zpravodajství, krimi, aktuálně, zprávy, dnes, novinky, žurnalistika, aktuality, sport, region, public relations, PR content, novinky

  • Sport
  • Auto-moto
  • Obchod
  • Energetika
  • Kultura
  • Zdravotnictví
  • Cestovní ruch
  • Lifestyle
  • Zprávy
  • Bydlení a reality
  • Kontakt
  • Home
  • LEE KUM KEE ZAHAJUJE CELOSVĚTOVOU KAMPAŇ „PŘÍCHUTĚ, KTERÉ SPOJUJÍ” K PROPAGACI ASIJSKÉ KUCHYNĚ A KULTURY
  • Článek

LEE KUM KEE ZAHAJUJE CELOSVĚTOVOU KAMPAŇ „PŘÍCHUTĚ, KTERÉ SPOJUJÍ” K PROPAGACI ASIJSKÉ KUCHYNĚ A KULTURY

Tato oblíbená značka přichází s novým globálním směrováním na čínský Nový rok, přičemž klade důraz na pospolitost, tradice a sdílení kulinářských zážitků

Hongkong 29. ledna 2025 (PROTEXT/PRNewswire) – Tato oblíbená značka přichází s novým globálním směrováním na čínský Nový rok, přičemž klade důraz na pospolitost, tradice a sdílení kulinářských zážitků

Kultovní asijská kulinářská značka Lee Kum Kee dnes představila své nové směrování – “Přispíváme ke skvělým zážitkům z asijské kuchyně” – a přitom zahájila svou první globální kampaň. Ústředním bodem kampaně Příchutě, které spojují je působivý film o firmě Lee Kum Kee, který oslavuje kulinářské tradice a kulturu značky a vybízí celý svět k vyzkoušení nových tradic a pospolitosti nejen na čínský Nový rok.

“Společnost Lee Kum Kee, založená před 137 lety, zůstává věrná svému poslání propagovat čínskou kulinářskou kulturu ve světě a rozvíjet dosah a vliv asijské kuchyně, čímž reaguje na rostoucí celosvětovou poptávku po nových a vzrušujících chutích. Asijské jídlo, hudba a kinematografie jsou ve světě stále populárnější a Lee Kum Kee chce přispět k dalšímu šíření tamních kulinářských tradic a kultury,” vysvětluje Jet Jing, generální ředitel společnosti Lee Kum Kee Sauce. “Novým směrováním naší značky se snažíme inspirovat kreativitu a pospolitost, abychom celému světu nabídli skvělé zážitky s asijskou kuchyní.”

Film Příchutě, které spojují zachycuje vzácné okamžiky u slavnostní tabule během čínského Nového roku z celého světa. Ukázkami z přípravy knedlíčků s milovanou babičkou a veselých oslav přátel a rodin ukazuje, jak je jídlo při spojování generací a komunit důležité. Lee Kum Kee tak nabízí všem bohatství naší kultury, setkání u dobrého jídla a vzpomínky, které vydrží na celý život.

“Spuštěním nové kampaně se Lee Kum Kee chce stát světovou bránou do asijské kulinářské kultury a zprostředkovat její rozmanitost a bohatství na globální scéně,” říká Doreen Chengová, marketingová ředitelkaspolečnosti Lee Kum Kee Sauce. “Slovo “globální” pro nás neznamená jen místa na mapě – jde o autenticitu zážitků, kdy chutě, tradice a lidská pospolitost rezonují u každého – a právě to je jádrem naší kampaně. Naším filmem chceme připomenout kulturní dědictví Asie a inspirovat šéfkuchaře i milovníky jídla k využití receptů tamní kuchyně.”

Kampaň Příchutě, které spojují se ode dneška rozbíhá na tradičních platformách a sociálních sítích a ústřední film bude promítán na nejdůležitějších místech v New Yorku, Londýně, Hongkongu a Šanghaji.

Lee Kum Kee s bohatou 137letou tradicí je synonymem autentických chutí Asie. Ve 20. letech 20. století naše výrobky cestovaly s čínskými přistěhovalci do USA, aby jim v neznámé zemi připomínaly chuť domova a staly se stavebními kameny moderní čínsko-americké kuchyně. Tato značka je dodnes propagátorem kulinářské kultury a podporuje růst a inovace globálního potravinářského průmyslu. V červnu 2024 se stala prvním oficiálním partnerem pro omáčky a koření v žebříčku 50 nejlepších restaurací světa.

Diskuse o asijském jídle a kultuře se stále vyvíjí a Lee Kum Kee chce stát v jejím čele; propaguje asijské kulturní dědictví a povzbuzuje nové spotřebitele, aby vyzkoušeli úžasné chutě asijské kuchyně. Značka působí ve více než 100 zemích a regionech, a je tak vstupní branou pro profesionální i domácí kuchaře do světa skvělých kulinářských zážitků v rodinných kuchyních i restauracích celého světa.

Film Příchutě, které spojují si můžete pustit zde.

O SPOLEČNOSTI LEE KUM KEE

Lee Kum Kee je vstupní branou do asijské kulinářské kultury; věnuje se propagaci čínské kulinářské tradice po celém světě. Už od roku 1888 je přínosem k radostným shledáním, oslavám společných tradic a zážitkům z nezapomenutelného jídla. Řada více než 300 omáček a koření značky Lee Kum Kee, oblíbená mezi spotřebiteli i profesionálními kuchaři, podněcuje kreativitu v kuchyních světa a inspiruje profesionální i domácí kuchaře k experimentování, tvorbě a potěšení. Společnost Lee Kum Kee se sídlem v čínském Hongkongu zásobuje více než 100 zemí a regionů. Její bohatá tradice, kvalita výrobků, udržitelné postupy a neustálý vývoj jsou zárukou, že se celý svět může těšit na vynikající zážitky z asijské kuchyně. Další informace najdete na adrese www.LKK.com.

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2608677/Lee_Kum_Kee_FLAVOURS_THAT_BIND.jpg 

Kontakt: Chloe Walden, chloe.walden@kithandkind-pr.com, 02039290011

 

Post navigation

Previous MONETA varuje před falešnými bankéři. Loni tvořili jednu třetinu celkových klientských ztrát
Next Von der Leyenová bere kosu na enviromentální byrokracii

Související články

ZOE Energy Group urychluje strategii lokalizace v Evropě díky nové továrně, vylepšenému obchodnímu modelu a podepsání významných zakázek během intenzivního partnerského summitu
  • Článek

ZOE Energy Group urychluje strategii lokalizace v Evropě díky nové továrně, vylepšenému obchodnímu modelu a podepsání významných zakázek během intenzivního partnerského summitu

Studenti z Kadaně ovládli mezinárodní soutěž Modelium 2025. Postavili nejlepší národní pavilon pro EXPO
  • Článek

Studenti z Kadaně ovládli mezinárodní soutěž Modelium 2025. Postavili nejlepší národní pavilon pro EXPO

Nový zákon o kybernetické bezpečnosti vstupuje v platnost
  • Článek

Nový zákon o kybernetické bezpečnosti vstupuje v platnost

Nedávné příspěvky

  • Poškozený asfalt na dálnici D48 u Dobré nechává ŘSD opravit
  • Na dálnici D48 u Rychaltic ŘSD opravuje popraskané betonové desky
  • Nadčasové kouzlo Pekingu se představuje světu
  • ZOE Energy Group urychluje strategii lokalizace v Evropě díky nové továrně, vylepšenému obchodnímu modelu a podepsání významných zakázek během intenzivního partnerského summitu
  • Studenti z Kadaně ovládli mezinárodní soutěž Modelium 2025. Postavili nejlepší národní pavilon pro EXPO

Kategorie

  • Auto-moto, doprava a stroje
  • Chemický a farmaceutický průmysl
  • Článek
  • Energetika a suroviny
  • Finance a ekonomika
  • IT a telekomunikace
  • Kultura
  • Média, společnost a životní styl
  • Obchod, marketing
  • Politika, veřejná správa a soudy
  • Potraviny, gastronomie
  • Služby, cestovní ruch
  • Sport
  • Stavebnictví, bydlení a reality
  • Uncategorized
  • Věda, vzdělávání a školství
  • Zdravotnictví
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl
Copyright © buzzstore.cz | redakce@buzzstore.cz | Jakékoli užití obsahu serveru včetně publikování nebo jiného šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno. | DarkNews by AF themes.