Skip to content
Buzzstore logo

buzzstore.cz portál

buzzstore, portál, zpravodajství, krimi, aktuálně, zprávy, dnes, novinky, žurnalistika, aktuality, sport, region, public relations, PR content, novinky

  • Sport
  • Auto-moto
  • Obchod
  • Energetika
  • Kultura
  • Zdravotnictví
  • Cestovní ruch
  • Lifestyle
  • Zprávy
  • Bydlení a reality
  • Kontakt
  • Home
  • Jihlavanka expanduje a otevírá síť coffee-to-go kaváren
  • Článek

Jihlavanka expanduje a otevírá síť coffee-to-go kaváren

První kavárna Jihlavanka café v Praze na Palmovce přináší oblíbenou kávu a občerstvení s sebou za dostupné ceny

Praha 19. února 2025 (PROTEXT) – První kavárna Jihlavanka café v Praze na Palmovce přináší oblíbenou kávu a občerstvení s sebou za dostupné ceny

Značka Jihlavanka, nejprodávanější pražená káva v ČR, vstupuje na kavárenský trh. V Praze na Palmovce otevřela svoji první kavárnu, která nabízí širokou nabídku kávových nápojů a občerstvení s sebou za dostupné ceny. Chce tak navázat na úspěšné zahraniční koncepty a sítí coffee-to-go kaváren a kiosků zaplnit mezeru na trhu. Pomoci jí k tomu má vysoká známost značky, dobrý poměr ceny a kvality a pečlivý výběr lokalit s vysokou frekvencí zákazníků.

Jihlavanka má za sebou třicetiletou tradici a její podíl na trhu mleté kávy v objemu činí vysokých 55 %. Značka je synonymem pro poctivost, jednoduchost a výborný poměr ceny a kvality.

Jan Suchánek, generální ředitel společnosti Tchibo pro Česko a Slovensko, která značku Jihlavanka vlastní, k otevření Jihlavanka café uvedl: „Trend konzumace kávy mimo domov stále roste. Lidé si stále častěji dávají kávu v kavárnách nebo si ji berou s sebou. Naším cílem bylo vytvořit koncept, který umožní lidem na cestách vychutnat si kvalitní kávu za dostupnou cenu. Jihlavanka café jsme navrhli tak, aby oslovila nejen naše věrné zákazníky, ale i nové spotřebitele, kteří preferují espresso a mléčné kávové nápoje.“

Káva a občerstvení pro každého

Jihlavanka café se zaměřuje na jednoduchost a snadnou přípravu všech produktů. Láká na espresso za pouhých 29 Kč a širokou nabídku občerstvení, včetně unikátní nabídky populárních českých dukátků (buchtiček) se šodó, koblížků s různými náplněmi, koláčků a čerstvě upečených preclíků.

Kromě toho si zákazníci mohou vychutnat mléčné kávové nápoje i správně připraveného tradičního českého „turka“. Aby zvýšila frekvenci nákupů, bude Jihlavanka café pravidelně obměňovat cenově výhodné kombinace kávy a snacků.

Strategická lokalita

Palmovku, významný uzel městské veřejné dopravy, značka vybrala jako ideální místo pro první Jihlavanka café. Kavárna se nachází přímo na stanici tramvaje Palmovka a jen pár desítek metrů od výstupu z metra do ulice Zenklova, což zajišťuje vysokou frekvenci pohybu lidí. I přes kompaktní rozměry kavárny, pouhých 18 m² prodejní plochy, je díky prosklení a výrazným barvám nepřehlédnutelná.

Plány na expanzi

„Jihlavanka café přináší na český trh zcela nový druh kaváren. Pokud se osvědčí, plánujeme ještě letos otevřít několik Jihlavanka café v Praze i dalších větších městech. Chceme být flexibilní a přizpůsobovat se různým typům prostor, ať už jde o kamenné prodejny, prodejní okénka nebo stánky. Klíčovým faktorem pro expanzi budou vždy místa s vysokou frekvencí zákazníků, jako jsou rušné ulice, zastávky hromadné dopravy, nemocnice a nádraží,“ dodal Jan Suchánek.

 

Adresa Jihlavanka café: Zenklova 340/22, 180 00 Praha 8 – Libeň

Otevírací doba: PO–PÁ 6:30–18:00

 

Představení značky Jihlavanka

Jihlavanka je tradiční česká značka kávy. Její historie sahá až do roku 1958, kdy byla v Jihlavě otevřena balírna a pražírna kávy podle speciální receptury. Káva tehdy nesla označení B, které odkazovalo na název závodu Balírny obchodu. V roce 1991 výrobu koupila firma Tchibo a o dva roky později vznikla značka Jihlavanka. Název je odvozen od města Jihlava, kde se káva původně vyráběla.

Její silná chuť a výrazné aroma jsou přizpůsobeny preferencím českých zákazníků, což ji činí nejoblíbenější praženou kávou na českém trhu. Jihlavanka se pyšní hodnotami jako poctivost, jednoduchost a výborný poměr ceny a kvality. Díky těmto vlastnostem si získala srdce mnoha českých domácností a nyní se pod značkou Jihlavanka café vydává na cestu za svými zákazníky i mimo domov.

Více o kávě Jihlavanka na www.jihlavanka.cz.

 

Údaje o tržním podílu značky Jihlavanka vychází z dat NIQ RMS pro kategorii kávy na total trhu CZ; data v kg za posledních 52 týdnů končících datem 21. 4. 2024

 

Zdroj: Tchibo Praha, spol. s r.o. 

www.tchibo.cz

 

ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

 

Continue Reading

Previous: Živě: Proč jsou VRT bezpečné?
Next: AXENTA zajistí bezpečnost pro IT infrastrukturu českého pavilonu

Související články

Živě: Jak pokračují přípravy na VRT Praha
  • Článek

Živě: Jak pokračují přípravy na VRT Praha

Živě: Operace Naděje 80 – živý stream a koncert k 80. výročí konce 2. světové války
  • Článek

Živě: Operace Naděje 80 – živý stream a koncert k 80. výročí konce 2. světové války

Živě: Podpis smluv KHNP s českými firmami k výstavbě nových bloků v Dukovanech
  • Článek

Živě: Podpis smluv KHNP s českými firmami k výstavbě nových bloků v Dukovanech

Nedávné příspěvky

  • Huawei: udržujeme města v pohybu, posilujeme chytrou městskou železnici
  • Italský Noûs Quartet a skladatelka Silvia Colasanti na festivalu EuroArt Praha
  • Bitget Blockchain4Youth inspiruje inovaci v oblasti Web3 a AI na hackathonu „Build with AI“ pořádaném skupinou Google Developer Group
  • Kaspersky: Ransomware útočí chytřeji a levněji – co očekávat v roce 2025?
  • Noční akce u Kristkova domu v Brně

Kategorie

  • Auto-moto, doprava a stroje
  • Chemický a farmaceutický průmysl
  • Článek
  • Energetika a suroviny
  • Finance a ekonomika
  • IT a telekomunikace
  • Kultura
  • Média, společnost a životní styl
  • Obchod, marketing
  • Politika, veřejná správa a soudy
  • Potraviny, gastronomie
  • Služby, cestovní ruch
  • Sport
  • Stavebnictví, bydlení a reality
  • Uncategorized
  • Věda, vzdělávání a školství
  • Zdravotnictví
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl
Copyright © buzzstore.cz | redakce@buzzstore.cz | Jakékoli užití obsahu serveru včetně publikování nebo jiného šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno. | DarkNews by AF themes.