Skip to content
Buzzstore logo

buzzstore.cz portál

buzzstore, portál, zpravodajství, krimi, aktuálně, zprávy, dnes, novinky, žurnalistika, aktuality, sport, region, public relations, PR content, novinky

  • Sport
  • Auto-moto
  • Obchod
  • Energetika
  • Kultura
  • Zdravotnictví
  • Cestovní ruch
  • Lifestyle
  • Zprávy
  • Bydlení a reality
  • Kontakt
  • Home
  • Hisense dosáhla v roce 2024 podílu 14,06 % na dodávkách televizorů, společnost si udržuje druhé místo na světě již tři roky za sebou
  • Článek

Hisense dosáhla v roce 2024 podílu 14,06 % na dodávkách televizorů, společnost si udržuje druhé místo na světě již tři roky za sebou

Společnost Hisense, přední světová značka v oblasti spotřební elektroniky a domácích spotřebičů, posílila svou dominantní pozici na světovém trhu televizorů a dosáhla bezprecedentního tříletého, po sobě jdoucího druhého nejvyššího ročního objemu dodávek televizorů na světě. Podle nejnovější zprávy společnosti AVC Revo prokázala společnost Hisense v roce 2024 výjimečné výsledky, když zaznamenala výrazný meziroční přírůstek dodávek o 11,9 % a její podíl na dodávkách činil 14,06 %. V letech 2022 až 2024 si televizory Hisense tři roky po sobě trvale udržovaly druhé místo u podílu na celosvětových dodávkách televizorů.

Čching-tao (Čína) 28. ledna 2025 (PROTEXT/PRNewswire) – Společnost Hisense, přední světová značka v oblasti spotřební elektroniky a domácích spotřebičů, posílila svou dominantní pozici na světovém trhu televizorů a dosáhla bezprecedentního tříletého, po sobě jdoucího druhého nejvyššího ročního objemu dodávek televizorů na světě. Podle nejnovější zprávy společnosti AVC Revo prokázala společnost Hisense v roce 2024 výjimečné výsledky, když zaznamenala výrazný meziroční přírůstek dodávek o 11,9 % a její podíl na dodávkách činil 14,06 %. V letech 2022 až 2024 si televizory Hisense tři roky po sobě trvale udržovaly druhé místo u podílu na celosvětových dodávkách televizorů.

V roce 2024 si společnost Hisense upevnila svou pozici na celosvětovém trhu s televizory a dosáhla podílu 14,06 % na celosvětových dodávkách televizorů. Díky sponzoringu velkých sportovních akcí a silné poptávce po velkoplošných televizorech dosáhla společnost Hisense v roce 2024 podílu 47 % na celosvětovém trhu s televizory s úhlopříčkou 100 palců a více a obsadila tak celosvětově první místo.

Za tímto úspěchem stojí neúnavná snaha společnosti Hisense o technologický pokrok. Na veletrhu spotřební elektroniky roku 2025 společnost představila převratné inovace. Je to třeba převratný stošestnáctipalcový LED televizor TriChrom s technologií lokálního stmívání RGB a stotřicetišestipalcový displej MicroLED, který je připraven pro spotřebitele a zastupuje odvážnou vizi budoucnosti domácí zábavy. Společnost Hisense také pozvedá zážitek ze sledování televizoru na novou úroveň personalizace a pohodlí. Tyto inovace poskytnou fanouškům strhující zážitek z mistrovství světa klubů FIFA 2025™. “Pro mě byla tři klíčová slova pro rok 2024 zaujetí, odhodlání a inovace,” řekl David Gold, viceprezident Hisense International a prezident Hisense Americas. “Díky těmto třem klíčovým slovům se nám podařilo během celého roku dosáhnout tak skutečně dobrých výsledků.”

Společnost Hisense se věnuje technologiím založeným na poskytování skutečné hodnoty spotřebitelům a zlepšování způsobu, jakým lidé žijí, komunikují a užívají si okamžiky, na kterých jim nejvíce záleží. Je tomu tak od podpory inovací inteligentních displejů s ultra vysokým rozlišením až po vytváření bezproblémové technologie umělé inteligence, která funguje v zákulisí; od vývoje energeticky úsporných řešení až po strhující zážitky ze zábavy.

O společnosti Hisense

Hisense je přední světová značka domácích spotřebičů a spotřební elektroniky. Podle společnosti Omdia se Hisense umístila na 2. místě v celosvětovém žebříčku celkových dodávek televizorů a na 1. místě v kategorii televizorů s úhlopříčkou 100” a více. Společnost rychle expandovala a působí ve více než 160 zemích a specializuje se na multimediální zboží, domácí spotřebiče a inteligentní informační technologie.

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2605299/1.jpg

KONTAKT: Patrick Chen, patrick.chen@bluecurrentgroup.com

 

Post navigation

Previous Společnost Dyson představuje novinku pro vlasový styling na míru Dyson Airwrap i.d.™
Next Šanghaj se rozzáří u příležitosti uznání čínského Nového roku za nehmotné kulturní dědictví UNESCO

Související články

Philip Morris International mezi top 5 lídry v oblasti uhlíkové neutrality podle žebříčku magazínu Forbes 2025
  • Článek

Philip Morris International mezi top 5 lídry v oblasti uhlíkové neutrality podle žebříčku magazínu Forbes 2025

Chery oznamuje třetí model, který vstoupí v září na český trh: hybridní Chery Tiggo 4
  • Článek

Chery oznamuje třetí model, který vstoupí v září na český trh: hybridní Chery Tiggo 4

Ekofestival zamíří podruhé do Brna, představí vítěze E.ON Energy Globe
  • Článek

Ekofestival zamíří podruhé do Brna, představí vítěze E.ON Energy Globe

Nedávné příspěvky

  • Philip Morris International mezi top 5 lídry v oblasti uhlíkové neutrality podle žebříčku magazínu Forbes 2025
  • Chery oznamuje třetí model, který vstoupí v září na český trh: hybridní Chery Tiggo 4
  • Ekofestival zamíří podruhé do Brna, představí vítěze E.ON Energy Globe
  • Rok 2024/25: Fond, který roste i v měnících se časech
  • NBÚ prověrka jako klíč k zakázkám. Perspektiv Government potvrzuje trend

Kategorie

  • Auto-moto, doprava a stroje
  • Chemický a farmaceutický průmysl
  • Článek
  • Energetika a suroviny
  • Finance a ekonomika
  • IT a telekomunikace
  • Kultura
  • Média, společnost a životní styl
  • Obchod, marketing
  • Politika, veřejná správa a soudy
  • Potraviny, gastronomie
  • Služby, cestovní ruch
  • Sport
  • Stavebnictví, bydlení a reality
  • Uncategorized
  • Věda, vzdělávání a školství
  • Zdravotnictví
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl
Copyright © buzzstore.cz | redakce@buzzstore.cz | Jakékoli užití obsahu serveru včetně publikování nebo jiného šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno. | DarkNews by AF themes.