Praha 13. ledna 2025 (PROTEXT) – GymBeam, nejrychleji rostoucí fitness e-shop v Evropě v oblasti zdravého životního stylu, se ohlíží za dalším rekordním rokem. V roce 2024 překročil obrat 200 milionů eur, což činí meziroční růst o 29 %. Úspěchem jsou rekordy na všech zastoupených trzích a inovace napříč hned několika segmenty, jako je logistika či nabídka oděvů.
Rok 2024 se nesl pro GymBeam v dynamickém vývoji na všech trzích. Nejvýraznější růst společnost zaznamenala v DACH regionu, kde tržby meziročně vzrostly o neuvěřitelných 1104 %. Dařilo se také Itálii (+ 96 %) a Polsku (+ 43 %). Pozadu nezůstal ani český trh, který si stabilně drží nárůsty okolo 20 %. Tyto výsledky navíc doplňuje akvizice téměř 1,5 milionu nových zákazníků napříč všemi trhy.
Prioritu loňského roku představovaly inovace. Díky jejich zavádění GymBeam překonal svůj rekord v počtu expedovaných objednávek za jeden den, který činí 22.263 kusů, z toho 4700 prošlo nově spuštěným automatizovaným skladem Autostore. „Autostore nám umožňuje výrazně zefektivnit procesy. Do budoucna očekáváme, že denně přes něj zvládneme expedovat více než 20.000 objednávek,“ říká Dalibor Cicman, CEO společnosti.
Kromě rozvoje v logistice se GymBeam rovněž zaměřil na rozšiřování svého sortimentu. V roce 2024 uvedl na trh více než 400 vlastních nových suplementů a potravin, mezi kterými vynikají například gumoví medvídci s kreatinem a ashwagandhou nebo proteinový croissant, jenž se stal bestsellerem. Společnost také představila nové kategorie produktů, novinkou je odvětví bojových sportů, uvedení produktů určených pro milovníky otužování či plavání. V oblasti rychlého rozvoje sekce vlastního oblečení GymBeam spustil 15 nových kolekcí včetně novinek v podobě kategorií overalů a bund.
Pozadu nezůstal ani zákazníky oblíbený Fitness Hub, který GymBeam v Praze provozuje. Podařilo se v něm realizovat 115 eventů, od jógy a běžeckých tréninků po natáčení podcastů. Společnost si zakládá na práci se svou fanouškovskou základnou a právě i díky těmto komunitním aktivitám získala prestižní ocenění Czech Social Awards v kategorii Brand. „Naše výsledky za rok 2024 potvrzují, že strategie zaměřená na inovace, rozvoj komunity a neustálé zlepšování služeb přináší ovoce. Plánujeme dále růst, expandovat na nové trhy a rozvíjet technologické i produktové novinky,“ uzavírá Cicman.
GymBeam tak zůstává jedním z nejvýznamnějších hráčů e-commerce v Evropě, přičemž rok 2024 je dalším milníkem v jeho úspěšné historii.
O GymBeam:
GymBeam je s obratem přes 200 milionů EUR za rok 2024 nejrychleji rostoucím fitness e-shopem v Evropě. Zaměřuje se na prodej výživy pro sport a zdraví, zdravých potravin, sportovního oblečení a příslušenství. Ve svém portfoliu má více než 120 značek a tisíce produktů. Velkou část jeho tržeb tvoří vlastní výroba pod značkami GymBeam, VanaVita, BeastPink, STRIX a XBEAM.
Společnost GymBeam od vzniku expandovala do dalších krajin Evropy. Momentálně působí na 16 trzích, mezi které kromě Slovenska a Česka patří například Maďarsko, Rumunsko, Chorvatsko, Bulharsko, Ukrajina, Slovinsko, Polsko, Německo či Itálie.
Zdroj: GymBeam