Skip to content
Buzzstore logo

buzzstore.cz portál

buzzstore, portál, zpravodajství, krimi, aktuálně, zprávy, dnes, novinky, žurnalistika, aktuality, sport, region, public relations, PR content, novinky

  • Sport
  • Auto-moto
  • Obchod
  • Energetika
  • Kultura
  • Zdravotnictví
  • Cestovní ruch
  • Lifestyle
  • Zprávy
  • Bydlení a reality
  • Kontakt
  • Home
  • Fusakle slaví 10 let: česko-slovenská značka, která dává práci stovkám lidí a přináší víc než jen ponožky
  • Obchod, marketing

Fusakle slaví 10 let: česko-slovenská značka, která dává práci stovkám lidí a přináší víc než jen ponožky

Ze start-upu k silné značce: Fusakle slaví 10 let.

Praha 17. září 2025 (PROTEXT) – Ze start-upu k silné značce: Fusakle slaví 10 let.

Česko-slovenská značka Fusakle prošla za deset let cestu od malého projektu k etablované firmě. Dodnes vyrábí na Slovensku a v České republice, dává práci stovkám lidí v obou zemích, spolupracuje s umělci a charitativními organizacemi a expanduje také do zahraničí. Při této příležitosti připravila speciální narozeninovou akci pro zákazníky: ponožky už od 100 Kč a k nákupu nad 1000 Kč dárek v podobě limitovaných narozeninových Fusaklí spolu s dopravou zdarma.

Od start-upu k etablované značce

Fusakle vznikly v roce 2015 jako odvážný nápad přinést hravé ponožky s originálním designem. Dnes patří mezi etablované slovenské značky, které se prosadily i za hranicemi. Produkty Fusakle najdete na horách, ve městech i v concept storech. Spolupráce s desítkami značek, hudebníků a umělců dokazují, že značka se stala pevnou součástí každodenního života i kulturního dění.

Lokální výroba jako klíčový princip

Jedním z hlavních pilířů Fusaklí je lokální výroba. Produkty vznikají ve slovenských a českých pletárnách, dílnách a výrobách, čímž značka dává práci stovkám lidí v různých regionech. Produktové portfolio už dávno netvoří jen ponožky, ale i mnoho dalších produktů. Tento přístup nejen posiluje domácí ekonomiku, ale zároveň garantuje kvalitu, udržitelnost a férové podmínky výroby. Značce navíc poskytuje flexibilitu a rychlé dodací lhůty při výrobě zakázkových produktů pro firmy či jiné značky.

Společenská odpovědnost a odolnost vůči krizím

Fusakle dlouhodobě dokazují, že i v náročných ekonomických podmínkách dokážou růst a přinášet hodnotu. Pandemie covid-19 zasáhla celý módní průmysl a ohrozila existenci mnoha značek. Fusakle se však dokázaly přizpůsobit – flexibilně reagovaly výrobou ochranných roušek, hledaly nové distribuční kanály a opíraly se o loajalitu zákazníků. V kombinaci s následnými ekonomickými otřesy se toto období stalo zkouškou odolnosti značky, kterou Fusakle zvládly i díky silné podpoře komunity.

Podpora mladých talentů

Důležitou strategií Fusaklí je také podpora mladých designérů a studentů. Ti dostávají příležitost vytvářet vlastní návrhy, které se následně dostávají do výroby a prodeje. Díky tomu značka nejen podporuje nové talenty, ale zároveň přináší na trh originální a autentické designy, které oslovují široké publikum.

„Naší ambicí od začátku bylo vytvořit značku, která má hodnotu pro zákazníky i pro společnost. Fusakle dnes nejsou jen o produktech, ale o lokální výrobě, férových pracovních místech a podpoře dobrých projektů. Různé krize prověřily naši odolnost, ale díky silné komunitě zákazníků a partnerů jsme je dokázali překonat. O to víc si vážíme, že za každým párem Fusaklí stojí práce lidí ze Slovenska a Česka. Jsem optimista a těším se na další roky, kdy budeme tvořit svět barevnějším a veselejším – a při této příležitosti zveme všechny zákazníky, aby využili narozeninovou akci s ponožkami už od 100 Kč a dárkem k nákupu nad 1000 Kč,“ říká Andrej Bartalos, majitel Fusaklí.

 

Zdroj: Fusakle

 

 

Post navigation

Previous Genius představil jednodílný Bluetooth reproduktor SP-HF505BT ze dřeva
Next Bohumín osvětluje přechody kvůli bezpečnosti chodců i řidičů

Související články

Genius představil jednodílný Bluetooth reproduktor SP-HF505BT ze dřeva
  • Obchod, marketing

Genius představil jednodílný Bluetooth reproduktor SP-HF505BT ze dřeva

Hisense Europe a Gorenje patří mezi 1 % nejlepších firem na světě díky platinovému ocenění EcoVadis
  • Obchod, marketing

Hisense Europe a Gorenje patří mezi 1 % nejlepších firem na světě díky platinovému ocenění EcoVadis

Columbia otevřela v pražském obchodním centru Nový Smíchov svoji novou již pátou značkovou prodejnu
  • Obchod, marketing

Columbia otevřela v pražském obchodním centru Nový Smíchov svoji novou již pátou značkovou prodejnu

Nedávné příspěvky

  • Bohumín osvětluje přechody kvůli bezpečnosti chodců i řidičů
  • Fusakle slaví 10 let: česko-slovenská značka, která dává práci stovkám lidí a přináší víc než jen ponožky
  • Genius představil jednodílný Bluetooth reproduktor SP-HF505BT ze dřeva
  • VIDEOSTREAM PROTEXT ZDARMA: Otevření Centra komplexní rodinné péče
  • VIDEOSTREAM PROTEXT ZDARMA: Summit stavebního rozvoje

Kategorie

  • Auto-moto, doprava a stroje
  • Chemický a farmaceutický průmysl
  • Článek
  • Energetika a suroviny
  • Finance a ekonomika
  • IT a telekomunikace
  • Kultura
  • Média, společnost a životní styl
  • Obchod, marketing
  • Politika, veřejná správa a soudy
  • Potraviny, gastronomie
  • Služby, cestovní ruch
  • Sport
  • Stavebnictví, bydlení a reality
  • Uncategorized
  • Věda, vzdělávání a školství
  • Zdravotnictví
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl
Copyright © buzzstore.cz | redakce@buzzstore.cz | Jakékoli užití obsahu serveru včetně publikování nebo jiného šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno. | DarkNews by AF themes.