Skip to content
Buzzstore logo

buzzstore.cz portál

buzzstore, portál, zpravodajství, krimi, aktuálně, zprávy, dnes, novinky, žurnalistika, aktuality, sport, region, public relations, PR content, novinky

  • Sport
  • Auto-moto
  • Obchod
  • Energetika
  • Kultura
  • Zdravotnictví
  • Cestovní ruch
  • Lifestyle
  • Zprávy
  • Bydlení a reality
  • Kontakt
  • Home
  • Frosch vstupuje i do nového roku s ekologickým programem
  • Článek

Frosch vstupuje i do nového roku s ekologickým programem

Rakouská metropole hostila na konci minulého roku mimo jiné zodpovědné značky z České republiky a Slovenska. Těm byla ve Vídni předána ocenění GREEN BRANDS, a to za přítomnosti rakouské ministryně pro ochranu klimatu Leonore Gewessler. Značka Frosch nemohla chybět a za obě země si toto ocenění převzala obchodní a marketingová ředitelka Markéta Terčová. Tuto cenu získal Frosch opakovaně. Zařadila se tak mezi další ocenění, kterých si značka velmi cení a jejichž principy v celém dodavatelském, výrobním a distribučním procesu striktně dodržuje. Právě proto se výrobce může pyšnit také certifikací EMAS, kterou obhajuje již od roku 2003. Při výrobě produktů v moderní továrně jsou využívány přírodní a obnovitelné zdroje energie, jako solární, geotermální či větrné. Voda je získávána z vlastní studny a zpracovávána ve specializovaném vodním centru, odkud je po přečištění vypouštěna zpět do přírody, do řeky Rýn. Energie a teplo vyprodukované během výrobního procesu je využíváno také pro zajištění provozu kancelářské budovy a sídla výrobce. To získalo v roce 2012 nejvyšší certifikát ekologického stavitelství LEED Platinum. Výrobce produktů značky Frosch myslí rovněž na co nejefektivnější využití přírodních surovin, které pocházejí z lokálních evropských zdrojů. Značka Frosch udržitelnost staví na detailech a apeluje na to, aby se k ní přistupovalo smysluplně. Proto nepřetržitě zlepšuje a obohacuje své ekologické snahy. Nejinak tomu bude i letošním roce.

Praha 7. února 2025 (PROTEXT) – Rakouská metropole hostila na konci minulého roku mimo jiné zodpovědné značky z České republiky a Slovenska. Těm byla ve Vídni předána ocenění GREEN BRANDS, a to za přítomnosti rakouské ministryně pro ochranu klimatu Leonore Gewessler. Značka Frosch nemohla chybět a za obě země si toto ocenění převzala obchodní a marketingová ředitelka Markéta Terčová. Tuto cenu získal Frosch opakovaně. Zařadila se tak mezi další ocenění, kterých si značka velmi cení a jejichž principy v celém dodavatelském, výrobním a distribučním procesu striktně dodržuje. Právě proto se výrobce může pyšnit také certifikací EMAS, kterou obhajuje již od roku 2003. Při výrobě produktů v moderní továrně jsou využívány přírodní a obnovitelné zdroje energie, jako solární, geotermální či větrné. Voda je získávána z vlastní studny a zpracovávána ve specializovaném vodním centru, odkud je po přečištění vypouštěna zpět do přírody, do řeky Rýn. Energie a teplo vyprodukované během výrobního procesu je využíváno také pro zajištění provozu kancelářské budovy a sídla výrobce. To získalo v roce 2012 nejvyšší certifikát ekologického stavitelství LEED Platinum. Výrobce produktů značky Frosch myslí rovněž na co nejefektivnější využití přírodních surovin, které pocházejí z lokálních evropských zdrojů. Značka Frosch udržitelnost staví na detailech a apeluje na to, aby se k ní přistupovalo smysluplně. Proto nepřetržitě zlepšuje a obohacuje své ekologické snahy. Nejinak tomu bude i letošním roce.

„Evropa každoročně likviduje stovky milionů sprejů formou tepelné likvidace nebo dokonce uložením na skládky, místo aby měly možnost se tyto obaly vrátit zpět do užívání. V současnosti jsou oblíbené plastové rozprašovače často složeny z různých druhů navzájem neoddělitelných plastů včetně kovových součástí, což zabraňuje možnost recyklace. Vyrobit snadno a rychle dnes už prostě nestačí,” uvádí Markéta Terčová, obchodní a marketingová ředitelka značky Frosch. „Proto Frosch jako první na světě přišel s revolučními 3R spreji. Redukce – o osmnáct procent méně použitého materiálu, Reuse = použití znovu a znovu, sprej vydrží až 5 000 stříknutí, Recyklace = 100%ně recyklované a opět recyklovatelné obaly. Aktuálně Frosch vyrábí plastové lahve z 80% z recyklátu ze žlutých kontejnerů, tedy plastu, který vytřídili spotřebitelé a zbylých 20% z plastového odpadu z výroby. Cílem firmy je vyrábět v blízké budoucnosti obaly ze 100% z plastů ze žlutých kontejnerů. Používání recyklátu při výrobě plastových obalů je výrazně nákladnější než výroba lahví z granulátu z primárního plastu, avšak to není v souladu s udržitelností a filozofií Frosche. Tento přístup oceňují a vnímají i spotřebitelé, kteří výrobky Frosch opakovaně zvolili například i v soutěži Volba spotřebitelů v České republice a na Slovensku,“ dodává Markéta Terčová.

„GREEN BRANDS je jedna z nejstarších, nezávislých, transparentních, důvěryhodných a spolehlivých ekologických certifikací v Evropě, kterou může získat každý, bez ohledu na odvětví nebo velikost společnosti, která působí udržitelně nebo poskytuje udržitelné služby nebo výrobky, které hrají výjimečnou roli při prosazování ochrany životního prostředí a udržitelnosti,“ řekl András Wiszkidenszky, regionální ředitel GREEN BRANDS.

Ocenění GREEN BRANDS uděluje odborná porota na základě důkladného auditu a třístupňového výběrového procesu, který prověří ekologické fungování, aktivní kroky směrem k udržitelnosti a společenskou odpovědnost nominovaných značek. Na základě pozitivních výsledků auditu získaly ocenění GREEN BRANDS v České republice značky Alterra, BIOSONNE, lavera, DEDRA enerBiO, alverde, dmBio a Frosch. Na Slovensku to byly značky: BKS Bank, Kneipp, Goldbeck CEE South, Alverde, dmBio a Frosch. Ocenění GREEN BRAND oceňuje osobnosti, produkty, potraviny, služby a společnosti, které prokazatelně praktikují ekologickou udržitelnost a zaslouží si tak vysoké národní a mezinárodní uznání. GREEN BRANDS tak ctí závazek k ochraně klimatu a životního prostředí, udržitelnosti a ekologické odpovědnosti.

Frosch EKO Čistič na kuchyně s přírodní sodou 500 ml

Je vlajkovou lodí značky Frosch. A tak byl jako jeden z prvních uveden na trh v novém revolučními 3R spreji. Zákazníci díky němu mohou objevovat sílu přírodní sody, která je vhodná i pro použití v blízkosti potravin. Ekologický čistič na kuchyně s recepturou na bázi sody je navržený tak, aby v okamžiku odstranil mastnotu, odolnou špínu i zaschlé nečistoty. Čištění sporáku, grilu nebo třeba mikrovlnné trouby bude díky tomuto čističi snadnější než kdy dříve. Pozornost si bezesporu zaslouží i skutečnost, že čistič zanechává příjemnou vůni.

Z lásky k životnímu prostředí a lidskému zdraví je naším cílem nabízet ekologické a šetrné alternativy čisticích prostředků pro celou domácnost https://frosch-eko.cz/,

 

O značce Frosch

Frosch je již více než 30 let průkopnickou značkou na poli ekologie. Čisticí i pečující prostředky s logem zelené žabičky jsou šetrné k pokožce i životnímu prostředí. Ve své dlouholeté historii Frosch neustále zdokonaluje vývoj a výrobu čisticích a pečujících prostředků s ohledem na ekologii a stává se lídrem mnoha environmentálních projektů přesahujících mnohdy hranice daného průmyslu. Výrobky značky Frosch jsou v průběhu celého životního cyklu prokazatelně ohleduplnější nejen k životnímu prostředí, ale i ke zdraví spotřebitele. Ekologický přístup dokládají i získané certifikáty jako např. EMAS, Green Brands, Eco label a jiné. Více informací naleznete na: www.frosch-eko.cz.

 

Werner & Mertz

Výrobcem ekologických čisticích prostředků a kosmetiky značky Frosch je společnost Werner & Mertz, rodinná firma s více než 150letou historií, která svou recyklační iniciativou a dalšími udržitelnými projekty významně přispívá k ochraně životního prostředí. Majitel firmy, pan Reinhard Schneider, usiluje na mezinárodní scéně o to, aby i další společnosti následovaly jeho příkladu a používaly pro své obaly recyklované plasty. Tedy jediný způsob, jak zajistit, aby oběhová ekonomika fungovala a udržovala plasty v uzavřené smyčce. V souvislosti s ochranou životního prostředí, uvedla firma v německém Mainzu do provozu nové výrobní centrum produktů Frosch a každoročně dobrovolně podstupuje audit EMAS, který již 11 let dokazuje, že společnost dodržuje zásady ekologických a udržitelných obchodních praktik, a trvale sleduje své cíle týkající se ochrany přírodních zdrojů.

 

Zdroj: Werner & Mertz

 

ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese https://www.protext.cz.

   

Post navigation

Previous Nová studie potvrzuje, že zapojení do Fairtrade přináší pro pracovníky na květinových farmách hmatatelné výhody
Next V českém národním pavilonu na Expo 2025 se představí více než 200 umělců. Národní den se uskuteční 24. července 2025

Související články

Medit Link Express pro iPad debutuje, současně se Medit i900 Mobility dostává do prodeje
  • Článek

Medit Link Express pro iPad debutuje, současně se Medit i900 Mobility dostává do prodeje

Pražské vodovody a kanalizace přechází na ArcGIS Utility Network. Unicorn je klíčovým partnerem
  • Článek

Pražské vodovody a kanalizace přechází na ArcGIS Utility Network. Unicorn je klíčovým partnerem

Český národní pavilon navštívil přes milion návštěvníků
  • Článek

Český národní pavilon navštívil přes milion návštěvníků

Nedávné příspěvky

  • Medit Link Express pro iPad debutuje, současně se Medit i900 Mobility dostává do prodeje
  • Pražské vodovody a kanalizace přechází na ArcGIS Utility Network. Unicorn je klíčovým partnerem
  • Český národní pavilon navštívil přes milion návštěvníků
  • ČEZ RunTour otevřela podzimní sezonu vyprodaným závodem v Brně. U přehrady běžely téměř dva tisíce běžců!
  • Gordic a Cybrela společně posouvají kybernetickou bezpečnost na vyšší úroveň

Kategorie

  • Auto-moto, doprava a stroje
  • Chemický a farmaceutický průmysl
  • Článek
  • Energetika a suroviny
  • Finance a ekonomika
  • IT a telekomunikace
  • Kultura
  • Média, společnost a životní styl
  • Obchod, marketing
  • Politika, veřejná správa a soudy
  • Potraviny, gastronomie
  • Služby, cestovní ruch
  • Sport
  • Stavebnictví, bydlení a reality
  • Uncategorized
  • Věda, vzdělávání a školství
  • Zdravotnictví
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl
Copyright © buzzstore.cz | redakce@buzzstore.cz | Jakékoli užití obsahu serveru včetně publikování nebo jiného šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno. | DarkNews by AF themes.