Skip to content
Buzzstore logo

buzzstore.cz portál

buzzstore, portál, zpravodajství, krimi, aktuálně, zprávy, dnes, novinky, žurnalistika, aktuality, sport, region, public relations, PR content, novinky

  • Sport
  • Auto-moto
  • Obchod
  • Energetika
  • Kultura
  • Zdravotnictví
  • Cestovní ruch
  • Lifestyle
  • Zprávy
  • Bydlení a reality
  • Kontakt
  • Home
  • Eurovea přivítala první kamennou prodejnu LELOSI na Slovensku
  • Obchod, marketing

Eurovea přivítala první kamennou prodejnu LELOSI na Slovensku

Eurovea rozšiřuje svou nabídku o další atraktivní značku. Oblíbená slovinská módní značka LELOSI, známá svým jedinečným komfortem, prémiovou kvalitou a atraktivním designem, si pro otevření své historicky první prodejny v zahraničí vybrala právě nákupní centrum Eurovea.

Bratislava / Praha 24. listopadu 2025 (PROTEXT) – Eurovea rozšiřuje svou nabídku o další atraktivní značku. Oblíbená slovinská módní značka LELOSI, známá svým jedinečným komfortem, prémiovou kvalitou a atraktivním designem, si pro otevření své historicky první prodejny v zahraničí vybrala právě nákupní centrum Eurovea.

Silný start, vysoká návštěvnost, pozitivní odezva

Otevření doprovázela výrazná zákaznická odezva – již od ranních hodin byla zaznamenána nadprůměrná návštěvnost v dané zóně a velký zájem o nový koncept. Zákazníci si mohli užít otevírací slevy, které potrvají až do 27. listopadu, dárky k nákupu a atraktivní kolo štěstí. Sortiment LELOSI – od nejprodávanějších legín a pohodlného loungewearu, přes měkké společenské oblečení až po útulné pleteniny a stylové každodenní kousky – oslovil široké publikum a potvrdil sílu značky na českém trhu.

Bratislava jako strategický trh – Eurovea jako strategická adresa

Představitelé LELOSI při otevření zdůraznili silnou pozici Eurovea a důležitost slovenského trhu. “Otevření naší první prodejny mimo domovskou zemi pro nás hodně znamená – je to sen, který v sobě nosíme už dlouho. A je to opravdu správný pocit, že tento sen začíná právě tady, v Bratislavě. Při vstupu na Slovensko jsme hledali destinaci se silným footfallem, moderním prostředím a jasnou zákaznickou identitou – a Eurovea byla přirozenou volbou,“ uvedl Matej Slanik, generální ředitel LELOSI. Dejan Šilar doplnil: “Otevření naší první prodejny na Slovensku je pro nás skutečně výjimečným momentem. Jsme nadšeni, že můžeme přivítat naše slovenské zákazníky osobně a nabídnout jim prostor, kde mohou vidět, dotknout se a vyzkoušet si naše kolekce z první ruky. Mnohé z našich kousků jsou zde již oblíbené a nyní si návštěvníci mohou vychutnat inspirativním prostředí jednoho z nejnavštěvovanějších center na Slovensku.“ Katarína Paule, leasing manažerka Eurovea, o otevření řekla: „S radostí vítáme LELOSI v našem tenant-mixu. Značka má silnou digitální komunitu a její vstup do offline prostoru představuje pro zákazníky velkou přidanou hodnotu. Věříme, že moderní sortiment, důraz na pohodlí a atraktivní designy obohatí nabídku Eurovea a podpoří naši pozici lídra v nákupních zážitcích.“

Nová prodejna na -1. patře – komfort a zážitek

Prodejna LELOSI na -1. patře nabízí svěží a inspirativní nákupní prostředí, kde si návštěvníci mohou prohlédnout promyšleně navržené kousky LELOSI a objevit oblečení, které odráží jejich osobní styl. Každý koutek obchodu je vytvořen tak, aby podnítil kreativitu a požitek, díky čemuž je každá návštěva nezapomenutelným zážitkem. Otevřením této prodejny LELOSI ještě více přibližuje svoji filozofii komfortu a designu slovenské komunitě a přináší zážitek, který spojuje eleganci, kvalitu a individualitu.

Vstupte do bratislavského světa LELOSI – vyzkoušejte své oblíbené kousky, objevte nový vzhled a vylepšete si svůj šatník. Všichni jsou srdečně vítáni!

 

Zdroj: Eurovea

 

 

Post navigation

Previous Genius představil dřevěné Bluetooth reproduktory SP-HF1812BT s výkonem 50 W
Next 80.000 falešných e-shopů za jednu sezónu. Letos bude ještě hůř

Související články

80.000 falešných e-shopů za jednu sezónu. Letos bude ještě hůř
  • Obchod, marketing

80.000 falešných e-shopů za jednu sezónu. Letos bude ještě hůř

Genius představil dřevěné Bluetooth reproduktory SP-HF1812BT s výkonem 50 W
  • Obchod, marketing

Genius představil dřevěné Bluetooth reproduktory SP-HF1812BT s výkonem 50 W

ARKET otevírá vlajkovou prodejnu v Praze
  • Obchod, marketing

ARKET otevírá vlajkovou prodejnu v Praze

Nedávné příspěvky

  • První adventní neděle v Holešovické tržnici: maso, trhy a vánoční pohoda
  • Kryptoměnový trh pod dohledem ČNB: O licenci žádá rekordní počet firem
  • CARE ČR: Díky novým studnám získaly Etiopanky nejen vodu, ale i práci a respekt
  • Oznámení o vyhlášení tendru
  • 80.000 falešných e-shopů za jednu sezónu. Letos bude ještě hůř

Kategorie

  • Auto-moto, doprava a stroje
  • Chemický a farmaceutický průmysl
  • Článek
  • Energetika a suroviny
  • Finance a ekonomika
  • IT a telekomunikace
  • Kultura
  • Média, společnost a životní styl
  • Obchod, marketing
  • Politika, veřejná správa a soudy
  • Potraviny, gastronomie
  • Služby, cestovní ruch
  • Sport
  • Stavebnictví, bydlení a reality
  • Uncategorized
  • Věda, vzdělávání a školství
  • Zdravotnictví
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl
Copyright © buzzstore.cz | redakce@buzzstore.cz | Jakékoli užití obsahu serveru včetně publikování nebo jiného šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno. | DarkNews by AF themes.