Skip to content
Buzzstore logo

buzzstore.cz portál

buzzstore, portál, zpravodajství, krimi, aktuálně, zprávy, dnes, novinky, žurnalistika, aktuality, sport, region, public relations, PR content, novinky

  • Sport
  • Auto-moto
  • Obchod
  • Energetika
  • Kultura
  • Zdravotnictví
  • Cestovní ruch
  • Lifestyle
  • Zprávy
  • Bydlení a reality
  • Kontakt
  • Home
  • Eshopista: Špičky české e-commerce ukáží strategie, jak díky datům úspěšně řídit byznys
  • Obchod, marketing

Eshopista: Špičky české e-commerce ukáží strategie, jak díky datům úspěšně řídit byznys

Konference Eshopista je pravidelným networkingovým setkáním předních hráčů tuzemské e-commerce scény. Tentokrát se zaměří na strategie, jak díky datům získat náskok ve vysoce konkurenčním prostředí. Od práce se zákazníky a personalizované komunikace, přes řízení skladů a zásob až po přesné měření viditelnosti značky na trhu – data rozhodují o tom, která firma uspěje a která zůstane pozadu. Konference Eshopista ukáže, jak lze využít data pro chytřejší rozhodování, zvýšení ziskovosti a zlepšení zákaznické zkušenosti. O praktické know-how se podělí Tomáš Golovach (Astratex), Adam Bílek (Knihobot), Štěpán Zechovský (SKU point), Dominik Buršík (Bloomreach), Ivona Ševčíková (Acomware) či Dušan Smoljak (Datapancakes). Více na www.eshopista.cz.

Praha 27. února 2025 (PROTEXT) – Konference Eshopista je pravidelným networkingovým setkáním předních hráčů tuzemské e-commerce scény. Tentokrát se zaměří na strategie, jak díky datům získat náskok ve vysoce konkurenčním prostředí. Od práce se zákazníky a personalizované komunikace, přes řízení skladů a zásob až po přesné měření viditelnosti značky na trhu – data rozhodují o tom, která firma uspěje a která zůstane pozadu. Konference Eshopista ukáže, jak lze využít data pro chytřejší rozhodování, zvýšení ziskovosti a zlepšení zákaznické zkušenosti. O praktické know-how se podělí Tomáš Golovach (Astratex), Adam Bílek (Knihobot), Štěpán Zechovský (SKU point), Dominik Buršík (Bloomreach), Ivona Ševčíková (Acomware) či Dušan Smoljak (Datapancakes). Více na www.eshopista.cz.

„Kvalitní data nejsou jen čísla. Jsou to strategické nástroje, které umožňují dělat byznysová rozhodnutí s předstihem a přesností. V dnešní dynamické e-commerce scéně jsou informace klíčové pro předvídání trendů, identifikaci nových příležitostí a minimalizaci rizik. Konference Eshopista představuje platformu, kde se tyto poznatky mění v konkrétní strategie pro růst a optimalizaci byznysu,“ říká David Vurma, CEO Acomware. Konference proběhne ve čtvrtek 6. března 2025 od 14:00 v pražském Kině Přítomnost.

 

Praktické know-how z českých firem

V přednášce „Jste slyšet, nebo jen šeptáte?“ představí Dušan Smoljak z business intelligence hubu Datapancakes, jak nově dostupná externí data a algoritmy změnily přístup k měření viditelnosti značky. Vysvětlí, jak pomocí externí datové analýzy zjistit, zda investice do reklamy přinášejí očekávané výsledky, a ukáže, jak správně analyzovat marketing konkurence, čímž zajistí, že značka bude skutečně slyšet a vidět v digitálním prostoru.

Štěpán Zechovský, ex-Deloitte a zakladatel konzultační společnosti SKU Point, se ve své přednášce zaměří na problematiku řízení zásob, které musí pracovat pro růst firmy. Vysvětlí, jak mohou drobné chyby v řízení zásob znamenat ztrátu až 11 % ročních tržeb a proč nedostatek zboží vede k odchodu až 69 % zákazníků. Účastníky seznámí se šesti klíčovými principy, díky kterým je možné uvolnit až 20 % cash flow a identifikovat místa, kde utíkají peníze.

Tomáš Golovach, COO společnosti Astratex, se zaměří na efektivní řízení skladu na základě dat. Ukáže, jak číst klíčové signály z denních provozních údajů, optimalizovat plánování expedice a efektivně řídit logistické procesy. Přinese reálné příklady úspěchů i nezdarů a nabídne komplexní pohled na výkon jednotlivých aktivit z perspektivy vedoucího skladu.

Ivona Ševčíková, head of customer retention and experience v Acomware se zaměří na integraci customer data platformy (CDP), která poskytuje ucelený pohled na zákazníka. Ve svém úvodu do panelové diskuze představí postupy, jak efektivně propojit data z různých zdrojů a zlepšit personalizaci komunikace, což vede ke zvýšení zákaznické loajality a optimalizaci marketingových kampaní.

V panelové diskusi vystoupí například Dominik Buršík z Bloomreach a Adam Bílek z Knihobot, kde se mimo jiné zaměří na moderní analytické nástroje a inovativní CRM strategie. Diskutovat budou o tom, jak detailní datová analýza umožňuje přesnou segmentaci zákazníků, zvyšování konverzních poměrů a maximalizaci návratnosti investic. Jejich společné zkušenosti přinášejí komplexní pohled na využití dat k posílení vztahů se zákazníky a strategické optimalizaci byznysových procesů.

Partnery letošního ročníku Eshopisty jsou komunikační agentura Blueglue, e-commerce platforma s morfní architekturou Emorfiq, fintech řešení pro odložené platby Twisto a chytrá automatizace e-shopů Jarabot. Mediálními partnery jsou Marketing & Media, Ecommerce Bridge, EXEC magazín a platforma E-commerce Tools. Akce probíhá za dlouholeté podpory Asociace pro elektronickou komunikace (APEK). Vstupenky i detailní program najdete na www.eshopista.cz.

 

O společnosti Acomware

Acomware je přední česká full-servisová agentura pro oblast e-commerce a digitální marketing. Na trhu působí přes 20 let a pomáhá firmám, aby v jeho prostředí dosahovaly co nejlepších výsledků. Zvyšuje prodeje, buduje nové značky nebo zlepšuje péči o zákazníky. Připravuje personalizované kampaně zákazníkům přímo na míru, vytváří obsah, který zaujme, natáčí videospoty, stará se klientům o sociální sítě a zajišťuje nákup mediálního prostoru. Služby společnosti využívají obchodní řetězce, e-shopy i výrobní firmy. Česká e-commerce scéna je pro Acomware domovem, který se snaží aktivně rozvíjet a kultivovat. Podílí se na vývoji a implementaci nových nástrojů a technologií, školí odborníky i nadšence. Je pořadatelem cyklu diskuzí Eshopista. Více na acomware.cz.

 

Zdroj: Acomware

 

ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

 

Continue Reading

Previous: Společnost Bitget díky umělé inteligenci zvyšuje efektivitu náboru, pracovní pozice obsazeny o 38 % rychleji
Next: Tradiční čeští výrobci hraček zažívají turbulence na trhu

Související články

FeelEco slaví historický čtyřnásobný úspěch ve Volbě spotřebitelů 2025
  • Obchod, marketing

FeelEco slaví historický čtyřnásobný úspěch ve Volbě spotřebitelů 2025

Nová řada vlasových produktů Dyson Omega™ .Pro výživu, posílení a maximální lesk vlasů, s obsahem směsi Dyson Oli7™
  • Obchod, marketing

Nová řada vlasových produktů Dyson Omega™ .Pro výživu, posílení a maximální lesk vlasů, s obsahem směsi Dyson Oli7™

Společnost TAO Digital Solutions získala společnost DigitalSoftMinds S.R.O. a rozšiřuje tak své kapacity v oblasti technologických řešení od čipů po cloud pro odvětví zdravotnické technologie a věd o živé přírodě
  • Obchod, marketing

Společnost TAO Digital Solutions získala společnost DigitalSoftMinds S.R.O. a rozšiřuje tak své kapacity v oblasti technologických řešení od čipů po cloud pro odvětví zdravotnické technologie a věd o živé přírodě

Nedávné příspěvky

  • Reality Proradost: Nová éra digitálních realit
  • WiWo: Známé struktury se rozpadají, vznikají nová centra moci
  • Češi zářili na MS v ultralehkém létání: 10 medailí a týmové stříbro
  • Červencová zpráva Bitget uvádí čistý příjem 461 milionu dolarů a 100 tisíc nových uživatelů funkce kopírování obchodů
  • Společnosti SINEXCEL a EVCIPA společně vydaly bílou knihu o vývoji nabíječek pro elektromobily v Číně v roce 2024

Kategorie

  • Auto-moto, doprava a stroje
  • Chemický a farmaceutický průmysl
  • Článek
  • Energetika a suroviny
  • Finance a ekonomika
  • IT a telekomunikace
  • Kultura
  • Média, společnost a životní styl
  • Obchod, marketing
  • Politika, veřejná správa a soudy
  • Potraviny, gastronomie
  • Služby, cestovní ruch
  • Sport
  • Stavebnictví, bydlení a reality
  • Uncategorized
  • Věda, vzdělávání a školství
  • Zdravotnictví
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl
Copyright © buzzstore.cz | redakce@buzzstore.cz | Jakékoli užití obsahu serveru včetně publikování nebo jiného šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno. | DarkNews by AF themes.