Skip to content
Buzzstore logo

buzzstore.cz portál

buzzstore, portál, zpravodajství, krimi, aktuálně, zprávy, dnes, novinky, žurnalistika, aktuality, sport, region, public relations, PR content, novinky

  • Sport
  • Auto-moto
  • Obchod
  • Energetika
  • Kultura
  • Zdravotnictví
  • Cestovní ruch
  • Lifestyle
  • Zprávy
  • Bydlení a reality
  • Kontakt
  • Home
  • Dny Marianne jsou zpět. Oblíbená prodejní akce každoročně startuje předvánoční nákupní shon
  • Obchod, marketing

Dny Marianne jsou zpět. Oblíbená prodejní akce každoročně startuje předvánoční nákupní shon

Českým spotřebitelům se pomalu vrací chuť utrácet. Jako největší lákadlo však nadále fungují slevy. Častější nákupy ve slevách totiž letos podle průzkumu FOCUS Marketing & Social Research[1] plánuje hned 36 % Čechů. Zájem o výhodné a atraktivní ceny potvrzuje i přední prodejce elektroniky DATART. Během jarních dnů Marianne, jedné z největších prodejních akcí, opět zaznamenal výrazný nárůst návštěvnosti a prodejů. Podzimní Dny Marianne zahajující období předvánočních nákupů startují už 13. září a potrvají až do 16. září.

Zlín 6. září 2024 (PROTEXT) – Českým spotřebitelům se pomalu vrací chuť utrácet. Jako největší lákadlo však nadále fungují slevy. Častější nákupy ve slevách totiž letos podle průzkumu FOCUS Marketing & Social Research[1] plánuje hned 36 % Čechů. Zájem o výhodné a atraktivní ceny potvrzuje i přední prodejce elektroniky DATART. Během jarních dnů Marianne, jedné z největších prodejních akcí, opět zaznamenal výrazný nárůst návštěvnosti a prodejů. Podzimní Dny Marianne zahajující období předvánočních nákupů startují už 13. září a potrvají až do 16. září.

Už 13. září v DATARTu začínají podzimní Dny Marianne – prodejní akce, která se v posledních letech mezi českými spotřebiteli těší mimořádné oblibě. Během Dnů Marianne DATART tradičně zaznamenává vyšší návštěvnost jak kamenných prodejen, tak i e-shopu. Vzhledem k úspěchu letošních jarních Dnů Marianne se dá očekávat, že jinak by tomu nemělo být ani nyní na podzim.

„Dny Marianne každoročně patří mezi nejvýznamnější nákupní události a očekáváme, že letošní podzim nebude výjimkou. Zákazníky láká široká škála slev a akčních nabídek, což se pravidelně odráží i v nárůstu tržeb. Právě zářijové Dny Marianne jsou zároveň takovým neoficiálním začátkem předvánočních nákupů, což můžeme vidět na produktech, o které bývá největší zájem,” vysvětluje Lenka Mastešová, ředitelka marketingové komunikace DATART.

Spotřební elektronika a domácí spotřebiče

V průběhu Dnů Marianne se zákazníci podle statistik maloobchodního prodejce elektroniky DATART nejčastěji zaměřují na nákup spotřební elektroniky. Velmi populární jsou zejména mobilní telefony a příslušenství k nim. Velký zájem je však mezi českými spotřebiteli také o malé domácí spotřebiče, jako jsou rychlovarné konvice či vysavače. Stále více si lidé začínají všímat i velkých domácích spotřebičů, mezi nimiž většinou vedou pračky, trouby a ledničky.

„Průměrná útrata v průběhu Dnů Marianne většinou přesahuje běžné hodnoty, což ukazuje, že pokud mají spotřebitelé k dispozici atraktivní cenové nabídky, jsou ochotní do kvalitní elektroniky a spotřebičů investovat i vyšší částky. Zároveň nemůžeme zapomínat na sílu slev, na které Češi vždy velmi dobře slyšeli. Mnoho z nich s nákupem vybraných produktů – a zejména těch dražších – čeká na větší slevové akce, jako jsou právě Dny Marianne, kde je mohou získat levněji,“ upřesňuje Lenka Mastešová.

Spotřebitelská nálada se zlepšuje, lidé ale zůstávají opatrní

Již velmi vysokou popularitu slev mezi českými spotřebiteli v posledních letech ještě více podpořila nepříznivá ekonomická situace. V důsledku vysoké inflace a klesající kupní síly české domácnosti pečlivěji zvažovaly každý svůj výdaj. Větší investice proto lidé častěji odkládali a čekali právě na velké slevové akce, jako jsou Dny Marianne či Black Friday.

Průzkum agentury FOCUS Marketing & Social Research realizovaný na konci roku 2023 na vzorku 1001 respondentů naštěstí naznačuje, že z nejhoršího už jsme pravděpodobně venku. Ačkoliv spotřebitelské chování českých domácností stále reflektuje důsledky zdražování, situace se oproti předchozímu roku zlepšuje. 49 % domácností uvádí, že se svými příjmy dokáží vyjít bez větších omezení a očekávají, že to tak bude dále pokračovat během celého roku.

„Češi jsou stále obezřetní, ale chuť nakupovat roste. Především během cenově atraktivních akcí, jako jsou Dny Marianne,“ komentuje výsledky průzkumu Lenka Mastešová. Hned 36 % dotázaných uvedlo, že plánují v budoucnu nakupovat v cenových akcích více než dosud. Více než polovina (55 %) očekává, že bude nakupovat stejně často.

[1] Kvantitativní výzkum byl provedený na vzorku populace České republiky starší 18 let. Velikost výběrového souboru byla 1001 respondentů. Sběr dat probíhal v prosinci 2023.

 

Zdroj: Insighters

 

 

 

 

Continue Reading

Previous: Společnost TCL inspiruje k dosahování nových cílů a na veletrhu IFA 2024 představila svou vizi budoucnosti domácího kina, mobilních technologií a bydlení
Next: Nový průzkum společnosti GSK ukázal, že povědomí o respiračním syncytiálním viru (RSV) je navzdory zdravotním rizikům hrozícím starší populaci velmi nízké

Související články

FeelEco slaví historický čtyřnásobný úspěch ve Volbě spotřebitelů 2025
  • Obchod, marketing

FeelEco slaví historický čtyřnásobný úspěch ve Volbě spotřebitelů 2025

Nová řada vlasových produktů Dyson Omega™ .Pro výživu, posílení a maximální lesk vlasů, s obsahem směsi Dyson Oli7™
  • Obchod, marketing

Nová řada vlasových produktů Dyson Omega™ .Pro výživu, posílení a maximální lesk vlasů, s obsahem směsi Dyson Oli7™

Společnost TAO Digital Solutions získala společnost DigitalSoftMinds S.R.O. a rozšiřuje tak své kapacity v oblasti technologických řešení od čipů po cloud pro odvětví zdravotnické technologie a věd o živé přírodě
  • Obchod, marketing

Společnost TAO Digital Solutions získala společnost DigitalSoftMinds S.R.O. a rozšiřuje tak své kapacity v oblasti technologických řešení od čipů po cloud pro odvětví zdravotnické technologie a věd o živé přírodě

Nedávné příspěvky

  • Brownfieldy versus greenfieldy: jaká je budoucnost udržitelné výstavby?
  • V obci Hošťálková se opravuje dvoukilometrový úsek vozovky
  • Chirurgové se sešli na sympoziu ve Vídni, aby se seznámili s hemostatickou a těsnicí náplastí HEMOPATCH od společnosti Baxter
  • Společnost Huawei byla jmenována vedoucím podnikem v oblasti správy kontejnerů v žebříčku Magický kvadrant společnosti Gartner®
  • Když vypadne proud ve zdravotnictví. Nejsou ohrožené jen přístroje, systémy, ale i zdraví a lidské životy

Kategorie

  • Auto-moto, doprava a stroje
  • Chemický a farmaceutický průmysl
  • Článek
  • Energetika a suroviny
  • Finance a ekonomika
  • IT a telekomunikace
  • Kultura
  • Média, společnost a životní styl
  • Obchod, marketing
  • Politika, veřejná správa a soudy
  • Potraviny, gastronomie
  • Služby, cestovní ruch
  • Sport
  • Stavebnictví, bydlení a reality
  • Uncategorized
  • Věda, vzdělávání a školství
  • Zdravotnictví
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl
Copyright © buzzstore.cz | redakce@buzzstore.cz | Jakékoli užití obsahu serveru včetně publikování nebo jiného šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno. | DarkNews by AF themes.