Skip to content
Buzzstore logo

buzzstore.cz portál

buzzstore, portál, zpravodajství, krimi, aktuálně, zprávy, dnes, novinky, žurnalistika, aktuality, sport, region, public relations, PR content, novinky

  • Sport
  • Auto-moto
  • Obchod
  • Energetika
  • Kultura
  • Zdravotnictví
  • Cestovní ruch
  • Lifestyle
  • Zprávy
  • Bydlení a reality
  • Kontakt
  • Home
  • Columbia Sportswear představuje odvážnou novou platformu značky: „Engineered for Whatever“
  • Článek

Columbia Sportswear představuje odvážnou novou platformu značky: „Engineered for Whatever“

Po dekádě Columbia zásadně oživuje značku a do své komunikace napříč maloobchodem, digitálními kanály, venkovní reklamou a dalšími médii vrací pro ni v minulosti tak typickou nadsázku a chuť testovat vybavení na hraně možností.

Praha 18. září 2025 (PROTEXT) – Po dekádě Columbia zásadně oživuje značku a do své komunikace napříč maloobchodem, digitálními kanály, venkovní reklamou a dalšími médii vrací pro ni v minulosti tak typickou nadsázku a chuť testovat vybavení na hraně možností.

Společnost Columbia Sportswear dnes zahajuje v Evropě novou etapu své téměř devadesátileté historie s kampaní, která navazuje na nespoutaného ducha značky z 80. a 90. let. Pod heslem „Engineered for Whatever“ (Navrženo pro cokoli) se vrací humor a nekompromisní testování vybavení, díky nimž se značka Columbia stala jedním z nejvýraznějších hráčů ve světě outdooru a získala si oblibu zákazníků po celém světě.

Nová komunikační platforma značky Columbia, vyvinutá ve spolupráci s londýnskou agenturou adam&eveDDB, bude uvedena napříč všemi jejími marketingovými i spotřebitelskými kanály. Ukáže, že precizně navržené vybavení Columbia obstojí i v těch nejméně předvídatelných podmínkách. Kampaň staví na sebevědomém tónu a odvážných scénářích, které vracejí do outdoorových dobrodružství hravý nadhled.

„Již od prvního dne se značka Columbia nesnažila zapadnout mezi ostatní. Postupem let se kategorie outdooru změnila v jednotvárnou masu, ale my jsme byli vždy jiní,“ říká Joe Boyle, výkonný viceprezident a prezident značky Columbia. „Nová kampaň nás vrací k našim kořenům – k odvaze být odlišní, někdy trochu blázniví. Obnovujeme ten sebevědomý a lehce provokativní tón, který nám pomohl stát se globální značkou.“

Během své 87leté historie zůstala Columbia vždy věrná závazku vyvíjet a navrhovat vybavení testované v těch nejextrémnějších podmínkách – od Údolí smrti až po povrch Měsíce. Značka vyvinula a patentovala desítky vlastních technologií, které zlepšují výkon v každém prostředí, a nabízí široké portfolio technických produktů pro turistiku, rybolov, lyžování a nově i běh.

Průlomové technologie jako Omni-Heat™, Omni-Max™, Omni-Shade™ a Omni-Freeze™ jsou základem inovací Columbie. Ačkoli orientace na výkon zůstává beze změny, značka nyní zdůrazňuje i nečekané a občas i bláznivé způsoby, jak její vybavení chrání zákazníky bez ohledu na počasí či podmínky.

„Reklama outdoorových značek často ukazuje přírodu jako dokonalou – nekonečné výhledy, krásné počasí a modely v klišé pózách,“ dodává Matt Sutton, marketingový ředitel Columbia. „My ale víme, že příroda dokonalá není. S kampaní ‚Engineered for Whatever‘ ukazujeme, že naše vybavení zvládne extrémy i nepředvídatelné situace, a to i se zdravou dávkou humoru a radosti. To je náš odkaz a zároveň jasná a nezaměnitelná cesta do budoucna.“

Nová kampaň odstartuje letos na podzim sérií originálních videí a vizuálů, které vystaví vybavení Columbia ultimátním testům v přehnaných scénářích. Už úvodní obsah ukazuje, že příroda prověřuje lidi bez kompromisů – a proto je potřeba mít to správné vybavení.

V následujících měsících se v kampani objeví odvážné příběhy i známé tváře – a to v situacích, kdy na scénu vstupují krokodýli, lidské sněhové koule nebo samotná Smrtka. Kampaň bude podpořena venkovní reklamou, obsahem na sociálních sítích a on-linu, retailovými instalacemi, kreativními aktivitami a partnerskými spolupracemi.

 

Zde je lokální verze originálního úvodního videa kampaně.

 

 

 

Post navigation

Previous GSCF rozšiřuje platformu Connected Capital umožňující vytvářet, spravovat a analyzovat programy provozního kapitálu
Next David Sven: Český soul-rock autor s AI hlasem podepsal smlouvu s Hallwood Media

Související články

David Sven: Český soul-rock autor s AI hlasem podepsal smlouvu s Hallwood Media
  • Článek

David Sven: Český soul-rock autor s AI hlasem podepsal smlouvu s Hallwood Media

GSCF rozšiřuje platformu Connected Capital umožňující vytvářet, spravovat a analyzovat programy provozního kapitálu
  • Článek

GSCF rozšiřuje platformu Connected Capital umožňující vytvářet, spravovat a analyzovat programy provozního kapitálu

Hlas onkologických pacientů rozšiřuje podporu i na oblast hematoonkologie
  • Článek

Hlas onkologických pacientů rozšiřuje podporu i na oblast hematoonkologie

Nedávné příspěvky

  • David Sven: Český soul-rock autor s AI hlasem podepsal smlouvu s Hallwood Media
  • Columbia Sportswear představuje odvážnou novou platformu značky: „Engineered for Whatever“
  • GSCF rozšiřuje platformu Connected Capital umožňující vytvářet, spravovat a analyzovat programy provozního kapitálu
  • Hlas onkologických pacientů rozšiřuje podporu i na oblast hematoonkologie
  • Živě: Perspektivy nájemního bydlení v Česku

Kategorie

  • Auto-moto, doprava a stroje
  • Chemický a farmaceutický průmysl
  • Článek
  • Energetika a suroviny
  • Finance a ekonomika
  • IT a telekomunikace
  • Kultura
  • Média, společnost a životní styl
  • Obchod, marketing
  • Politika, veřejná správa a soudy
  • Potraviny, gastronomie
  • Služby, cestovní ruch
  • Sport
  • Stavebnictví, bydlení a reality
  • Uncategorized
  • Věda, vzdělávání a školství
  • Zdravotnictví
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl
Copyright © buzzstore.cz | redakce@buzzstore.cz | Jakékoli užití obsahu serveru včetně publikování nebo jiného šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno. | DarkNews by AF themes.