Skip to content
Buzzstore logo

buzzstore.cz portál

buzzstore, portál, zpravodajství, krimi, aktuálně, zprávy, dnes, novinky, žurnalistika, aktuality, sport, region, public relations, PR content, novinky

  • Sport
  • Auto-moto
  • Obchod
  • Energetika
  • Kultura
  • Zdravotnictví
  • Cestovní ruch
  • Lifestyle
  • Zprávy
  • Bydlení a reality
  • Kontakt
  • Home
  • Clé de Peau Beauté vítá Nicole Kidmanovou jako novou globální ambasadorku značky
  • Článek

Clé de Peau Beauté vítá Nicole Kidmanovou jako novou globální ambasadorku značky

Kritiky vychvalovaná a cenami ověnčená hollywoodská herečka a producentka se připojuje k luxusní kosmetické značce a ztělesňuje její koncepci Radiance (zářivosti).

Tokio 25. července 2025 (PROTEXT/PRNewswire) – Kritiky vychvalovaná a cenami ověnčená hollywoodská herečka a producentka se připojuje k luxusní kosmetické značce a ztělesňuje její koncepci Radiance (zářivosti).

Clé de Peau Beauté, globální luxusní značka péče o pleť a make-upu, s hrdostí oznamuje, že se Nicole Kidmanová stala její novou globální ambasadorkou. Kidmanová, známá svou úchvatnou přítomností na plátně i mimo ně a také svým vášnivým zastáváním ženských zájmů, dokonale ztělesňuje vizi Clé de Peau Beauté o zářivosti, kde se snoubí inteligence, umění a odhodlání. Její jmenování představuje významný moment v historii značky.

Uznávaná kariéra Kidmanové odráží DNA značky – inteligentní, vytříbená a nekompromisní; formovaná vědomými rozhodnutími a neochvějnou vášní. S každou rolí přepisuje konvence a boří stereotypy s nasazením, které zůstává neměnné po celou její více než čtyřicetiletou kariéru. Její elegance a odhodlání k smysluplné změně z ní činí výjimečnou ambasadorku, která reprezentuje vizi nadčasové a transformativní krásy a zářivosti.

„Jsme rádi, že můžeme Nicole přivítat v rodině Clé de Peau Beauté,” řekla Mizuki Hašimotová, ředitelka pro strategii a řízení značky Clé de Peau Beauté. „Věříme, že zářivost je více než jen vzhled; je to vnitřní síla, která pohání pozitivní změny. Nicole je příkladem tohoto přesvědčení svou inspirativní cestou, která ukazuje, jak vášeň a odhodlání podněcují zářivost, která posiluje ostatní.”

Kromě svých uměleckých úspěchů měla Kidmanová velký vliv jako velvyslankyně dobré vůle OSN pro ženy, kdy se zasazovala o posílení postavení žen a dívek prostřednictvím vzdělávání, ekonomických příležitostí a boje proti genderově podmíněnému násilí. Její filantropická činnost je v dokonalém souladu s posláním Clé de Peau Beauté. To spočívá v kultivaci krásy, která inspiruje sebevědomí a smysluplnou změnu.

„Jsem nesmírně ráda, že se mohu připojit k rodině Clé de Peau Beauté,” řekla Kidmanová. „Inspiruje mě závazek značky oslavovat individuální krásu ve všech aspektech života člověka. Těším se na to, co společně vytvoříme.”

Kidmanová se zavázala vyprávět rozmanité příběhy a předvedla pozoruhodnou škálu rolí, přičemž neustále posouvá hranice, aby zesílila hlasy, které jsou ve filmovém průmyslu nedostatečně zastoupeny. Její odvážné volby odrážejí její odhodlání spojit umění s účelem, což je v souladu s vizí Radiance jako zdroje posílení.

Kidmanová, skutečný symbol Radiance, je příkladem myšlenky, že skutečná zářivost se pěstuje smyslem a pozitivními činy. Její cesta zdůrazňuje transformativní sílu krásy a inspiruje ostatní, aby přijali svou vlastní jedinečnou krásu a světlo.

O značce Clé de Peau Beauté

Clé de Peau Beauté, luxusní značka společnosti Shiseido Co., Ltd., byla založena v roce 1982 a symbolizuje eleganci a vědu. Její název znamená „klíč ke kráse pleti”. Značka věří, že skutečná zářivost pochází zevnitř a je poháněna pozitivními úmysly a činy. Díky použití pokročilých technologií a pečlivě vybíraných ingrediencí vytváří Clé de Peau Beauté špičkovou péči o pleť a make-up, které posilují přirozenou inteligenci a zářivost pleti. Se zaměřením na vynikající řemeslné zpracování a vědu je značka vedoucím podnikem v oblasti luxusní péče o pleť a kosmetiky.

Clé de Peau Beauté je dostupná ve 26 zemích a regionech po celém světě a věnuje se posilování postavení žen a dívek prostřednictvím iniciativ, jako jsou Ceny Clé de Peau Beauté za sílu zářivosti, a díky svému pokračujícímu globálnímu partnerství s UNICEF (Dětským fondem Organizace spojených národů).

UNICEF nepodporuje žádné značky, produkty ani služby.

Další informace naleznete na: www.cledepeau-beaute.com/global/nicolekidman.html

Oficiální Instagram Clé de Peau Beauté: https://www.instagram.com/cledepeaubeaute/

Oficiální Tiktok Clé de Peau Beauté: https://www.tiktok.com/@cledepeaubeaute

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2733290/2025_05_29_CPB_PROJECT_RADIANCE_NK_SHOT_02_AW25_MAIN_KV_0195_F1G.jpg 

Logo – https://mma.prnewswire.com/media/1740205/cpb_logo_set_bold_Logo.jpg 

KONTAKT: cpbglobalpr@shiseido.com

 

Continue Reading

Previous: Nový Bang 2, T8, T8 Mini a Trip 2 Soundtrack od Tronsmartu pro vzrušení pod širým nebem a pohodu pod střechou
Next: Společnost Hinen uvádí na trh balkonový energetický systém o výkonu 2400W – chytrý, škálovatelný a vhodný pro každou domácnost

Související články

Počet amerických vystavovatelů na veletrhu CISCE 2025 vzrostl o 15 %, což podtrhuje posílení spolupráce v oblasti dodavatelského řetězce
  • Článek

Počet amerických vystavovatelů na veletrhu CISCE 2025 vzrostl o 15 %, což podtrhuje posílení spolupráce v oblasti dodavatelského řetězce

Oprava Peroutkovy ulice v Praze 5 vstoupila do další fáze
  • Článek

Oprava Peroutkovy ulice v Praze 5 vstoupila do další fáze

Kulturní program Národního dne na Expo 2025 vidělo téměř 3700 návštěvníků. Zahájil ho prezident Pavel
  • Článek

Kulturní program Národního dne na Expo 2025 vidělo téměř 3700 návštěvníků. Zahájil ho prezident Pavel

Nedávné příspěvky

  • Počet amerických vystavovatelů na veletrhu CISCE 2025 vzrostl o 15 %, což podtrhuje posílení spolupráce v oblasti dodavatelského řetězce
  • Oprava Peroutkovy ulice v Praze 5 vstoupila do další fáze
  • Kulturní program Národního dne na Expo 2025 vidělo téměř 3700 návštěvníků. Zahájil ho prezident Pavel
  • ŘSD buduje v Habarticích autobusové zastávky, všechny práce skončí na konci srpna
  • Na Poříčí v Brně se rekonstruuje vozovka, v místě je zúžená vozovka

Kategorie

  • Auto-moto, doprava a stroje
  • Chemický a farmaceutický průmysl
  • Článek
  • Energetika a suroviny
  • Finance a ekonomika
  • IT a telekomunikace
  • Kultura
  • Média, společnost a životní styl
  • Obchod, marketing
  • Politika, veřejná správa a soudy
  • Potraviny, gastronomie
  • Služby, cestovní ruch
  • Sport
  • Stavebnictví, bydlení a reality
  • Uncategorized
  • Věda, vzdělávání a školství
  • Zdravotnictví
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl
Copyright © buzzstore.cz | redakce@buzzstore.cz | Jakékoli užití obsahu serveru včetně publikování nebo jiného šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno. | DarkNews by AF themes.