Skip to content
Buzzstore logo

buzzstore.cz portál

buzzstore, portál, zpravodajství, krimi, aktuálně, zprávy, dnes, novinky, žurnalistika, aktuality, sport, region, public relations, PR content, novinky

  • Sport
  • Auto-moto
  • Obchod
  • Energetika
  • Kultura
  • Zdravotnictví
  • Cestovní ruch
  • Lifestyle
  • Zprávy
  • Bydlení a reality
  • Kontakt
  • Home
  • Chytrý Honza prošel rebrandingem. Mění název na EFEKTA Brokerpool
  • Obchod, marketing

Chytrý Honza prošel rebrandingem. Mění název na EFEKTA Brokerpool

Společnost Chytrý Honza vstupuje do nové etapy svého vývoje pod názvem EFEKTA Brokerpool. Změna názvu je součástí širší strategie investiční skupiny DRFG. Jejím cílem je sjednocování značek, další posilování pozice na finančním trhu a vytvoření moderní identity, která lépe odpovídá současnému směřování společnosti i potřebám jejích partnerů.

Praha 30. října 2025 (PROTEXT) – Společnost Chytrý Honza vstupuje do nové etapy svého vývoje pod názvem EFEKTA Brokerpool. Změna názvu je součástí širší strategie investiční skupiny DRFG. Jejím cílem je sjednocování značek, další posilování pozice na finančním trhu a vytvoření moderní identity, která lépe odpovídá současnému směřování společnosti i potřebám jejích partnerů.

Nový název přesněji vystihuje hlavní zaměření společnosti – poskytování špičkového zázemí a podpory finančním poradcům v rámci brokerpoolu. Značka se tak ještě více spojuje s poradenským byznysem a odděluje se od on-line srovnávače ChytrýHonza.cz. Ten přitom i nadále zůstává samostatnou značkou zaměřenou na koncové klienty.

„Naším cílem bylo vytvořit značku, která jasně komunikuje, kdo jsme a co nabízíme. EFEKTA Brokerpool symbolizuje efektivitu, jistotu a důvěru, tedy hodnoty, na kterých dlouhodobě stavíme. Zároveň tím vysíláme jasný signál našim partnerům i trhu, že jsme moderní brokerpool připravený podporovat jejich růst,“ říká Jan Bartušek, výkonný ředitel EFEKTA Brokerpool.

Součástí rebrandingu je také rozvoj digitálních nástrojů a modernizace služeb. Mobilní aplikace ponese nově název Efektivní Finance, zatímco CRM systém se promění na EFEKTA Space – prostor pro efektivní správu obchodních případů a podporu poradců v každodenní práci. Tyto kroky představují další posun směrem k digitalizaci, inovacím a efektivnější spolupráci v rámci celé poradenské sítě.

„Rebranding Chytrého Honzy je přirozeným krokem v rozvoji celé skupiny DRFG v oblasti finančních služeb. Naším záměrem je podpořit jasnou a silnou identitu značky, která reflektuje profesionalitu a stabilitu našich partnerů. Věříme, že tato změna ještě více posílí vnímání skupiny jako spolehlivého a dlouhodobého investora v oblasti finančního poradenství,“ vysvětluje Michaela Valuchová, ředitelka komunikace a marketingu investiční skupiny DRFG.

Společnost působila pod značkou Chytrý Honza na tuzemském trhu již od roku 2010 a na přelomu let 2018/2019 se stala součástí investiční skupiny DRFG. V současnosti patří brokerpool mezi lídry na českém trhu finančního zprostředkování v oblasti hypoték, pojištění i investic. Jeho síť čítá více než 750 finančních zprostředkovatelů a investičních konzultantů, kteří zprostředkovávají přes 650 produktů od téměř 70 bank, pojišťoven, úvěrových, penzijních a investičních společností.

O investiční skupině DRFG

Investiční skupina DRFG byla založena v Brně v roce 2011. Jako strategický investor se dlouhodobě věnuje nemovitostem, telekomunikacím a finančním službám. Prostřednictvím svých investičních aktivit působí hned na osmi evropských trzích. DRFG spravuje v Česku, Polsku a na Slovensku nemovitosti a developerské projekty v hodnotě přes 25 miliard korun. V telekomunikacích se věnuje výstavbě a servisu telekomunikačních sítí pro nadnárodní mobilní operátory. DRFG je zakladatelem investičních fondů pod značkou CZECH FUND a fondu pro kvalifikované investory DRFG Investment Fund. Více na www.drfg.cz.

Post navigation

Previous Jiřičná, Rochová, Vano: V benefiční aukci panenek je možno získat originální díla českých umělců a designérů
Next Moone: český platební ekosystém, který mění pravidla hry. Přímé platby z účtu na účet jako nová alternativa karetním schématům

Související články

Vánoce v Palladiu: pohodové nákupy, prodloužená otevírací doba i pomoc dětem až do Štědrého dne
  • Obchod, marketing

Vánoce v Palladiu: pohodové nákupy, prodloužená otevírací doba i pomoc dětem až do Štědrého dne

Začněte v zimě, zazáříte v létě – užijte si hebkou pokožku díky Philips Lumea
  • Obchod, marketing

Začněte v zimě, zazáříte v létě – užijte si hebkou pokožku díky Philips Lumea

Růst mezd 2026: Firmy příští rok přidají okolo 4 %
  • Obchod, marketing

Růst mezd 2026: Firmy příští rok přidají okolo 4 %

Nedávné příspěvky

  • Křehké ořechy s máslovým krémem: vánoční klasika, která nikdy nezklame
  • TM Forum uvádí vysoce spolehlivý balíček řešení pro jádrové sítě a otevírá novou éru autonomních sítí
  • Rekordní listopad v síti E.ON Drive. Výrazně narostlo dobíjení elektromobilů i počet nově spuštěných stanic
  • Společnost Voltage Energy získala od UL Solutions první certifikaci EBOS pro kompletní systém 2 kV v oboru
  • Data posouvají k lepšímu nejen české zdravotnictví, ale i zdraví obyvatel

Kategorie

  • Auto-moto, doprava a stroje
  • Chemický a farmaceutický průmysl
  • Článek
  • Energetika a suroviny
  • Finance a ekonomika
  • IT a telekomunikace
  • Kultura
  • Média, společnost a životní styl
  • Obchod, marketing
  • Politika, veřejná správa a soudy
  • Potraviny, gastronomie
  • Služby, cestovní ruch
  • Sport
  • Stavebnictví, bydlení a reality
  • Uncategorized
  • Věda, vzdělávání a školství
  • Zdravotnictví
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl
Copyright © buzzstore.cz | redakce@buzzstore.cz | Jakékoli užití obsahu serveru včetně publikování nebo jiného šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno. | DarkNews by AF themes.