Skip to content
Buzzstore logo

buzzstore.cz portál

buzzstore, portál, zpravodajství, krimi, aktuálně, zprávy, dnes, novinky, žurnalistika, aktuality, sport, region, public relations, PR content, novinky

  • Sport
  • Auto-moto
  • Obchod
  • Energetika
  • Kultura
  • Zdravotnictví
  • Cestovní ruch
  • Lifestyle
  • Zprávy
  • Bydlení a reality
  • Kontakt
  • Home
  • Charitativní medvídci Pepco jsou zpět! Jejich koupí můžete přispět na dobrou věc
  • Obchod, marketing

Charitativní medvídci Pepco jsou zpět! Jejich koupí můžete přispět na dobrou věc

Charitativní medvídci Pepco jsou zpět a v nové jarní edici. Každý zakoupený medvídek je nejen pěkným dárkem, ale může také poskytnout skutečnou pomoc dětem a dospívajícím. Stoprocentní výtěžek z prodeje podpoří charitativní organizace ve 12 evropských zemích.

Praha 20. května 2025 (PROTEXT) – Charitativní medvídci Pepco jsou zpět a v nové jarní edici. Každý zakoupený medvídek je nejen pěkným dárkem, ale může také poskytnout skutečnou pomoc dětem a dospívajícím. Stoprocentní výtěžek z prodeje podpoří charitativní organizace ve 12 evropských zemích.

Móda a charita jdou ruku v ruce

Jaro v Pepcu je časem módních hitů, a proto charitativní medvídci přicházejí v novém oblečení. Tuto sezónu má toto roztomilé duo na sobě oblečení inspirované mořskými motivy: šaty nebo košile s nadčasovými bílými a modrými pruhy. Jsou obohaceny o vzory mořských hvězdic a lodí. Dodávají outfitům šarm a letní prázdninovou atmosféru. Tyto výjimečné hračky nejenže přinášejí radost dětem, ale Pepco také věnuje 100 % zisku z jejich prodeje na charitativní účely a projekty pro děti a mládež.

Příběh charitativních medvídků se píše od roku 2018 v Polsku. V současné době se prodávají na 12 trzích nejen na Slovensku, ale také v Maďarsku, Rumunsku, České republice, Bulharsku, Chorvatsku, Srbsku, Litvě, Španělsku, Německu, Itálii a samozřejmě také v Polsku.

Společnost Pepco v minulosti uvedla na trh několik kolekcí těchto medvídků. Patří mezi ně:

  • edice inspirovaná kresbami dětí ze Společnosti přátel dětí. Tyto kresby inspirovaly oblečení charitativních medvídků,
  • edice s ukrajinskými lidovými motivy, která podporuje projekt „Přístav Santa Clause“ pro děti z Ukrajiny,
  • sportovní kolekce s medvídky v tenisovém a fotbalovém oblečení.

Obliba medvídků roste a s každou novou kolekcí se rozšiřuje i nabídka pomoci. Jen v roce 2024 prodal řetězec více než 193 000 medvídků. Zisk z prodeje věnoval přibližně desítce partnerských sociálních organizací po celé Evropě.

Jak pomáhají charitativní medvědi?

Každý, kdo se rozhodne koupit si tohoto krásného plyšového medvěda, se stane součástí krásného řetězce pomoci. Finanční prostředky putují místním nevládním organizacím v zemi, které podporují děti a dospívající v různých oblastech jejich života. Od vzdělávání přes psychologickou podporu až po realizaci vášní a talentů.

V Čechách je výtěžek věnován Nadaci Pomozte dětem: „Díky zákazníkům Pepco, kteří si zakoupí charitativního medvídka, můžeme podpořit projekty zaměřené na sociálně znevýhodněné děti, které neměly v životě tolik štěstí. Těmto dětem společně pomáháme prostřednictvím odborných služeb dosáhnout stabilního a bezpečného zázemí. Například jsme díky darům mohli podpořit projekty v oblasti vzdělávání. Od předškolní přípravy, pomoci s přípravou do školy a doučování až po kariérní poradenství. Součástí podpory je také pravidelný preventivní program, v jehož rámci odborní pracovníci zprostředkovávají schůzky rodin se školskými institucemi,“ vysvětluje Olga Janžurová, manažerka projektu Pomozte dětem. „V loňském roce jsme tak díky zákazníkům Pepco mohli pomoci dalším 150 dětem v obtížné životní situaci. Tyto děti často vyrůstají v sociálně složitých podmínkách a zažívají nevýhody již od raného dětství. Moc si vážíme každého, kdo se do pomoci zapojil, a děkujeme, že vám osud těchto dětí není lhostejný,“ dodává Olga Janžurová.

Charitativním medvídkům Pepco nelze odolat. Jsou roztomilí, symbolizují touhu pomáhat a představují ideální dárek. Koupí jednoho z nich přispíváte na dobrou věc.

“Charitativní medvídci Pepco již léta spojují radost ze sdílení s naším posláním pomáhat. Díky podpoře našich zákazníků může tato iniciativa skutečně změnit životy dětí a dospívajících v mnoha evropských zemích. Každý nákup plyšového medvídka je aktem laskavosti, který se promítá do skutečných iniciativ. Financování stipendií, podpora vzdělávání, rozvoj talentů a vášní mladých lidí. Společně jim dáváme šanci na lepší budoucnost!”, říká Kasia Wilczewska, vedoucí oddělení firemní komunikace společnosti Pepco.

 

Pepco

Pepco, tzv. value retailer, je nejrychleji rostoucím maloobchodním řetězcem v Evropě, který nabízí oblečení pro celou rodinu a domácí potřeby za velmi atraktivní ceny. Po téměř 20 letech nepřetržitého rozvoje navštěvují prodejny Pepco zákazníci, kteří měsíčně uskuteční 30 milionů transakcí. Společnost se sídlem v Poznani v současné době zaměstnává více než 31 000 lidí v 18 evropských zemích a má více než 3 800 prodejen.

 

ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

 

 

Continue Reading

Previous: Společnost ChangAn otevřela první mezinárodní výrobní základnu pro vozidla na novou energii v Thajsku a rozšířila tak svůj průmyslový exportní model
Next: Do Česka přijíždí dosud největší mise ukrajinských expertů v oblasti kosmických technologií

Související články

Společnost BioFlag představuje na veletrhu Vitafoods Europe 2025 inovativní probiotická řešení
  • Obchod, marketing

Společnost BioFlag představuje na veletrhu Vitafoods Europe 2025 inovativní probiotická řešení

Výstava „Mince lucemburských králů“ odhaluje skvosty středověké numismatiky
  • Obchod, marketing

Výstava „Mince lucemburských králů“ odhaluje skvosty středověké numismatiky

Nové elektrokoloběžky Sencor: Nadupaný model do terénu i praktický parťák na rychlé cesty do práce
  • Obchod, marketing

Nové elektrokoloběžky Sencor: Nadupaný model do terénu i praktický parťák na rychlé cesty do práce

Nedávné příspěvky

  • Může Česko dohnat západní úroveň? Nereálné to není
  • Aquapalace Praha opět mezi elitou – získal prestižní ocenění Czech Superbrands 2025
  • Jak regulovat AI i nové technologie a nebrzdit inovace? Den ÚNMZ a ČAS hledal odpovědi
  • Významný průlom. Společnost Hinen získala certifikaci TÜV NORD a nastavila nová měřítka kvality v oblasti obnovitelných zdrojů energie
  • Společnost BioFlag představuje na veletrhu Vitafoods Europe 2025 inovativní probiotická řešení

Kategorie

  • Auto-moto, doprava a stroje
  • Chemický a farmaceutický průmysl
  • Článek
  • Energetika a suroviny
  • Finance a ekonomika
  • IT a telekomunikace
  • Kultura
  • Média, společnost a životní styl
  • Obchod, marketing
  • Politika, veřejná správa a soudy
  • Potraviny, gastronomie
  • Služby, cestovní ruch
  • Sport
  • Stavebnictví, bydlení a reality
  • Uncategorized
  • Věda, vzdělávání a školství
  • Zdravotnictví
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl
Copyright © buzzstore.cz | redakce@buzzstore.cz | Jakékoli užití obsahu serveru včetně publikování nebo jiného šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno. | DarkNews by AF themes.