Skip to content
Buzzstore logo

buzzstore.cz portál

buzzstore, portál, zpravodajství, krimi, aktuálně, zprávy, dnes, novinky, žurnalistika, aktuality, sport, region, public relations, PR content, novinky

  • Sport
  • Auto-moto
  • Obchod
  • Energetika
  • Kultura
  • Zdravotnictví
  • Cestovní ruch
  • Lifestyle
  • Zprávy
  • Bydlení a reality
  • Kontakt
  • Home
  • Čechům se více a více líbí barefooty, každý pátý už je někdy nosil
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl

Čechům se více a více líbí barefooty, každý pátý už je někdy nosil

 

 

Praha 8. října 2024 (PROTEXT) – Čechy stále víc zajímá zdravá chůze a také, jaké boty jsou pro jejich nohy ty nejlepší. Podle nového průzkumu veřejného mínění agentury IPSOS se počet lidí, kteří nikdy o barefootu neslyšeli, za poslední rok snížil ze 46 procent na 22,4 procent.

Zvyšující se povědomí a zájem potvrzuje zadavatel průzkumu, kterým je e-shop Bosonožka. Meziročně zvýšil obrat o 30 % a přivítal jen za první půlrok 30 tisíc nových zákazníků. I díky tomu v blízké době firma plánuje velké změny, týkající se celé značky, a následnou expanzi na další trhy.

Nejvýraznější posun průzkum veřejného mínění agentury IPSOS zaznamenal v přemýšlení Čechů o barefotech. Každý pátý oslovený už je někdy měl na sobě. Většina z toho je stále vidí jako alternativu k běžným botám, 18 % všech oslovených střídá barefooty s jiným typem obuvi. Pouze 3 % lidí jsou pravověrnými fanoušky barefoot bot a nosí výhradně je.

Proto je zde vidět prostor pro další růst zájmu české populace o barefoot obuv a pro růst tohoto segmentu e-commerce jako takového. Dokazují to i výsledky IPSOSu, podle nichž je nejčastějším důvodem, proč lidé tento typ bot nevyzkoušeli, je to, že neměli oslovení možnost boty nikdy vyzkoušet. Tvrdí to 28 % oslovených.

Barefoot se bez nadsázky stává stále více vyhledávanou zdravou alternativou pro správnou chůzi. E-shop Bosonožka letos získal 30 tisíc nových uživatelů, kteří se rozhodli dát barefootu šanci. “Jsme rádi, že se čím dál více zmenšuje poměr mezi zákazníky, kteří nakupují pro sebe a těmi, kteří kupují boty pro své děti. Souvisí to s naším dlouhodobým cílem obouvat celou rodinu, od těch nejmenších až po seniory,” chválí si trend majitelka e-shopu Zuzana Sovjáková Koubková. V minulém roce dětské boty tvořily 71 % prodaného sortimentu, v roce 2024 už je to pouze 63 % a číslo bude zřejmě dále klesat.

Kontakt:

jakub.fajnor@brainznarrative.cz

 

ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

 

 

Post navigation

Previous Tchajwanské firmy posilují své evropské vazby na Mezinárodním strojírenském veletrhu 2024
Next Matricia Solutions přináší digitální inovace do východní Evropy spolu se společností Laserfiche

Související články

Elektromobilita v tom nejlepším světle: Zumtobel osvětluje nový závod společnosti InoBat na výrobu bateriových článků na Slovensku.
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl

Elektromobilita v tom nejlepším světle: Zumtobel osvětluje nový závod společnosti InoBat na výrobu bateriových článků na Slovensku.

SOLODOOR představuje nový koncept: první prodejnu ve sdíleném obchodním prostoru
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl

SOLODOOR představuje nový koncept: první prodejnu ve sdíleném obchodním prostoru

Innomotics součástí české národní expozice na ELEC Expo 2025 v Maroku
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl

Innomotics součástí české národní expozice na ELEC Expo 2025 v Maroku

Nedávné příspěvky

  • Průzkum Bolt Business: Češi chtějí příspěvek na dopravu, firmy ho téměř nenabízí
  • SCHOOL MATCH 2025: Florbalová show, která propojuje sport, školy a emoce, se vrací do Prahy
  • Ukliďme Česko slaví dnešní Mezinárodní den dobrovolníků
  • Seegene zakládá francouzskou dceřinou společnost s cílem rozšířit své působení v Evropě
  • Kvalita ovzduší v EU se zlepšuje, 180.000 úmrtí ročně ale souvisí se znečištěním

Kategorie

  • Auto-moto, doprava a stroje
  • Chemický a farmaceutický průmysl
  • Článek
  • Energetika a suroviny
  • Finance a ekonomika
  • IT a telekomunikace
  • Kultura
  • Média, společnost a životní styl
  • Obchod, marketing
  • Politika, veřejná správa a soudy
  • Potraviny, gastronomie
  • Služby, cestovní ruch
  • Sport
  • Stavebnictví, bydlení a reality
  • Uncategorized
  • Věda, vzdělávání a školství
  • Zdravotnictví
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl
Copyright © buzzstore.cz | redakce@buzzstore.cz | Jakékoli užití obsahu serveru včetně publikování nebo jiného šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno. | DarkNews by AF themes.