Skip to content
Buzzstore logo

buzzstore.cz portál

buzzstore, portál, zpravodajství, krimi, aktuálně, zprávy, dnes, novinky, žurnalistika, aktuality, sport, region, public relations, PR content, novinky

  • Sport
  • Auto-moto
  • Obchod
  • Energetika
  • Kultura
  • Zdravotnictví
  • Cestovní ruch
  • Lifestyle
  • Zprávy
  • Bydlení a reality
  • Kontakt
  • Home
  • Čechům se více a více líbí barefooty, každý pátý už je někdy nosil
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl

Čechům se více a více líbí barefooty, každý pátý už je někdy nosil

 

 

Praha 8. října 2024 (PROTEXT) – Čechy stále víc zajímá zdravá chůze a také, jaké boty jsou pro jejich nohy ty nejlepší. Podle nového průzkumu veřejného mínění agentury IPSOS se počet lidí, kteří nikdy o barefootu neslyšeli, za poslední rok snížil ze 46 procent na 22,4 procent.

Zvyšující se povědomí a zájem potvrzuje zadavatel průzkumu, kterým je e-shop Bosonožka. Meziročně zvýšil obrat o 30 % a přivítal jen za první půlrok 30 tisíc nových zákazníků. I díky tomu v blízké době firma plánuje velké změny, týkající se celé značky, a následnou expanzi na další trhy.

Nejvýraznější posun průzkum veřejného mínění agentury IPSOS zaznamenal v přemýšlení Čechů o barefotech. Každý pátý oslovený už je někdy měl na sobě. Většina z toho je stále vidí jako alternativu k běžným botám, 18 % všech oslovených střídá barefooty s jiným typem obuvi. Pouze 3 % lidí jsou pravověrnými fanoušky barefoot bot a nosí výhradně je.

Proto je zde vidět prostor pro další růst zájmu české populace o barefoot obuv a pro růst tohoto segmentu e-commerce jako takového. Dokazují to i výsledky IPSOSu, podle nichž je nejčastějším důvodem, proč lidé tento typ bot nevyzkoušeli, je to, že neměli oslovení možnost boty nikdy vyzkoušet. Tvrdí to 28 % oslovených.

Barefoot se bez nadsázky stává stále více vyhledávanou zdravou alternativou pro správnou chůzi. E-shop Bosonožka letos získal 30 tisíc nových uživatelů, kteří se rozhodli dát barefootu šanci. “Jsme rádi, že se čím dál více zmenšuje poměr mezi zákazníky, kteří nakupují pro sebe a těmi, kteří kupují boty pro své děti. Souvisí to s naším dlouhodobým cílem obouvat celou rodinu, od těch nejmenších až po seniory,” chválí si trend majitelka e-shopu Zuzana Sovjáková Koubková. V minulém roce dětské boty tvořily 71 % prodaného sortimentu, v roce 2024 už je to pouze 63 % a číslo bude zřejmě dále klesat.

Kontakt:

jakub.fajnor@brainznarrative.cz

 

ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

 

 

Post navigation

Previous Tchajwanské firmy posilují své evropské vazby na Mezinárodním strojírenském veletrhu 2024
Next Matricia Solutions přináší digitální inovace do východní Evropy spolu se společností Laserfiche

Související články

Nová Evropská koalice pro cirkulární textil vyzývá k vytvoření cirkulární textilní ekonomiky: „Svět bez odpadu je možný.”
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl

Nová Evropská koalice pro cirkulární textil vyzývá k vytvoření cirkulární textilní ekonomiky: „Svět bez odpadu je možný.”

GRANITOL získal ocenění Obal roku 2025 za ekologickou inovaci
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl

GRANITOL získal ocenění Obal roku 2025 za ekologickou inovaci

Mewa na veletrhu MSV v Brně: udržitelný textilní servis pro průmysl
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl

Mewa na veletrhu MSV v Brně: udržitelný textilní servis pro průmysl

Nedávné příspěvky

  • Huawei představuje vylepšené řešení AI WAN s architekturou zaměřenou na AI, které podpoří růst operátorů
  • RoboUP představuje před spuštěním na Kickstarteru robotickou sekačku Raccoon 2 SE – chytrou sekačku za cenu benzínové
  • TCL představuje tým sportovních ambasadorů TCL EU pro zimní olympijské hry Milán Cortina 2026
  • GAC rozšiřuje svou stopu na evropském trhu elektromobilů, na finský trh vysílá model AION V
  • VIDEOSTREAM PROTEXT ZDARMA: Průzkum mezi českými startupisty

Kategorie

  • Auto-moto, doprava a stroje
  • Chemický a farmaceutický průmysl
  • Článek
  • Energetika a suroviny
  • Finance a ekonomika
  • IT a telekomunikace
  • Kultura
  • Média, společnost a životní styl
  • Obchod, marketing
  • Politika, veřejná správa a soudy
  • Potraviny, gastronomie
  • Služby, cestovní ruch
  • Sport
  • Stavebnictví, bydlení a reality
  • Uncategorized
  • Věda, vzdělávání a školství
  • Zdravotnictví
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl
Copyright © buzzstore.cz | redakce@buzzstore.cz | Jakékoli užití obsahu serveru včetně publikování nebo jiného šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno. | DarkNews by AF themes.