Skip to content
Buzzstore logo

buzzstore.cz portál

buzzstore, portál, zpravodajství, krimi, aktuálně, zprávy, dnes, novinky, žurnalistika, aktuality, sport, region, public relations, PR content, novinky

  • Sport
  • Auto-moto
  • Obchod
  • Energetika
  • Kultura
  • Zdravotnictví
  • Cestovní ruch
  • Lifestyle
  • Zprávy
  • Bydlení a reality
  • Kontakt
  • Home
  • Čechům se více a více líbí barefooty, každý pátý už je někdy nosil
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl

Čechům se více a více líbí barefooty, každý pátý už je někdy nosil

 

 

Praha 8. října 2024 (PROTEXT) – Čechy stále víc zajímá zdravá chůze a také, jaké boty jsou pro jejich nohy ty nejlepší. Podle nového průzkumu veřejného mínění agentury IPSOS se počet lidí, kteří nikdy o barefootu neslyšeli, za poslední rok snížil ze 46 procent na 22,4 procent.

Zvyšující se povědomí a zájem potvrzuje zadavatel průzkumu, kterým je e-shop Bosonožka. Meziročně zvýšil obrat o 30 % a přivítal jen za první půlrok 30 tisíc nových zákazníků. I díky tomu v blízké době firma plánuje velké změny, týkající se celé značky, a následnou expanzi na další trhy.

Nejvýraznější posun průzkum veřejného mínění agentury IPSOS zaznamenal v přemýšlení Čechů o barefotech. Každý pátý oslovený už je někdy měl na sobě. Většina z toho je stále vidí jako alternativu k běžným botám, 18 % všech oslovených střídá barefooty s jiným typem obuvi. Pouze 3 % lidí jsou pravověrnými fanoušky barefoot bot a nosí výhradně je.

Proto je zde vidět prostor pro další růst zájmu české populace o barefoot obuv a pro růst tohoto segmentu e-commerce jako takového. Dokazují to i výsledky IPSOSu, podle nichž je nejčastějším důvodem, proč lidé tento typ bot nevyzkoušeli, je to, že neměli oslovení možnost boty nikdy vyzkoušet. Tvrdí to 28 % oslovených.

Barefoot se bez nadsázky stává stále více vyhledávanou zdravou alternativou pro správnou chůzi. E-shop Bosonožka letos získal 30 tisíc nových uživatelů, kteří se rozhodli dát barefootu šanci. “Jsme rádi, že se čím dál více zmenšuje poměr mezi zákazníky, kteří nakupují pro sebe a těmi, kteří kupují boty pro své děti. Souvisí to s naším dlouhodobým cílem obouvat celou rodinu, od těch nejmenších až po seniory,” chválí si trend majitelka e-shopu Zuzana Sovjáková Koubková. V minulém roce dětské boty tvořily 71 % prodaného sortimentu, v roce 2024 už je to pouze 63 % a číslo bude zřejmě dále klesat.

Kontakt:

jakub.fajnor@brainznarrative.cz

 

ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

 

 

Post navigation

Previous Tchajwanské firmy posilují své evropské vazby na Mezinárodním strojírenském veletrhu 2024
Next Matricia Solutions přináší digitální inovace do východní Evropy spolu se společností Laserfiche

Související články

Společnost Innomotics uspořádala konferenci o udržitelnosti českého průmyslu
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl

Společnost Innomotics uspořádala konferenci o udržitelnosti českého průmyslu

Představujeme nové Inspirativními lídry v průmyslu a stavebnictví!
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl

Představujeme nové Inspirativními lídry v průmyslu a stavebnictví!

Koulier vánoční kolekce Domovina propojuje současnost s historií
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl

Koulier vánoční kolekce Domovina propojuje současnost s historií

Nedávné příspěvky

  • Den hrdinů 2025 na Výstavišti: příběhy služby veřejnosti na podcast stage i humanitární základna poprvé v Praze!
  • ALCOR Scientific přináší revoluci v testování ESR: Stabilita krevních vzorků prodloužena ze 4 na 28 hodin
  • Revoluce v montážní technice: Onsert® SL One od společnosti Böllhoff
  • Motolská kauza mění pravidla. Ředitelé fakultních nemocnic jen s prověrkou NBÚ
  • Hisense Europe a Gorenje patří mezi 1 % nejlepších firem na světě díky platinovému ocenění EcoVadis

Kategorie

  • Auto-moto, doprava a stroje
  • Chemický a farmaceutický průmysl
  • Článek
  • Energetika a suroviny
  • Finance a ekonomika
  • IT a telekomunikace
  • Kultura
  • Média, společnost a životní styl
  • Obchod, marketing
  • Politika, veřejná správa a soudy
  • Potraviny, gastronomie
  • Služby, cestovní ruch
  • Sport
  • Stavebnictví, bydlení a reality
  • Uncategorized
  • Věda, vzdělávání a školství
  • Zdravotnictví
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl
Copyright © buzzstore.cz | redakce@buzzstore.cz | Jakékoli užití obsahu serveru včetně publikování nebo jiného šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno. | DarkNews by AF themes.