Skip to content
Buzzstore logo

buzzstore.cz portál

buzzstore, portál, zpravodajství, krimi, aktuálně, zprávy, dnes, novinky, žurnalistika, aktuality, sport, region, public relations, PR content, novinky

  • Sport
  • Auto-moto
  • Obchod
  • Energetika
  • Kultura
  • Zdravotnictví
  • Cestovní ruch
  • Lifestyle
  • Zprávy
  • Bydlení a reality
  • Kontakt
  • Home
  • BRAND MANAGEMENT – GAMING
  • Článek

BRAND MANAGEMENT – GAMING

Vstup značek do herního prostředí už dávno není jen experimentem, ale plnohodnotnou strategií, jak oslovit mladší generace a budovat věrné komunity. První den letošní konference Brand Management, která se uskuteční 30.-1.10.2025 v Cubex Centru v Praze, nabídne exkluzivní program věnovaný tématu Brand Gaming.

Praha 22. září 2025 (PROTEXT) – Vstup značek do herního prostředí už dávno není jen experimentem, ale plnohodnotnou strategií, jak oslovit mladší generace a budovat věrné komunity. První den letošní konference Brand Management, která se uskuteční 30.-1.10.2025 v Cubex Centru v Praze, nabídne exkluzivní program věnovaný tématu Brand Gaming.

Herní a e-sportová scéna přitahuje miliony fanoušků a pro mladší generace, jako například generace Z, představuje přirozený prostor pro zábavu i interakci. Značky zde ale musí fungovat jinak než v tradičních médiích. Prezentace Ladislava Dyntara, Founder & CEO, Good Game, se zaměří na to, co hráče opravdu osloví, co už zavání „přetvářkou“ a jak budovat respekt u herní komunity. Autenticita tu není volitelná – je to základní podmínka úspěchu.

Jak vnímají značky a marketing herní vývojáři? Jiří Rýdl, Marketing Director, Warhorse Studios, nabídne otevřený pohled zevnitř studia, které stojí za globálním hitem Kingdom Come: Deliverance. V rozhovoru s Pavlem Hackerem přiblíží, jak Warhorse buduje vztah s komunitou, proč dává přednost přirozenému zájmu před reklamou a co od značkových spoluprací vývojáři opravdu očekávají. Rozhovor nabídne cenné vhledy pro každou značku, která chce být v herním světě vítaným hostem – a ne vetřelcem.

Gaming je dnes mnohem víc než jen zábava – je to prostor, kde mladá generace tráví čas, komunikuje a formuje svou identitu. Mastercard je v tomto světě přítomný dlouhodobě, nejen jako sponzor, ale jako značka, která se snaží porozumět hráčům a navázat s nimi opravdové spojení. Prezentace Ondřeje Rapčana, Marketing Manager, Mastercard, ukáže, proč je pro značky důležité být součástí herní kultury, jak v ní hledat smysl a co všechno může vzniknout, když se spojí značka a skutečná vášeň komunity.

Zdeněk Kvasnica, Project Lead, Bohemia Interactive, ukáže, jak je čím dál složitější získat pozornost mladých zákazníků – klasická reklama často nestačí. Jedním z nejrychleji rostoucích nástrojů, jak oslovit novou generaci, je gamifikace – využití herních principů v marketingu, HR nebo zákaznické zkušenosti. Tato prezentace nabídne pohled z praxe herních studií: jak přemýšlejí o designu, motivaci a zapojení publika. Dozvíte se, co všechno obnáší tvorba gamifikovaného projektu od nápadu po realizaci, jaké principy fungují v komerční i neziskové sféře a jak efektivně spolupracovat mezi značkami, agenturami a vývojáři.

Na to naváže Tomáš Bubelíny, Advocacy & Influence Lead Professional Products Division, L’Oréal, kdy představí inovativní marketingovou strategii značky La Roche-Posay, která se rozhodla oslovit mladé muže prostřednictvím herního prostředí. Zaměří se na kampaň „Effaclar Anti-Acne Speedrun“, jež spojila svět dermokosmetiky s populární hrou Fortnite. Prezentace ukáže, jak se značka díky spolupráci s influencery z oblasti gamingu a integraci produktu přímo do hry dokázala přiblížit nové cílové skupině, zvýšit viditelnost na trhu a zároveň dosáhnout významného nárůstu prodejů.

 

 

Post navigation

Previous Oddlužení: 40 % dlužníků neví, jak funguje
Next Zvýšení nájemného: Pravidla, která by měl znát každý majitel

Související články

Mezi Všechovicemi a Unínem se rekonstruuje vozovka
  • Článek

Mezi Všechovicemi a Unínem se rekonstruuje vozovka

ORLEN přináší chutě podzimu: nové teplé drinky ve Stop Cafe
  • Článek

ORLEN přináší chutě podzimu: nové teplé drinky ve Stop Cafe

Teplárny Brno představí projekt horkovodu z jaderné elektrárny Dukovany
  • Článek

Teplárny Brno představí projekt horkovodu z jaderné elektrárny Dukovany

Nedávné příspěvky

  • Mezi Všechovicemi a Unínem se rekonstruuje vozovka
  • ORLEN přináší chutě podzimu: nové teplé drinky ve Stop Cafe
  • Teplárny Brno představí projekt horkovodu z jaderné elektrárny Dukovany
  • Češi chtějí renovovat domy, ale brzdí je mýty a strach z papírování
  • Mladí lidé dostanou prostor mluvit o závislostech, vzdělávání i svobodě slova

Kategorie

  • Auto-moto, doprava a stroje
  • Chemický a farmaceutický průmysl
  • Článek
  • Energetika a suroviny
  • Finance a ekonomika
  • IT a telekomunikace
  • Kultura
  • Média, společnost a životní styl
  • Obchod, marketing
  • Politika, veřejná správa a soudy
  • Potraviny, gastronomie
  • Služby, cestovní ruch
  • Sport
  • Stavebnictví, bydlení a reality
  • Uncategorized
  • Věda, vzdělávání a školství
  • Zdravotnictví
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl
Copyright © buzzstore.cz | redakce@buzzstore.cz | Jakékoli užití obsahu serveru včetně publikování nebo jiného šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno. | DarkNews by AF themes.