
Praha 20. května 2025 (PROTEXT) – Aquapalace Praha, největší aquapark ve střední Evropě, se může i letos pyšnit prestižním oceněním Czech Superbrands 2025. V rámci 13. ročníku udělování této uznávané značky kvality opět potvrdil svou výjimečnou pozici na českém trhu. Ocenění svědčí o dlouhodobé důvěře zákazníků, síle značky i jejím neustálém úsilí o inovace, odpovědný přístup a výjimečný zákaznický servis.
„Získání ocenění Superbrands i v letošním roce je pro nás velkým uznáním. Vnímáme jej jako důkaz, že naše úsilí má smysl – neustále inovujeme, vylepšujeme služby a klademe důraz na maximální spokojenost návštěvníků. Tato pečeť kvality je potvrzením, že se na nás zákazníci mohou spolehnout,“ říká Vladana Horáková, generální ředitelka Aquapalace Praha.
Zároveň vyzdvihuje, že za tímto úspěchem stojí práce celého týmu: „Chtěla bych poděkovat všem kolegům – plavčíkům, technikům, pracovníkům gastronomie, animátorům, úklidovým týmům, recepčním, masérům, trenérům i saunérům a dalším kolegům – za jejich každodenní nasazení a profesionalitu. Bez nich by toto ocenění nebylo možné.“
Svět zážitků pro více než milion návštěvníků ročně
Aquapalace Praha není jen aquapark – je to komplexní svět dobrodružství, relaxace a aktivního odpočinku, který každoročně přivítá více než milion návštěvníků. Spojuje vodní svět s mořskými vlnami a tobogány, rozsáhlý saunový svět, moderní fitness, luxusní spa & wellness služby a čtyřhvězdičkový hotel, čímž vytváří unikátní centrum zážitků, jediný svého druhu v celé Evropě.
To potvrzuje i chystanými novinkami pro letní sezónu, které ještě více zpříjemní návštěvníkům jejich pobyt. Největším lákadlem je nový interaktivní tobogán, na kterém si každý může zvolit vlastní světelnou i hudební atmosféru, pro každou jízdu tedy jiný zážitek. Během celé letní sezóny je připraven bohatý doprovodný program pro celou rodinu, Divoká řeka a nejdelší tobogán v ČR, osvěžující drinky přímo do vody či gastro speciality.
Důraz na špičkovou kvalitu, inovace a zákaznickou spokojenost staví Aquapalace Praha do pozice neotřesitelného lídra ve svém oboru – a ocenění Czech Superbrands 2025 je toho jasným důkazem.
Program Superbrands, který vznikl před více než 30 lety a dnes působí ve více než 85 zemích světa, je celosvětově uznávaným měřítkem excelence značek. Výběr oceněných probíhá na základě spotřebitelských dat a hodnocení odborné poroty složené z expertů v oboru. Značky, které získají toto ocenění, musí dlouhodobě dosahovat nadstandardních výsledků, mít silnou reputaci a přinášet zákazníkům jedinečný zážitek. To vše Aquapalace Praha opakovaně dokazuje.