Skip to content
Buzzstore logo

buzzstore.cz portál

buzzstore, portál, zpravodajství, krimi, aktuálně, zprávy, dnes, novinky, žurnalistika, aktuality, sport, region, public relations, PR content, novinky

  • Sport
  • Auto-moto
  • Obchod
  • Energetika
  • Kultura
  • Zdravotnictví
  • Cestovní ruch
  • Lifestyle
  • Zprávy
  • Bydlení a reality
  • Kontakt
  • Home
  • Alavis jako značka vítězů podpořil film Neporazitelní
  • Zdravotnictví

Alavis jako značka vítězů podpořil film Neporazitelní

ALAVIS, značka známá svými produkty pro podporu pohybového aparátu, se stal partnerem nového českého filmu Neporazitelní. Snímek z prostředí ledního hokeje vypráví příběh o síle, odhodlání a překonávání překážek – hodnotách, které ALAVIS dlouhodobě podporuje i ve svém přístupu ke zdraví a pohybu.

Praha 20. listopadu 2025 (PROTEXT) – ALAVIS, značka známá svými produkty pro podporu pohybového aparátu, se stal partnerem nového českého filmu Neporazitelní. Snímek z prostředí ledního hokeje vypráví příběh o síle, odhodlání a překonávání překážek – hodnotách, které ALAVIS dlouhodobě podporuje i ve svém přístupu ke zdraví a pohybu.

Značka ALAVIS už více než dvě desetiletí pomáhá udržet tělo v pohybu – bez bolesti a bez kompromisů. Původně vznikla ve veterinární oblasti a rychle si vydobyla respekt u profesionálních jezdců, trenérů i majitelů dostihových koní. Díky vysoké kvalitě, účinnosti a vědecky ověřenému složení se stala volbou vítězů – a to nejen ve světě zvířat. Úspěšně navázala na svou pověst i ve sféře doplňků stravy prostřednictvím řady ALAVIS Maxima, která dnes pomáhá sportovcům, profesionálům i aktivním lidem v každodenním životě.

„Víme, že pohyb bez bolesti je důležitý pro vítězství ve sportu i v životě. Proto podporujeme všechny, kteří chtějí vítězit – třeba jen nad sebou samými. To je možná to největší vítězství,“ říká Luděk Gala, marketingový ředitel značky ALAVIS.

ALAVIS byl vždy značkou vítězů – od šampionů Velké pardubické po špičkové MMA zápasníky, hokejisty, hasiče či příslušníky elitních vojenských a policejních jednotek. Jejich společným jmenovatelem je extrémní zátěž, kterou pomáhají zvládat právě produkty značky ALAVIS. Spojení s filmem Neporazitelní, který vypráví o tom nejtěžším vítězství – vítězství člověka nad sebou samým – tak není náhodné. Kdo jiný by se měl spojovat s vítězi, než právě ALAVIS?

Produkty ALAVIS Maxima jsou vyvíjeny s ohledem na specifické potřeby lidského těla při fyzické zátěži. Využívají látky s patentově chráněným složením a vyrábějí se ve spolupráci s vědeckými institucemi. Nabízejí komplexní podporu pro klouby, chrupavky, vazy a šlachy a přispívají k efektivní regeneraci. Díky vysokému obsahu účinných látek a důsledné kontrole kvality patří značka mezi nejuznávanější ve svém segmentu.

„Každý náš produkt vzniká s jediným záměrem: pomáhat lidem překonávat limity a zůstat v pohybu bez kompromisů. Nepracujeme s průměrnými řešeními. Stavíme na špičkovém výzkumu, nejkvalitnějších surovinách a ověřené účinnosti,“ dodává obchodní ředitel Aleš Toman.

Dnes produkty ALAVIS využívají profesionální sportovci – například hráči hokejového týmu HC Sparta Praha, ale také příslušníci 601. skupiny speciálních sil Prostějov nebo elitní policejní jednotky URNA. Vítězství je pohyb bez bolesti. A pohyb bez bolesti – to je ALAVIS.

Zdroj: Alavis

 

PROTEXT

 

Post navigation

Previous Investika realitní fond expanduje na regionálním polském realitním trhu akvizicí druhé fáze špičkového administrativního komplexu Centrum Południe ve Wrocławi
Next Enabot vstupuje do České republiky a na Slovensko: chytrá rodinná robotika, která mění způsob, jak se staráme o děti, domácnost i mazlíčky.

Související články

Rakovinu slinivky lze úspěšně operovat.
  • Zdravotnictví

Rakovinu slinivky lze úspěšně operovat.

Evropská studie ukazuje klesající ceny, rostoucí náklady a nedostatek – výsledky nezávislé studie představené během Světového týdne povědomí o antimikrobiální rezistenci společnostmi Viatris a Medicines for Europe
  • Zdravotnictví

Evropská studie ukazuje klesající ceny, rostoucí náklady a nedostatek – výsledky nezávislé studie představené během Světového týdne povědomí o antimikrobiální rezistenci společnostmi Viatris a Medicines for Europe

Světový den CHOPN: dušnost jako varovný signál
  • Zdravotnictví

Světový den CHOPN: dušnost jako varovný signál

Nedávné příspěvky

  • Lidé si na trzích v Brně vychutnají horké nápoje v kelímcích i plecháčcích
  • Známe vítěze národního kola Quality Innovation Award 2025
  • Enabot vstupuje do České republiky a na Slovensko: chytrá rodinná robotika, která mění způsob, jak se staráme o děti, domácnost i mazlíčky.
  • Alavis jako značka vítězů podpořil film Neporazitelní
  • Investika realitní fond expanduje na regionálním polském realitním trhu akvizicí druhé fáze špičkového administrativního komplexu Centrum Południe ve Wrocławi

Kategorie

  • Auto-moto, doprava a stroje
  • Chemický a farmaceutický průmysl
  • Článek
  • Energetika a suroviny
  • Finance a ekonomika
  • IT a telekomunikace
  • Kultura
  • Média, společnost a životní styl
  • Obchod, marketing
  • Politika, veřejná správa a soudy
  • Potraviny, gastronomie
  • Služby, cestovní ruch
  • Sport
  • Stavebnictví, bydlení a reality
  • Uncategorized
  • Věda, vzdělávání a školství
  • Zdravotnictví
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl
Copyright © buzzstore.cz | redakce@buzzstore.cz | Jakékoli užití obsahu serveru včetně publikování nebo jiného šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno. | DarkNews by AF themes.